abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73746104
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is idd Hella Hueck dus Klopkoek, wist ik al zonder te kijken (iets teveel RTLZ gezien de afgelopen tijd).
Hella

[edit]
Ze heeft er veel beter uitgezien... Wss korte nacht

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2009 13:04:05 ]
pi_73746108
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Net op BNR nieuws: Scheringa gaat er zelfs van uit dat hij uitstel krijgt...

arrogante klootzak
Mja, hij kan moeilijk daar staan vertellen dat ķe hoopt, als het de rechter behaagt, dat hij wellicht misschien een paar daagjes uitstel zal mogen bekomen. Pretty please.....?

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73746117
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Net op BNR nieuws: Scheringa gaat er zelfs van uit dat hij uitstel krijgt...

arrogante klootzak
Mwa, hoef je niet zoveel achter te zoeken. Hij heeft wel heel kort te tijd gekregen om een koper te vinden. Misschien is er serieuse belangstelling achter de schermen, maar willen die nog het weekeinde om een en ander goed te overwegen. Is op zich niet zoveel mis mee.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73746171
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mja, hij kan moeilijk daar staan vertellen dat ķe hoopt, als het de rechter behaagt, dat hij wellicht misschien een paar daagjes uitstel zal mogen bekomen. Pretty please.....?

Nee, maar hij kan zich best wel wat nederiger opstellen. Hij heeft immers veel mensen in een financiėle afgrond gestort.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Mwa, hoef je niet zoveel achter te zoeken. Hij heeft wel heel kort te tijd gekregen om een koper te vinden. Misschien is er serieuse belangstelling achter de schermen, maar willen die nog het weekeinde om een en ander goed te overwegen. Is op zich niet zoveel mis mee.
Ik zoek er niets meer achter dan een combi tussen arrogantie en hoop. Kan Dirkje domweg niet uitstaan.
pi_73746209
, bij DSB kijken ze RTLZ voor info,

Lijkt me erg zuur voor de medewerkers...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:00 #156
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73746229
De wat mindere journalist moet naar Wognum, de bazen (en bazinnen) staan in Amsterdam.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73746299
edit: Laat maar..

Nu komt er een update van uitstel naar morgenmiddag, zondag en uitstel tot maandag.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:13:19 #158
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73746431
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef RvLaak het volgende:
, bij DSB kijken ze RTLZ voor info,

Lijkt me erg zuur voor de medewerkers...
Niemand met een kort lijntje naar Dirk daar dus. Tja de godfather is moeilijk bereikbaar
---
pi_73746478
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:09 schreef Adolecens het volgende:
edit: Laat maar..

Nu komt er een update van uitstel naar morgenmiddag, zondag en uitstel tot maandag.

is dat een voorspelling, of nieuws?
pi_73746514
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Twitter, dus een gok
pi_73746522
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vermoed suggestief denken. De zitting is besloten. Er morgen alleen advocaten en direct belanghebbenden bij aanwezig zijn en die zullen niet vanuit de rechtszaal gaan Twitteren.

Nog even wachten dus.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:17:02 #162
236264 crew  capricia
pi_73746566
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik vermoed suggestief denken. De zitting is besloten. Er morgen alleen advocaten en direct belanghebbenden bij aanwezig zijn en die zullen niet vanuit de rechtszaal gaan Twitteren.

Nog even wachten dus.
Blijf het zo raar vinden dat het een gesloten zitting is. Waarom mogen wij niet zien hoe eerlijk het er daar aantoe gaat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:17:09 #163
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73746570
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Nog even wachten dus.
Nou... remember Verhagen vanuit de besloten ministerraad.
---
pi_73746623
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Aan de andere kant, er wordt wel gesproken van 2 keer uitstel. Lijkt me een heel dubieus vonnis
pi_73746632
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Da's waar
Ik heb 'e'en scherm vol met Twitter updates staan, als er wat aankomt wat veelvuldig voorkomt knal ik het wel neer.

De zitting begint pas om 14:00 uur, dus dat zal pas rond 15:00 uur op z'n vroegst duidelijkheid betekenen.
pi_73746645
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Blijf het zo raar vinden dat het een gesloten zitting is. Waarom mogen wij niet zien hoe eerlijk het er daar aantoe gaat?
Bedrijfsgeheimen in dit geval. Denk ik. Ivm de "amerikaanse partij".
pi_73746662
Nu op RTLZ: de kijker aan zet.

Volledig over DSB.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:20:18 #168
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73746691
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Aan de andere kant, er wordt wel gesproken van 2 keer uitstel. Lijkt me een heel dubieus vonnis
Er kan wel worden gesproken van 1 keer uitstel met een mogelijkheid tot nog een keer uitstel. Zoals donderdag. Toen werd er gezegd vrijdag 12.00 uur en bij toch nog kansen tot overname uitstel naar 14.00 uur dat was dus van tevoren al vastgesteld.
---
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:21:18 #169
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_73746731
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is idd Hella Hueck dus Klopkoek, wist ik al zonder te kijken (iets teveel RTLZ gezien de afgelopen tijd).
Misschien komt het doordat ik links ben maar ik snap dus niet dat zoveel mensen overdag kijken naar die yuppen-zender met dat hippe gedoe. Dan heb ik het alleen nog maar over de vorm van het programma (de presentatie enzo).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_73746778
Waarom zou je de DSB nou nog gaan redden, het is al veel te laat daarvoor.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73746790
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Misschien komt het doordat ik links ben maar ik snap dus niet dat zoveel mensen overdag kijken naar die yuppen-zender met dat hippe gedoe. Dan heb ik het alleen nog maar over de vorm van het programma (de presentatie enzo).
Blijkbaar heb je niet veel interesse in de achtergronden van de economische ontwikkelingen. RTLZ verdiept zich vaak hier in.

Of ze hier goed in zijn, laat ik in het midden.
pi_73746871
quote:
Ik heb het meestal gewoon aan staan op de achtergrond, mocht er wat interessants voorbij komen dan zet ik het even wat harder. Ook op de radio komt de yup ( ) aan zijn trekken, BNR is echt goed bezig. Leuke programma's (Economenpanel, Kees de Kort, en On The Move/Friday Move is ook wel leuk), en veel beter dan Radio 1 waar het vooral over kunst, cultuur en ontwikkelingssamenwerking gaat.
pi_73746874
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom zou je de DSB nou nog gaan redden, het is al veel te laat daarvoor.
Je weet meer dan wij?
pi_73746936
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik heb het meestal gewoon aan staan op de achtergrond, mocht er wat interessants voorbij komen dan zet ik het even wat harder. Ook op de radio komt de yup ( ) aan zijn trekken, BNR is echt goed bezig. Leuke programma's (Economenpanel, Kees de Kort, en On The Move/Friday Move is ook wel leuk), en veel beter dan Radio 1 waar het vooral over kunst, cultuur en ontwikkelingssamenwerking gaat.
Friday move is gewoon ronduit kut, imo... Verder vind ik voor Peptalk erg leuk..

Maar idd, voor de zaken-geļnteresseerde medemens is er ruim aanbod
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:32:40 #175
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_73747147
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Beter. Niet alles moet in het teken staan van economie en geld verdienen. Relativeer dat nou eens.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_73747209
quote:

[..]

Dat is heel RTL........Heb je wel eens geprobeerd om 1 minuut naar RTL blvd te kijken? Dat hou je niet vol. Pure vorm. Opgeprikte poppen op barkrukken
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:34:21 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73747217
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hella
[edit]
Ze heeft er veel beter uitgezien... Wss korte nacht
http://forum.mokkels.nl/3(...)114-hella-hueck.html
pi_73747281
quote:
Dank

[edit]
Nu ff roken, back before the verdict

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2009 13:36:21 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:36:07 #179
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_73747289
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is heel RTL........Heb je wel eens geprobeerd om 1 minuut naar RTL blvd te kijken? Dat hou je niet vol. Pure vorm. Opgeprikte poppen op barkrukken
RTL is idd in mijn ogen ook onderdeel van de kongsi om de neoliberale economische modellen in de praktijk om te zetten. Een model waarbij dus de mens in zijn vrije tijd een luie passieve op zichzelf gekeerde hedonistische consument is en op zijn werk een nietsontziende stachanov-arbeider (die niet moet zeiken over beloning en arbeidsrechten).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_73747310
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

RTL is idd in mijn ogen ook onderdeel van de kongsi om de neoliberale economische modellen in de praktijk om te zetten. Een model waarbij dus de mens in zijn vrije tijd een luie passieve op zichzelf gekeerde hedonistische consument is en op zijn werk een nietsontziende stachanov-arbeider (die niet moet zeiken over beloning en arbeidsrechten).
BNW was 2 straten terug, linksaf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')