Hmmm, dan toch maar eens een studente aan gaan sprekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL
¤69.75
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL
¤69.75
Aha oke...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Guard het volgende:
[..]
met een 64 bits OS kun je meer geheugen aanspreken, met een 32 bits max 3,4 Gb oid...
nadeel is weer dat sommige software niet echt om kan gaan met 64 bit OS, en dus niet lekker werkt. hopelijk kan de Windows XP mode in Windows 7 dat ondervangen...
Ik betaal dat wel als studente bij de UvTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...
Ik betaal dat als medewerker bij lange na niet bij surfspot...
Succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hmmm, dan toch maar eens een studente aan gaan spreken!
Of jou danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...
Ik betaal dat als medewerker bij lange na niet bij surfspot...
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik betaal dat wel als studente bij de UvT
Hoeveel scheelt het dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvT
Ik moet het zelf hebben en de pest is dat je het maar een keer mag bestellen bij surfspot...quote:
Maar jij bent dan dus goedkoper?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvT
Neen ik heb geen handel in softwarequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar jij bent dan dus goedkoper?
tja mag het maar een keer bestellen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je hoeft ook geen winst te maken op mij hoor
Serieus?quote:
Crappers... Daarom dus even iemand vinden die hem zelf niet hoeft te hebben en sociaal isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef Guard het volgende:
[..]
tja mag het maar een keer bestellen...
Dat is inderdaad een groot verschil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef VoreG het volgende:
Er is een verschil tussen uit je dak gaan waarbij het je niet kan schelen hoe het er uit ziet voor andere mensen en een vent die uit z'n dak gaat met de Spice Girls om zogenaamd enige indruk te maken op vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |