Gebeurt mij ook wanneer ik met Internet Explorer speel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef NoMercy285 het volgende:
Kun je maar 1 EIGEN gebouw slopen per dag of is MCS gewoon aan het kutten bij mij? Anders had ik namelijk niet eerst zoveel green houses neergepleurd :p
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef diertjuh het volgende:
Zou je mij ook in de OP willen zetten? Mijn gebruikersnaam is Nathalie87
Als jij je nick zegtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef detulp050 het volgende:
Et moi?
Donequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef detulp050 het volgende:
detulp050
Mashyellow, maar niet gebruiken voor rioleringen héquote:
ehm hoeveel heb je daar wel niet voor geboden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb een bod gedaan op een straat van 38 miljoen en eentje van 39 miljoen (kaal)
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Mashyellow, maar niet gebruiken voor rioleringen hé
Geboden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef Dulk het volgende:
ik heb in de aanbieding
Molenvliet (straat heeft een bug, ligt een paar honderd meter hoger dan, mcs aangeeft)
waarde:43.567.000
huur:11.868.000
inc bonusgebouw
te koop voor 45 Miljoen
user: dulkalia
Buiten de 10 milieuvervuilers staat er niks opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:33 schreef PPL het volgende:
Staan er soms veel goudkleurige gebouwen op?
Dat zijn de duurste gebouwen en verhogen de warde van een straat dus het snelste.
Let wel dat een milieuvervuiler geen invloed heeft op de waarde van en straat, maar slechts de huur 'blokkeert'.
Kan het een gereserveerde straat zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Buiten de 10 milieuvervuilers staat er niks op
Het is een straat van "Mr Nomopoly"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan het een gereserveerde straat zijn?
Ik heb een keer in het blog gelezen dat sommige straten worden achtergehouden en van Mr. Monopoly zijn (een fictieve speler).
Het was ooit het plan om die straten later te veilen.
Ik meen mij te herinneren datd e Kalverstraat in Amsterdam zo'n straat was.
In het begin kostte die kaal 350 miljoen.
Uiteraard is dat bedrag inmiddels helemaal niet zo bijzonder meer en zijn er genoeg spelers die dat soort bedragen dagelijks binnenharken.
Misschien dat dit nog zo'n restje is die (nog) niet is gekocht door iemand?
En ik die las dat 19 straten het meeste opbrengt, en vanaf 38 of zo, niks meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef cptmarco het volgende:
user lima: 696 straten...
en volgens mij op alle straten één of meerdere vervuilers...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef cptmarco het volgende:
oke, MCS op het werk spelen ook maar niet meer doen....![]()
had het zo even openstaan, toen ik een telefoontje van de systeembeheerders kreeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was met Internet... Ze zagen éen of andere enorme piek....
Bij ons was MCS geblockedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef cptmarco het volgende:
had het zo even openstaan, toen ik een telefoontje van de systeembeheerders kreeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was met Internet... Ze zagen éen of andere enorme piek....
dat is mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Geboden.
-edit-
Bedankt, ik ben dol op dit soort straten.
Je staat erbijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:39 schreef NoMercy285 het volgende:
Ben pas dag of 4 bezig dus rustig straten volbouwen en dan wat sparen om een klapper te gaan maken..
Username is NoMercy285
Dan wordt de OP te lang denk ik, en het moet steeds geupdate worden. Of is dat best te doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef PPL het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
@Hovv: iets voor de OP?
Bekend probleem, zonder oplossingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb een vermogen aan straten geboden voor twee lange straten. Er is inmiddels een hoger bod, maar mijn straten terug?![]()
Die plaatjes updaten automatisch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:15 schreef DeHovenier het volgende:
Dan wordt de OP te lang denk ik, en het moet steeds geupdate worden. Of is dat best te doen?
Google maps is funest voor je bandbreedtequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef cptmarco het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:30 schreef cptmarco het volgende:
mijn eerste 9 Sky Higher Towers geplaatst....
En nu zijn die 2 straten weg, zonder dat ik er geld of een andere straat voor terug hebquote:
Beter!quote:
gebodenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef DragonFire het volgende:
Te koop
UNITED STATES HIGHWAY 71
Louisiana, USA
M 9,611,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 33
BONUS 1
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 5,543,000
Mag weg voor 12 mil
F5 en dan werkt het meestal weer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:22 schreef justmattie het volgende:
Ik heb een straat gekocht, geregistreerd en nu wil ik weer 1 kopen. Druk ik onder op ''straten kopen''. Komt er een venster die beschikbare straten in de omgeving zoekt. Maar dit staat er al 10 minuten wat doe ik verkeerd?
Godver dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:
Viinik mooi prijsje hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:30 schreef Jump het volgende:
Ja.
