waarvoor/tegen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb gister ook gedemonstreerd in Den Haag of zo?
Het is nog steeds donker hoor, en lichtschuw of niet, in de suppermarkt moet je straks toch ook door verlichte gangen om je euroshopper te scoren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:56 schreef welkominspace het volgende:
ik zit er ook al een tijdje aan te denken een wandeling te gaan maken
maar het wordt alweer licht
Hij maakt je uit voor een verlopen kraker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarvoor/tegen?
volgens mij mis ik iets
En terecht denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:17 schreef tisauch het volgende:
[..]
Hij maakt je uit voor een verlopen kraker.
Je kunt zeggen wat je wilt maar de ts heeft tenminste wel een eigen redactie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:19 schreef welkominspace het volgende:
aangezien mijn dag en nacht-ritme een beetje gestoord is ben ik wakker.
nou heb ik al de hele nacht zin in een sigaret.
toen ik een paar uur geleden eten bestelde (uur of 1) was ik vergeten sigaretten te bestellen.
en aangezien ik te stronken(combi tussen stoned en dronken red.) was om naar de avondturk te gaan heb ik geen peuken
dus nu zit ik te wachten tot de supermarkt open gaat.
maar tussen 5 en 8 is er verdomde weinig te doen
dus nu zit ik de hele nacht te blowen en te drinken en heb geen peuken
maar aangezien de winkel altijd dicht is als ik weer wakker word kan ik nu ook beter m'n normale boodschappen doen
klacht: ik verveel me en de winkel is nog niet open
antiklacht:kankerlijp en vet chille muziek![]()
![]()
een beetje buurtsuper is nu al openquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:33 schreef Renesite het volgende:
NOG ACHTENTWINTIG MINUTEN!
Niet in Grunn stadsie. Ja, de ToGo'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje buurtsuper is nu al open
Nope. Nepperd die je bent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |