Verder lezen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben jij dat leuke alternatieve meisje dat ik nooit aan durf te spreken?
Met een piercing boven je boezem?
Altoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben jij dat leuke alternatieve meisje dat ik nooit aan durf te spreken?
Met een piercing boven je boezem?
Domper.quote:
http://farm1.static.flickr.com/3/3325657_08a11b74dd.jpg?v=0quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alto
Piercing![]()
Piercing boven je boezem2
Dat...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Domper.
[..]
http://farm1.static.flickr.com/3/3325657_08a11b74dd.jpg?v=0
Maar ze is veel knapper dan dat hoor
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wanneer wil je ze het precies gaan vertellen?
En ik heb genoeg webdev werk gedaan zonder dat ik ook maar ooit iets van certificaten heb moeten laten zien.
Een portfolio zegt natuurlijk veel meer
Uhh, na de vakantie ofzo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wanneer wil je ze het precies gaan vertellen?
En ik heb genoeg webdev werk gedaan zonder dat ik ook maar ooit iets van certificaten heb moeten laten zien.
Een portfolio zegt natuurlijk veel meer
Het lijkt me trouwens stug dat je helemaal niets van je stufi hoeft terug te betalen. Dat zou wel een hele rare regeling zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Uhh, na de vakantie ofzo...
Ik werk al een tijdje vast voor een bedrijf met wel redelijk grote klanten. Dus heb 't certificaat eigenlijk niet nodig en ook portfolio niet... Maar toch is het beide leuk meegenomen, voor als ik wat nieuws nodig heb.
Vooral zonder stufi is het kut om zonder werk te komen zitten en helemaal niks aan aantoonbare kennis/ervaring te hebben, dan is het lang zoeken naar een baan gok ik.
Nja, vertel het wel als administratieve zaken geregeld zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens stug dat je helemaal niets van je stufi hoeft terug te betalen. Dat zou wel een hele rare regeling zijn.
Kan je niet ergens anders regelen dat je dit jaar toch je resterende examens maakt?
En uitstellen heeft geen zin, ik snap dat je het nu niet wil vertellen omdat je anders straks misschien een kutvakantie () krijgt maar je kan er maar beter zo snel mogelijk vanaf zijn.
Maar heb je wel zelf je opleiding betaald of hebben je ouders al jouw shit betaald?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Nja, vertel het wel als administratieve zaken geregeld zijn...
Maar stufi hoef ik niet terug te betalen. Word er vanaf gekickt met een niveau 3 diploma, wat ongeveer hetzelfde is als zonder papiertje, met één verschil, en dat is de stufi die ik mag houden.
Betaalde het zelf, maar dat kan er met 360 euro stufi per maand wel af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar heb je wel zelf je opleiding betaald of hebben je ouders al jouw shit betaald?
Ik krijg nu een tegemoetkoming scholieren van 101 euro per maand en daardoor gaat dus wel mijn 70 euro zakgeld weg omdat mijn ouders nu geen kinderbijslag meer krijgen. (Zij betalen wel mijn opleiding en dergelijke)
jij had toch een macbookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
IE ftw! Geen enkele browser die zo fijn werkt!!
?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:13 schreef Koelbloedigheid het volgende:
ga werken dan als je er allemaal niet tegen kan huilebalk
Triestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Betaalde het zelf, maar dat kan er met 360 euro stufi per maand wel af.Even ervoor zorgen dat ik papieren na 24e inlever, dan heb ik nog 360 extra in de pocket, jullie belastingcenten!!
Jij mag nooit meer raden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TriestAlhoewel ik het zelf ook zou doen
Maar hoe kom je dan aan 360 euro? Dat is meer dan de basisbeurs en aangezien je niet leent heeft je ma dus gewoon een kut salaris?
Wat is het dan? Een prestatiebeurs? Dan moet je natuurlijk wel je diploma gaan hallen binnen 10 jaarquote:
Je mocht niet meer raden!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een prestatiebeurs? Dan moet je natuurlijk wel je diploma gaan hallen binnen 10 jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |