Ja dat snap ik idd ook niet zo goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Zet het dan op Oranjeboom ofzo in plaats van op een Amsterdams merk.
Die horen dan weer meer op Bavaria ofzo . Twente en Grolsch hebben ook regelmatig zulk soort acties gehadquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Amstel is dan ook gewoon het lekkerste biertje.
Nee Hertog Janquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Amstel is dan ook gewoon het lekkerste biertje.
z0mg lolz!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef timbob het volgende:
Ik hou niet van bier
ik hou niet van voetbal
Beetje verdwaald danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef timbob het volgende:
Ik hou niet van bier
ik hou niet van voetbal
Ze mogen het hebben...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Amstel.. hoort bij Ajax.
Idd nog buiten de historie . Een merk dat haar naam ontleent aan een rivier die dwars door Amsterdam loopt ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Amstel.. hoort bij Ajax.
Die is wel mooi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
Je hebt ze ook met AZ logo.
Bij de plaatselijke Albert Heijn hadden ze op een gegeven moment alleen nog de AZ-blikken over.![]()
Wat resulteerde in het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenooit, terechte klachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Zet het dan op Oranjeboom ofzo in plaats van op een Amsterdams merk.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
Je hebt ze ook met AZ logo.
Bij de plaatselijke Albert Heijn hadden ze op een gegeven moment alleen nog de AZ-blikken over.![]()
Wat resulteerde in het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |