tja mag het maar een keer bestellen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je hoeft ook geen winst te maken op mij hoor
Serieus?quote:
Crappers... Daarom dus even iemand vinden die hem zelf niet hoeft te hebben en sociaal isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef Guard het volgende:
[..]
tja mag het maar een keer bestellen...
Dat is inderdaad een groot verschil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef VoreG het volgende:
Er is een verschil tussen uit je dak gaan waarbij het je niet kan schelen hoe het er uit ziet voor andere mensen en een vent die uit z'n dak gaat met de Spice Girls om zogenaamd enige indruk te maken op vriendinnen.
zoals guard zegt voornamelijk het aantal werkgeheugen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het verschil tussen 64 en 32bit?
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:01 schreef existenz het volgende:
Wat een IT expertrs allemaal. Het is weekend hoor
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef existenz het volgende:
Ik heb geen enkele zin om vanavond op stap te gaan. Beetje jammer
Ik ben juist wel van plan om te gaan, ben er echt aan toe...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef existenz het volgende:
Ik heb geen enkele zin om vanavond op stap te gaan. Beetje jammer
En anders kan je existenz nog overhalenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben juist wel van plan om te gaan, ben er echt aan toe...
even wat sms-jes versturen zo om te zien wie er nog meer gaat...
Uhm, MSOffice 2007 NL?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb nu Word in Engels, maar ik wil Nederlands...
Wat moet ik dan kopen?
och ik vind wel iemand.... en ik zou niet durven om existenz uit zijn slaap te houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En anders kan je existenz nog overhalen`
Hehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef Guard het volgende:
[..]
och ik vind wel iemand.... en ik zou niet durven om existenz uit zijn slaap te houden
Dus word je weer door MS verplicht om je hele systeem te updatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoals guard zegt voornamelijk het aantal werkgeheugen.
ter vergelijking:
32 bit kan maar maximaal 3.25 GB Werkgeheugen aan
64 bit kan maximaal rond de 8 GB aan.
ook gaat binnen nu en denk paar jaar heel de 32 bit eruit. Ook microsoft maakt steeds meer gebruik van 64bit programmas
Heul goedquote:
Oeee lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heul goedLekker vrij drinken, elke avond tot 2u snachts op terras buiten hangen. Beetje raften, beetje op een boot alle baaitjes in de buurt afgaan.. Lekker verbranden
En de jouwe?
* hetzusjevan overweegtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL
¤69.75
Weggeweest? Of alleen rond huis/ dorp?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeee lekker
Ja, gezellig! Lekker niksen, beetje de dorpjes in de buurt bekijken
Ik heb er nog niet zo over nagedacht, haha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan overweegt
Hoe werkt zo'n upgrade? Ben ik dan al m'n bestanden, programma's etc. kwijt als ik die upgrade installeer? Want daar ben ik dan weer te lui voor ben ik bang.
Met de auto weggeweest inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weggeweest? Of alleen rond huis/ dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |