Zolang ze niet uitvielen omdat het te lang duurde dat ze dood bleven....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben teringgoed in sjoelen. Ik heb niet voor niks de bejaarden al verslagen! Goed, van de 3 vielen er 2 uit omdat ze het niet meer aankonden en de ander zat in een rolstoel, maar he, winst is winst!
ik zal wel weer uitloggen onder je naamnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een week niet geweest en mijn post-aantal-per-dag is niet geslonken
Hehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal wel weer uitloggen onder je naamn
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef VoreG het volgende:
Ja kut, ik heb mijn huidige laptop dus net te vroeg besteld, waardoor ik niet in aanmerking kom voor de gratis update naar windows 7....
Speak for yourself!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Bovendien; 30+ gaat niet stappen op donderdagavond, dat kunnen ze niet aan
wat kost ie bij Surfspot?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Guard het volgende:
[..]
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...
zit er ook een beetje op te wachten, ga eerst even een 64 bits (van het werk) testen, als dat een beetje draait bestel ik een 64 bit versie anders de 32 bit....
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NLquote:
met een 64 bits OS kun je meer geheugen aanspreken, met een 32 bits max 3,4 Gb oid...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het verschil tussen 64 en 32bit?
Hmmm, dan toch maar eens een studente aan gaan sprekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL
¤69.75
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL
¤69.75
Aha oke...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Guard het volgende:
[..]
met een 64 bits OS kun je meer geheugen aanspreken, met een 32 bits max 3,4 Gb oid...
nadeel is weer dat sommige software niet echt om kan gaan met 64 bit OS, en dus niet lekker werkt. hopelijk kan de Windows XP mode in Windows 7 dat ondervangen...
Ik betaal dat wel als studente bij de UvTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...
Ik betaal dat als medewerker bij lange na niet bij surfspot...
Succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hmmm, dan toch maar eens een studente aan gaan spreken!
Of jou danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
is overigens wel afhankelijk van aan welke instelling je gelieerd bent, en of je student of medewerker bent...
Ik betaal dat als medewerker bij lange na niet bij surfspot...
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik betaal dat wel als studente bij de UvT
Hoeveel scheelt het dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvT
Ik moet het zelf hebben en de pest is dat je het maar een keer mag bestellen bij surfspot...quote:
Maar jij bent dan dus goedkoper?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik had al eerder gemerkt dat er best een fors prijsverschil is tussen de studenten en medewerkers prijzen op de UvT
Neen ik heb geen handel in softwarequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar jij bent dan dus goedkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |