Zéér toevallig ben ik nergens gebanned. Alleen de vorige eigenaar die het internet hier betaalde is nu opzich zelf gaan wonen. Nu ik het internet betaal zou ik graag gewoon een verse start willen waaronder ook gewoon een nieuw IP.quote:
Dat moet je bij de gemeente aanvragenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:00 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Zéér toevallig ben ik nergens gebanned. Alleen de vorige eigenaar die het internet hier betaalde is nu opzich zelf gaan wonen. Nu ik het internet betaal zou ik graag gewoon een verse start willen waaronder ook gewoon een nieuw IP.
En dan krijg je alsnog het IP van iemand andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:00 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Zéér toevallig ben ik nergens gebanned. Alleen de vorige eigenaar die het internet hier betaalde is nu opzich zelf gaan wonen. Nu ik het internet betaal zou ik graag gewoon een verse start willen waaronder ook gewoon een nieuw IP.
Ik heb dat maar hij is in 5 jaar tijd nog gewoon precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef babipangang het volgende:
niet mogelijk, meestal niet tenminste, tenzij je een dynamisch ip hebt, maar danveranderd het elke keer automatisch
daarmee verandert je ip-adres niet hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef PPL het volgende:
Firefox gebruiken.
ProxyFoxy add-on.
Proxy uitzoeken op bijvoorbeeld: http://www.mijn-ip.net/proxy_server_lijst.asp
Succes hoor.
Bwahahahahaha!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef ozzmantsje het volgende:
Ik heb net een huis gekocht en wil ook niet hetzelfde adres als de vorige eigenaar. Compleet nieuwe start. Dus ik heb een straatnaam verandering aangevraagd en gevraagd of mijn huisnummer van 24 veranderd kan worden in 31337. Frisse start!
Klopt, maar ik neem aan dat ie gewoon wil dat een website een ander IP-adres 'ziet' (bijvoorbeeld ergens kloon aanmaken, IP-ban omzeilen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
daarmee verandert je ip-adres niet hoor
Hahaha IP's worden gewoon gerecycled hoor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:00 schreef RGS18 het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hahaha IP's worden gewoon gerecycled hoor...
je weet hoeveel IP-adressen er nog vrij zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
@Remco: Semi-statische IP's niet. En dat zijn alle IP's bij kabel en adsl aansluitingen dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |