Wat een held hèquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
Nu het topic lezen.
Dik Teringaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Goofisch het volgende:
Achterbakse tering vent die Dirk met zijn nasty praktijken en zijn schijnheilige rotkop.
Mhoaw.... hij houdt zelf nog 42 miljoen over schijnt het, kun je van z'n klanten en werknemers niet zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat een held hè![]()
Scheringa krijgt zijn straf sowieso wel. Zijn bank raakt hij kwijt, ook bij overname. Zijn speeltjes ook.
precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mhoaw.... hij houdt zelf nog 42 miljoen over schijnt het, kun je van z'n klanten en werknemers niet zeggen.
Als je nergens een hypotheek kan krijgen behalve daar voor nog een lagere rente ook. en je bent zoals ik al zij zo naïef om in die praatjes te geloven doe je dat als je daarmee je mooie huis kan kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sowieso, je gaat toch niet bij zo'n bank
ABN heeft naar mijn weten nooit gedaan aan dit soort nasty praktijken zoals DSB. en de reden dat DSB omvalt is door een heel andere reden dab ABN.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef teamlead het volgende:
Scheringa heeft ongetwijfeld nu het gevoel alsof hij door een enorme Bubba zwaar anaal vernederd wordt en voor een deel heeft ie nog een punt ook. Als de ANB/AMRO door debiel wanbeleid om dreigt te flikkeren worden er miljarden belastinggeld ingepompt, maar 85 miljoen voor de DSB wil Woutertje de belastingbetaler niet voor laten opdraaien.
En natuurlijk heeft hij klanten een hoop meuk verkocht waardoor ze nu zwaar de lul zijn, maar hey.. het was wél gewoon legaal en die mensen hebben echt zelf bij hun volle verstand (of wat daarvoor moet doorgaan) een overeenkomst gesloten. Misschien hadden ze even moeten nadenken voor ze met ome Leen van fucking Frisia in zee gingen.
En het lulligste is het nog wel voor zijn personeel en toeleveranciers. Die zijn namelijk géén partij in het conflict tussen DS en de Lakeman-adepten
Z'n vermogen niet. Dus het zal hem z'n anus oxideren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat een held hè![]()
Scheringa krijgt zijn straf sowieso wel. Zijn bank raakt hij kwijt, ook bij overname. Zijn speeltjes ook.
Niet meteen dom maar naïef. Ze zullen waarschijnlijk denken dat het een goede voordelige bank is die werkelijk meevoelt met de klant en hun het huis of keuken gunt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht. Mensen zijn dom, maar hij blijft een eikel.
Dat noem ik toch echt domheid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Niet meteen dom maar naïef. Ze zullen waarschijnlijk denken dat het een goede voordelige bank is die werkelijk meevoelt met de klant en hun het huis of keuken gunt.
nou nee
Dat zeg je goed, naar jouw weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ABN heeft naar mijn weten nooit gedaan aan dit soort nasty praktijken zoals DSB.
Gast waar is je UI??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef zovty het volgende:
Je hebt altijd wel een grote bek, maar eigenlijk schrijf jij heel slecht.
Vreemd he als je nergens een lening kan krijgen en toevallig wel bij een of andere vage 'bank'quote:
ik weet nog wel een paar aanbieders van uiterst dubieuze polissen, waaronder ABNquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ABN heeft naar mijn weten nooit gedaan aan dit soort nasty praktijken zoals DSB. en de reden dat DSB omvalt is door een heel andere reden dab ABN.
shit... gemistquote:En die lakeman vanavond. super kwaad op Yvon jaspers.
Net of die mensen dat door hebben, die weten niet hoe de grote mensen wereld in elkaar steekt en willen hun eerste huis kopen nadat ze op hun 18de vader en moeder zijn geworden en manlief ongeschoold op de bouw werkt en de hoogte van de hypotheek dus afhangt van een schooier salaris.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vreemd he als je nergens een lening kan krijgen en toevallig wel bij een of andere vage 'bank'![]()
Dan spoor je gewoon niet als je daar mee in zee gaat. En achteraf huilen als ze hun geld komen halen.
