Nee, maar ik vraag me gewoon af of er nog iets te redden valt. De naam DSB lijkt me gewoon niet veel meer waard.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/3(...)114-hella-hueck.html
quote:Advertentiemarkt krijgt flinke tik! #DSB gaf in 2008 ¤ 56 miljoen(!) uit aan die irritante TV-spots.
ze mag wel eens een extra knoopje opendoen voor al haar fans..quote:
Kunnen we niet gewoon een zender erbij krijgen waar naakte blonde modellen het financiele nieuws presenteren, dat moet haast wel een succes wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
ze mag wel eens een extra knoopje opendoen voor al haar fans..
Dat dus, de gemiddelde babe op Bloomberg TV zoals Gigi Stone of Margaret Brannon is 10 keer hotterquote:
Ik vraag mij dat ook af...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag me gewoon af of er nog iets te redden valt. De naam DSB lijkt me gewoon niet veel meer waard.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
ze mag wel eens een extra knoopje opendoen voor al haar fans..
De merknaam DSB kun je weggooien. Maar onder een andere naam kun je nog best wat zaken voortzetten. Er zijn een aantal rekeninghouders, een aantal leningen die uitstaan, hypotheken die uitstaan.quote:
Deze?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat dus, de gemiddelde babe op Bloomberg TV zoals Gigi Stone of Margaret Brannon is 10 keer hotter
Erin Burnett, in giraffe dress.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat dus, de gemiddelde babe op Bloomberg TV zoals Gigi Stone of Margaret Brannon is 10 keer hotter
Die ja, dat is Gigi Stone die op BB TV bepaalde tv journals doet, en die tovert bij elke man hier een glimlach op het gezichtquote:
* meeleest zonder tv in de buurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
Rechtszaal open. Het is de Van Namenzaal. Toga's worden aangetrokken. Drie heren met rode das staan op een rij in gang.
Brennan denk ik? Dan is die ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik zei het al eerder...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens heeft ze dan altijd een net financieel pak aan uiteraardof zo'n typisch casual pakje
![]()
moet ie zijn leuter maar niet in een te klein gat steken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
Zitting is nog niet uitgeroepen door bode. Ongeveer 30 mensen in de gang.
Scheringa wil extra tijd: "Hele weekend om eruit te komen"
Als je ze maar wel laat staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe die lekker wijven ff in de SC, het begint spannend te worden voor DSB nu. Hebben jullie ontspanning nodig of zo?
ok [AEX SC #2] To chat or not to chat, that is the questionquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe die lekker wijven ff in de SC, het begint spannend te worden voor DSB nu. Hebben jullie ontspanning nodig of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |