Whehehhe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Renesite het volgende:
Ja, Krakers zijn kut. Vooral omdat een stel laatst het huis van vrienden van ons hebben ingenomen tegen het recht in: stond nog niet 1 jaar leeg, wel te koop.
Achterlijke lui.
Andere lemmingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Renesite het volgende:
Ja, Krakers zijn kut. Vooral omdat een stel laatst het huis van vrienden van ons hebben ingenomen tegen het recht in: stond nog niet 1 jaar leeg, wel te koop.
Achterlijke lui.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:18 schreef afcajos het volgende:
Fijne sletjes lid van die hyves hoor![]()
[ afbeelding ]
Deels waar. Alleen het betreft hier vooral verwende kindertjes van rijke ouders die zelf nog niks bereikt hebben en pochen met de centen van hun oudersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:31 schreef woads het volgende:
kakkers --> succes | succes --> macht | kakkers = macht
En daarmee heb je dus zo een beetje de perfecte definitie van kakker gegevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik heb niets tegen mensen die heel veel geld hebben maar wél tegen mensen die arrogant zijn en denken dat ze vanwege eerder genoemde criteria belangrijker zijn dan Jan Modaal.
Als je ouders veel geld hebben kun jij daar toch niets aan doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En dan zijn et meestal ook nog van die jochies die meeliften op hun papa's geld![]()
Kijk als je selfmade bent heb je inderdaad wel iets om op trots te zijn maar als je alleen rijk bent omdat je pa dat is heb je weinig reden om je daar zelf trots voor te voelen
Hilversum heeft ook gewoon achterstandswijkenquote:
En Blaricum enzo dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:15 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hilversum heeft ook gewoon achterstandswijken
Nee, ik behoor tot de 50% die niet op Hockey zitquote:
Neh denk het niet manquote:
Ik vind Hockey anders wel een toffe sport, op Urk hebben we geen Hockey club anders was ik vast en zeker dat gaan doen ipv voetballen en vissenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik behoor tot de 50% die niet op Hockey zit
En nee, ik draag ook niet van die mislukte kleren en ja ik spreek - onbewust - met een gooise R.
Het oude dorp hier is gewoon een mooie leefomgeving met eigenlijk geen achterstandswoningen op 1 klein stacaravan kamp na. Echter, de Bijvanck, wat buiten Blaricum zelf ligt, hoort ook bij de gemeente Blaricum en die wijk is wel 1 grote kankerzooi.quote:
Ik vond het bij gym ook altijd wel leuk om te doen maar ik ben vroeger begonnen met tennis en op de middelbare school kreeg ik het zo druk dat ik met tennis ben gestopt. De afgelopen jaren heb ik wel meermaals overwogen om te gaan hockeyen maar gezien het feit dat ik geen zin had in vaste trainingen plus dat ik geen late instromer wilde zijn, ben ik er toch maar niet op gegaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:18 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
Ik vind Hockey anders wel een toffe sport, op Urk hebben we geen Hockey club anders was ik vast en zeker dat gaan doen ipv voetballen en vissen
Hoevaak ga je nog "subtiel" posten dat je uit urk komt in de hoop op een bashquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:18 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
Ik vind Hockey anders wel een toffe sport, op Urk hebben we geen Hockey club anders was ik vast en zeker dat gaan doen ipv voetballen en vissen
waarom zou je mij gewoon bashen vanwege urk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoevaak ga je nog "subtiel" posten dat je uit urk komt in de hoop op een bash?
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:59 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
waarom zou je mij gewoon bashen vanwege urk?
Ja als je als kakker al je geld op DSB had staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kan je ook kakker zijn als je arm bent trouwens?
Dus de rest klopt ook al niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:31 schreef woads het volgende:
kakkers --> succes | succes --> macht | kakkers = macht
Zelfs als je die mensen ondersteunt met belachelijke afdragen? Rijke mensen hebben een reden zich te distantiëren en ik kom bij deze op voor de "kakkers" als dat jouw definitie is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik heb niets tegen mensen die heel veel geld hebben maar wél tegen mensen die arrogant zijn en denken dat ze vanwege eerder genoemde criteria belangrijker zijn dan Jan Modaal.
ik denk dat veel mensen duren kleding en leren schoenen linken aan succes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:12 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dus de rest klopt ook al niet.
woads = fail.
Tsssssssss, dat heb ik juist met van die boerentaal, tjee zeg, ABN is wel zo prettig hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:14 schreef captainkid het volgende:
Niks mis met kakkers zolang ze hun bek niet open trekken. Die "r" kreeg ik moordneigingen van.
ik denk...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:22 schreef woads het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen duren kleding en leren schoenen linken aan succes.
Klopt. Amsterdam slotervaart staat dan ook bekend als een buurt met heel erg veel succesvolle inwoners. De veel gedragen armani broeken zijn daar een bewijs van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:22 schreef woads het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen duren kleding en leren schoenen linken aan succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |