quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef verzer het volgende:
[..]
Doe is normaal ofzo. Ben ook donker....maar moest er ook soort van om lachen
quote:
sobieso verzin je gewoon terplekkequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
Om maar te zwijgen van sohieso, zo wie so, so wie so, zowizo, sowiezo en sobieso.
Ach, het eens geen sollicitatiebrief...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
Om maar te zwijgen van sohieso, zo wie so, so wie so, zowizo, sowiezo en sobieso.
Nope, op FOK! al een aantal keer gelezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
sobieso verzin je gewoon terplekke
Nee, maar de analfabeet uithangen als een schoolschuwe stumperd hoeft natuurlijk ook niet hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ach, het is geen sollicitatiebrief...
Het is zo wie so geen zowizo, sowiezo, so wie so en sobieso... Maar gewoon sowieso.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
No Shit Sherlockquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Het is zo wie so geen zowizo, sowiezo, so wie so en sobieso... Maar gewoon sowieso.
Dankje!quote:
Zelf zie ik altijd alleen maar topics over sowieso. Ik heb daarentegen nog nooit een 'Is ipv eens' topic gezien alhoewel het mij niks zou verbazen als er al een is geweest.quote:
Waarom zou ik dan meteen een grammar nazi zijn? Ik erger mij gewoon aan het feit dat mensen zoiets simpel toch zo vaak verkeerd schrijven.quote:
Niet specifiek jij maar er lopen hier wat gasten rond die wel heel erg zijn. Net 1 of andere Winner taco die mij ging verbeteren omdat ik zei dat iets een Amsterdamse merk was en het is een Amsterdams merk, dat vind ik in en in triestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zou ik dan meteen een grammar nazi zijn? Ik erger mij gewoon aan het feit dat mensen zoiets simpel toch zo vaak verkeerd schrijven.
Gefeliciteerd, je bent de 4e persoon die deze grap heeft gemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom hier ook is kijken hoor, terechte klacht, me broer doet dat zoiezo altijd fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |