Vreemd, aangezien er in het vorige vonnis toch expliciet werd vermeld dat het hele OR aanwezig diende te zijn nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef Adolecens het volgende:
Zaak is uitgeroepen. Dirk grote bruine koffer, gaan veel mensen naar binnen, hoezo besloten? OR zijn er maar vier van aanwezig.
Nee de partijen hebben samen afgesproken dat het or er bij mocht zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien er in het vorige vonnis toch expliciet werd vermeld dat het hele OR aanwezig diende te zijn nu?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef groenen het volgende:
Is die Amerikaanse investeerder niet toevallig Rocky Tuanakotta?
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat we hier het begin van het einde van de Nederlandse financiële sector meemaken.
Niet helemaal live, maar Twitter is redelijk actueel nu en updates volgen zodra ze binnen komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar is de rechtszitting live te volgen dan? @TT
goh.. ik zou het ook niet eerder verwachten dan tot het afgelopen is...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef Adolecens het volgende:
Sinds de start vd zitting nog niemand naar buiten gekomen.
1 of ander extra progje... Hebben ze wel vaker. Jorritsma heeft ook zo'n "kijk mij goed zijn"-programmaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vaag gedoe op RTL-Z(kijkt er nog iemand?)
Er moet wel eens iemand pissenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
goh.. ik zou het ook niet eerder verwachten dan tot het afgelopen is...
http://www.lmgtfy.com/?q=hella+hueckquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik zei het al eerder...
Pics Pics Pics
quote:Lijkt me echt heel zuur als nu blijkt dat Marco Borsato zijn overige centjes op een DSB-rekening had gestort.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
Vrouw terug in de zaal. Was ws. niks.
quote:
Marianne Timmer kijkt nergens vrolijk...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef eleusis het volgende:
DSB plaatjes om te kijken. http://gigapica.geenstijl.nl/2009/10/dsb_de_goede_jaren.html
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Marianne Timmer kijkt nergens vrolijk...Voorkennis?
met het risico dat Bolkesteyn de boel gaat editten:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
gewoon een week niet geneukt
![]()
![]()
Gaan we doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik moet ff weg, dus die Twitter updates moet je zelf ff bijhouden nu
Whehe, goesso, ik ben weg!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef RvLaak het volgende:
# Zitting lijkt geschorst, er zijn drie spreekkamers!less than 20 seconds ago from txt
# Er zijn bespreekkamers geregeld!less than a minute ago from txt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |