quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef verzer het volgende:
[..]
Doe is normaal ofzo. Ben ook donker....maar moest er ook soort van om lachen
quote:
sobieso verzin je gewoon terplekkequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
Om maar te zwijgen van sohieso, zo wie so, so wie so, zowizo, sowiezo en sobieso.
Ach, het eens geen sollicitatiebrief...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
Om maar te zwijgen van sohieso, zo wie so, so wie so, zowizo, sowiezo en sobieso.
Nope, op FOK! al een aantal keer gelezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
sobieso verzin je gewoon terplekke
Nee, maar de analfabeet uithangen als een schoolschuwe stumperd hoeft natuurlijk ook niet hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ach, het is geen sollicitatiebrief...
Het is zo wie so geen zowizo, sowiezo, so wie so en sobieso... Maar gewoon sowieso.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
No Shit Sherlockquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Het is zo wie so geen zowizo, sowiezo, so wie so en sobieso... Maar gewoon sowieso.
Dankje!quote:
Zelf zie ik altijd alleen maar topics over sowieso. Ik heb daarentegen nog nooit een 'Is ipv eens' topic gezien alhoewel het mij niks zou verbazen als er al een is geweest.quote:
Waarom zou ik dan meteen een grammar nazi zijn? Ik erger mij gewoon aan het feit dat mensen zoiets simpel toch zo vaak verkeerd schrijven.quote:
Niet specifiek jij maar er lopen hier wat gasten rond die wel heel erg zijn. Net 1 of andere Winner taco die mij ging verbeteren omdat ik zei dat iets een Amsterdamse merk was en het is een Amsterdams merk, dat vind ik in en in triestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zou ik dan meteen een grammar nazi zijn? Ik erger mij gewoon aan het feit dat mensen zoiets simpel toch zo vaak verkeerd schrijven.
Gefeliciteerd, je bent de 4e persoon die deze grap heeft gemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom hier ook is kijken hoor, terechte klacht, me broer doet dat zoiezo altijd fout.
vroeger waren de mensen echt heel dom en dat valt nu tegewoordig een beetje meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef KutKat het volgende:
En het alom bekende sinterklaasliedje:
O, kom er is kijken
Hoer verklaar je dat dan?
Dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
Het hoeft echt niet allemaal van litterair niveau te zijn
Ik vind Amsterdamse merk inderdaad wel erg triest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
Niet specifiek jij maar er lopen hier wat gasten rond die wel heel erg zijn. Net 1 of andere Winner taco die mij ging verbeteren omdat ik zei dat iets een Amsterdamse merk was en het is een Amsterdams merk, dat vind ik in en in triest
Dat je een typefout maakt of een woord als gynaecoloog of discrepantie verkeerd schrijft, kan gebeuren. We zijn niet allemaal geboren met een talenknobbel. Maar kom op zeg, zelfs met een lts opleiding moet je weten hoe je serieus (geen sirieus) en sowieso schrijft. En dan heb ik het nog niet over 'in prinsiepe' en alle varianten daarop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
Niet specifiek jij maar er lopen hier wat gasten rond die wel heel erg zijn. Net 1 of andere Winner taco die mij ging verbeteren omdat ik zei dat iets een Amsterdamse merk was en het is een Amsterdams merk, dat vind ik in en in triest
ik vindt dat ook jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:38 schreef KutKat het volgende:
[..]
Ik vindt Amsterdamse merk inderdaad wel erg triest.
Jij hebt een verkeerde versie geleerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef KutKat het volgende:
O, kom er is kijken
Hoer verklaar je dat dan?
marktplaats is een verzamelplek voor taal josti'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat je een typefout maakt of een woord als gynaecoloog of discrepantie verkeerd schrijft, kan gebeuren. We zijn niet allemaal geboren met een talenknobbel. Maar kom op zeg, zelfs met een lts opleiding moet je weten hoe je serieus (geen sirieus) en sowieso schrijft. En dan heb ik het nog niet over 'in prinsiepe' en alle varianten daarop.
Jij kan nog je ouders de schuld geven ehquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef KutKat het volgende:
O, kom er is kijken
Hoe verklaar je dat dan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef Omniej het volgende:
Is met de klacht.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ach, het eens geen sollicitatiebrief...
Litterair met twee keer een t is hartstikke correct, coño.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Litterair met twee keer een t is hartstikke correct, coño.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Litterair met twee keer een t is hartstikke correct, coño.
Ik ben een wees.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij kan nog je ouders de schuld geven eh
quote:U hebt gezocht op het woord: litterair.
RESULTAAT
li·te·rair bn, bw betrekking hebbend op de literatuur
Jij gelooft de spellingchecker van google?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=litterair+cafe&meta=
quote:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=34050quote:
Twee keer de t is dus gewoon correctquote:Beide spellingen zijn correct. Voorkeur: literatuur.
Opzoeken: litterairquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:52 schreef Paar het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/litterair
hmm..vreemd
Beter onzin voor je dood, toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |