Even duidelijk..... deze wilde ik gewoon uitproberen voor de gek, tevens schaamteloze kopie van Dontevenreply, deze is dus van mij.
http://link.marktplaats.nl/282016667Wij, gezin met 3 kinderen van 6,7 jaar en 9 mnd, zoeken lieve oppas die ook licht huishoudelijke werkzaamheden wil doen. We hebben al een uitstekende schoonmaakhulp maar zijn op zoek naar iemand die ons huishouden kan verzorgen/organiseren en daarbij op onze baby wil passen. Onze oudste kinderen zijn overdag naar school.
Omdat onze kinderen opgehaald/gebracht moeten worden zoeken wij iemand die in het bezit is van auto en rijbewijs.
Wij zoeken iemand met een flexibele instelling die van kinderen houd en zelfstandig kan werken.
We hebben iemand nodig voor 3 dagen per week, uren in overleg. Ongeveer 18 tot 20 uur per week Werkzaam in: Den Haag
Werktijden: in overleg, ongeveer 20 uur per week
--------------------------------------------
Geachte 2linkerhanden,
Goedenmiddag,
Ik las uw advertentie en ik ben erg geinteresseerd.
Ik zal me even voorstellen
Mijn naam is Michael McConnor, 37 jaar en ben momenteel werkzaam bij de Koninklijke Landmacht als Sergeant 1ste klasse.
Ik ben gek op kinderen en kan er prima mee omgaan, ik kan de kinderen in de tussentijd zowel educatief als sportief onderleggen en een compleet dagpakket voor hen verzorgen mocht dat nodig zijn, daar heb ik inmiddels wel de nodige ervaring mee opgebouwd.
De 2de reden dat ik reageer is omdat ik net terug ben van Afghanistan voor de periode van minimaal 6 maanden en eigenlijk niks te doen heb om me in mijn tijd nuttig te voelen.
Laat maar wat horen mocht u geinteresseerd zijn
Groeten,
Michael
[ Bericht 0% gewijzigd door 68Chevelle op 16-10-2009 12:41:18 ]