Ja ok mss wel iddquote:
Ja dat is dus precies de bedoeling dat jij dat denkt. Maar als de zaakjes geregeld zijn en hij een bak geld eruit kan slepen is die pleite en kan iedereen de pleuris krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Alicey het volgende:
Uit wat ik tot nu toe heb ik gezien heb ik de induk dat Dirk zich juist wel erg om zijn personeel bekommert.
dat vind ik de grootste winst van deze hele soap: Leen is niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:05 schreef Brickboy het volgende:
De enige slachtoffers zijn de mensen die geen lening/hypotheek/rekening bij de DSB mafia hadden, maar wel jarenlang zijn geterroriseerd door Leen, Becam, Frisia en die hele meuk aan reclame die dagelijks door je strot werd geduwd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet nog wel een paar aanbieders van uiterst dubieuze polissen, waaronder ABN
[..]
shit... gemist
Z'n personeel is net zo fout.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Alicey het volgende:
Uit wat ik tot nu toe heb ik gezien heb ik de induk dat Dirk zich juist wel erg om zijn personeel bekommert.
Ja, dat is precies wat jij graag wil geloven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies de bedoeling dat jij dat denkt. Maar als de zaakjes geregeld zijn en hij een bak geld eruit kan slepen is die pleite en kan iedereen de pleuris krijgen.
Dat denk ik niet. Vooral omdat het niet door Dirk zelf komt dat dat beeld voor ogen komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef Goofisch het volgende:
Ja dat is dus precies de bedoeling dat jij dat denkt. Maar als de zaakjes geregeld zijn en hij een bak geld eruit kan slepen is die pleite en kan iedereen de pleuris krijgen.
ja, want de kantinedame en de koffieautomatenbijvulmeneer zijn net zo hard schuldig als de broodjesleverancier, dirk, frank en gerritquote:
Ja, zo kun je 'm ook insteken idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, want de kantinedame en de koffieautomatenbijvulmeneer zijn net zo hard schuldig als de broodjesleverancier, dirk, frank en gerrit
Ik las toevallig vanmorgen een leuke quote van één van de werknemers van DSB. Die zei iets in de trant van dat ze inderdaad louche polissen afsloten, maar dat andere banken dit ook deden. Echt zo dom om dat toe te gevenquote:
ja zodat ie als een soort ' held ' op tv komt, kom op zeg. Dit is een grote mensen wereld, en dirk is een echte zakenman, dan ga je niet dit soort emo tv doen met je werknemers, pure nepheid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Alicey het volgende:
whehehe.. als DSB al gered wordt, hoeft deze medewerker vast niet terug te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ik las toevallig vanmorgen een leuke quote van één van de werknemers van DSB. Die zei iets in de trant van dat ze inderdaad louche polissen afsloten, maar dat andere banken dit ook deden. Echt zo dom om dat toe te geven.
Mee eens, maar als hij het had gedaan had Frank de Grave een proces aan zijn broek gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef teamlead het volgende:
overigens is frank de grave een enorme bokkelul... je laten ontslaan, in het openbaar je bek houden en dan achter de schermen gaan huilen bij DNB.
Had dan meteen je bek opengedaan
Dat idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ik las toevallig vanmorgen een leuke quote van één van de werknemers van DSB. Die zei iets in de trant van dat ze inderdaad louche polissen afsloten, maar dat andere banken dit ook deden. Echt zo dom om dat toe te geven.
Jaquote:
Och, het is algemeen bekend en ze hebben er al eens een boete voor gekregen. Je zou eerder zeggen dat je dom bent als je het desondanks blijft ontkennen.quote:
Na die nova uitzending met die anonieme ex medewerkers weet je toch wel genoeg lijkt mij zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Brickboy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |