Dies erg leuk ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik moest lachen om je OP en om "Vertrek Kankertrein"![]()
Je ziet toch een stoel op de paint, dus het is duidelijk een dwarsdoorsnede...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Paint is te vaag, wekt de indruk dat je voor de trein flikkerde in plaats van erin.
Het lukt mij nog niet eens met normale schoenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Skaai het volgende:
Probeer maar eens je trein te halen op naaldhakken, dan red je de trap nog niet eens
vrouwen die behalve op speciale gelegenheden hakken dragenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Skaai het volgende:
Probeer maar eens je trein te halen op naaldhakken, dan red je de trap nog niet eens
Die brak mijn valquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef boofer het volgende:
Hoe is het afgelopen met het saucijzenbroodje?
En als ze wel buiten speciale gelegenheden worden gedragen geloof ik nooit dat het de hele dag lekker zitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
vrouwen die behalve op speciale gelegenheden hakken dragen
Ja maar die is dus dood, afgeschreven, het spoor op getiefd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Die brak mijn val![]()
Wat een held dat saucijzenbroodje
Nou, anders had je je lelijk kunnen bezeren!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Die brak mijn val![]()
Wat een held dat saucijzenbroodje
Gast....dit was dus een bijna dood ervaring. Het is de bedoeling dat het saucijzenbroodje via de mond naar binnen gaat, niet rechstreeks door mijn buik in mijn maagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nou, anders had je je lelijk kunnen bezeren!
Jij spoort nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die is dus dood, afgeschreven, het spoor op getiefd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |