Geen idee? Zal vanavond eens inloggen. Toen ik mn banduur checkte zag ik wel dat worstkaasscenario de prullenmand in gegaan is wegens spamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef Incolumis het volgende:
waar is je worst_kaas_scenario eigenlijk?
zeg er volgende keer ff bij dat het toch wel NSFW isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef Incolumis het volgende:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
nu al legendarisch
En dat het Floortje niet is...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeg er volgende keer ff bij dat het toch wel NSFW is
Triest... Hoop stiekem dat het een geintje is...quote:
Het kan toch gewoon zo zijn dat hij simpelweg nooit had verwacht te gaan solliciteren bij de politie. Daar is niks triests aan. Ik had ook bijvoorbeeld nooit verwacht dat ik konthaar zou krijgen, maar het is niet andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat het Floortje niet is...
[..]
Triest... Hoop stiekem dat het een geintje is...
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok en voor de duidelijk, als ik bijv. bij play een spel bestel doet het spel het wel op mijn Nederlandse ps toch
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat het Floortje niet is...
[..]
Triest... Hoop stiekem dat het een geintje is...
PS3 games zijn regiovrij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja
Ferdi heeft uncharted uit canada en die werkt ook. Volgens mij zit er geen verschil meer in.
Jaloers ventje ben je toch ook hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:49 schreef FJD het volgende:
Ajax is net als vrouwentennis; aardig om naar te kijken maar alleen met t geluid uit. Tot aan de 2-0 hoor je bijna niets en nu zingen ze al tien minuten lang "ohohohohooooohohohohooohooo"Nee de creativiteit van Suarez is niet echt besmettelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |