A) Definitie van een pauper
Ten eerste kan je "pauper" richten tot een peroon. Een Pauper is dan in dat geval een persoon die weinig aandacht aan zijn haar besteed, raar gedrag vertoond en buiten de groep valt. OF het is gewoon iemand die raar is. ( Pauper betekend zwerver)
Maar je kan pauper ook toerekenen aan een bepaalde gebeurtenis. Voorbeeld: "Dat hele pauperstuk fietsen is echt pauper", of "Er groeit pauper op mijn appel". Pauper is het vervangende woord voor shit.
B) Pauper gedrag.
Paupergedrag is eigenlijk moeilijk te definiėren. Kijk, je hebt van die mensen die gewoon pauper zijn. Ze hebben iets raars enzo. Newbies die topics openen om te vragen hoe je een topic opent zijn paupers. Paupers zijn ook mensen die wel baardgroei hebben, maar nog niet volledig volwassen zijn. Die dus hun snorretje van dons laten staan omdat dat helemaal de bom is enzo. Dat is pauper.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.