Een baantje van 1.7 miljoen, is dat in feite de moeite waard? Of beter naar duurdere banen zoeken (wat je waarschijnlijk niet zal vinden)?
let btw op want tis een rare straat, hij gaat verder door dan je denktquote:
I know.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef DragonFire het volgende:
[..]
let btw op want tis een rare straat, hij gaat verder door dan je denkt
Vaak iets naar het noordwesten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:13 schreef cptmarco het volgende:
vaak liggen die dan net buiten beeld... als je in de omgeving zoekt dan vind je ze vaak wel....
Ik vind de straat niet meer terug, kan het dus niet opzoeken nu. Wel een andere straat gevonden van juist geen 3 miljoen die je op het eerste zicht ook niet ziet, ...quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vaak iets naar het noordwesten.
Dacht eerst dat het aan de browser lag, maar het was ook in FF en in IE.
Hoe lang speel jij het spel al dat je zoveel geld te besteden hebtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef -J-D- het volgende:
Ben nu 1 straat aan het volbouwen met huisjes van 15 miljoen
Leuke business. Die straat is al 100M waard.
3 weekjes of zo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe lang speel jij het spel al dat je zoveel geld te besteden hebt?
Oke dan. Nou ja beetje sparen en je zit er natuurlijk ook zo op. Ben benieuwd wat ik morgen krijg aan huur.quote:
Vooralsnog zit ik in de omgeving te kijken en heb al een paar straten gezien. Aanschafwaarde van 2/3 miljoen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef cptmarco het volgende:
je moet niet te lang met kleine straatjes kloten (wat ik wel gedaan heb), maar proberen zo snel mogelijk naar de langere en duurdere straten te gaan.
Oepsquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Jump het volgende:
En nog eensEn nu zit ik bijna zonder geld
[ afbeelding ]
Ik had dus 75 miljoen inkomsten, daarvan ben ik dus 47 miljoen kwijt door kanskaartenquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had dus 75 miljoen inkomsten, daarvan ben ik dus 47 miljoen kwijt door kanskaarten
Moet ik trouwens nu 16 miljoen aan microsoft betalen?
Ik doe hem niet weg, het is nog een vrije straatquote:
Ik snap er ook echt niks van, heb ik ook steeds. Echt al mijn inkomsten gaan uit naar boetesquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had dus 75 miljoen inkomsten, daarvan ben ik dus 47 miljoen kwijt door kanskaarten
Moet ik trouwens nu 16 miljoen aan microsoft betalen?
Heb net mijn geld opgemaakt voordat ik keek, wil morgenvroeg wel een bod doen van 18M als je hem dan nog hebt... staat genoteerd iig:) zie dat je hem onderhand wél verkocht hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef DragonFire het volgende:
Te Koop:
STATE HIGHWAY 9H & STATE HIGHWAY 23
New York, USA
M 8,933,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 74
BONUS 1
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 6,220,000
Prijs 18 mil
Geen enkele boete, wel vier kanskaarten waar ik geld kreegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Jump het volgende:
Bon, 100 miljoen in kas. Eens zien hoeveel ik kwijt ga zijn aan boetes
quote:
Mmmm ik moet nog even doorsparenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:55 schreef DragonFire het volgende:
In den aanbieding:
ÅRSVOLLVEIEN
Rogaland, Norway
M 55,217,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 35
BONUS 1
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 30,021,000
Prijskaartje 70mil
Sja helaas, ik kreeg een bod van een stuk hoger dan mijn vraagprijs.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Heb net mijn geld opgemaakt voordat ik keek, wil morgenvroeg wel een bod doen van 18M als je hem dan nog hebt... staat genoteerd iig:) zie dat je hem onderhand wél verkocht hebt
Net ook niveau 4 geworden kreeg 38M binnen, morgen waarschijnlijk morgen zo'n 52M.. mijn 6e straat volgebouwd en meteen eentje weggedaan doordat die me verlies opleverde door die 3%.. ga nu lekker aan uitbreiden naar grotere straten en ben overal die gebouwen van 2M aan het neerzetten die dan nog 950,000 opleveren aan huur..
Heb mijn geld alweer uitgegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:06 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Sja helaas, ik kreeg een bod van een stuk hoger dan mijn vraagprijs.
Maar heb er vandaag weer twee in de aanbieding!
Is die te koop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#-718891183z423914731
En dan nog een flink stukje naar het westen want hij plaatst hem niet helemaal goed.
Wat denk je zelf?quote:
Ik zou hem niet willen in ieder geval. Zo krom als de kat zijn kutquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
De straat is overigens nog niet af... heb nu een stuk of 15 gebouwen van 15 miljoen, maar heel de straat moet er mee gevuld worden.
Vind het wel saai worden... Bouw elke dag een paar gebouwtjes van 15 miljoen op die straat en dan ben ik weer klaar
Eens kijken als die de moeite isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:55 schreef DragonFire het volgende:
In den aanbieding:
ÅRSVOLLVEIEN
Rogaland, Norway
M 55,217,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 35
BONUS 1
MILIEUVERVUILER 0
Prijskaartje 70mil
Valt wel mee, hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik zou hem niet willen in ieder geval. Zo krom als de kat zijn kut
Deze staat ok nog steeds te koop, iemand?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:47 schreef Jump het volgende:
Te Koop:
Van der Poest Clementstraat
Zeeland, The Netherlands
M 7,995,000
Eigendom van mashyellow
Woning 15
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 5,770,000
Prijs: 14 mil, dus op drie daagjes terugverdiend
Ik zoek gewoon random in de usa, op lange rechte straten, maar de duurste dat vrij zijn dat ik tegenkom zijn 2 miljoen soms. Meestal rond de 1.5 maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef cptmarco het volgende:
het is lastig om nog mooie lange kale straten te vinden...
Is dat dan nog de moeite?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon random in de usa, op lange rechte straten, maar de duurste dat vrij zijn dat ik tegenkom zijn 2 miljoen soms. Meestal rond de 1.5 maar.
In deze regio moet je sowieso echt even rond kijken. Die County Roads zijn soms zeer goed, en vaak beschikbaar. Heb er net zelf 2 straten van kaal 2 mil en mooi recht opgedoken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef UncleErnie het volgende:
voor de liefhebbers:
Kaal 1.901.000, kaarsrecht.
county road 6612, Texas, USA
Daar heb ik gister ook 1 gekochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef UncleErnie het volgende:
voor de liefhebbers:
Toevallig om en nabij Wheeler Road?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar heb ik gister ook 1 gekocht
Die kon ik niet vinden hij stuurde mij naar een grijs gebied.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Toevallig om en nabij Wheeler Road?
Die melding heb ik ook een paar keer gehad. Maar kon daarna direct wel weer verder bouwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden hij stuurde mij naar een grijs gebied.
Heb nu Country Road 186 en 187. Op de laatste was ik druk aan het bouwen maar moest ik stoppen vanwege overbevolking of zoIk hoop dat ik morgen weer verder mag bouwen
70M geboden, graag vandaag nog accepterenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:55 schreef DragonFire het volgende:
In den aanbieding:
ÅRSVOLLVEIEN
Rogaland, Norway
M 55,217,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 35
BONUS 1
MILIEUVERVUILER 0
Prijskaartje 70mil
Donequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:09 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
70M geboden, graag vandaag nog accepteren
Ik had nog een country road dus daar eerst maar verder gebouwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef cptmarco het volgende:
twee tellen wachten en je kan weer verder, of ga verder aan het einde van de straat...
hmm heb ik wel interesse inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef UncleErnie het volgende:
voor de liefhebbers:
Ga hem kopen dan! Hij is nog van de bank, niet van mijquote:
Je ziet toch hoe lang de straat is voor je ze koopt? Paarse lijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef justmattie het volgende:
Wat ik wel raar vindt is dat sommige straten erg lang zijn op de kaart, en dan koop je 'm en blijkt een heel stuk er opeens niet bij te horen?
Ja, maar waarom lopen sommige straten nog eens een stuk door wat wel dezelfde naam heeft, maar niet bij die straat hoortquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe lang de straat is voor je ze koopt? Paarse lijn
Bon, ik ga straks 200 mil uitgeven
Van der Poest Clementstraat
Zeeland, The Netherlands
M 7,995,000
Eigendom van mashyellow
Woning 15
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 5,770,000
En nog steeds te koop, 13 mil
Dan zijn de verschillen wel heel groot. In het blauw heb ik hetzelfde punt omcirkelt, daaronder loopt dus nog steeds Country Road 187 wat niet bij mij hoortquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef Jump het volgende:
Ze gebruiken om de straat te tonen, de kaarten van google maps. maar voor de data gebriuken ze de gegevens van OpenStreetMap.
++Ik heb even de eigenschappen van de straat bekeken in OSM, en daar loopt de straat inderdaad door in één stuk. Raar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zijn de verschillen wel heel groot. In het blauw heb ik hetzelfde punt omcirkelt, daaronder loopt dus nog steeds Country Road 187 wat niet bij mij hoort![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Wie weet wordt het nog een keer gecorrigeerd. Ik denk niet dat ik er achteraan ga mailen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
++Ik heb even de eigenschappen van de straat bekeken in OSM, en daar loopt de straat inderdaad door in één stuk. Raar.
Sickquote:
Ik kom maar niet verder dan niveau 4quote:
Heb wel op een andere straat van je een bod gedaan die wat minder waard is.. ga niet elke dag 70M aan je uitgeven hehehe;)quote:
Heb je geholpen tegen Jedegoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef DaFan het volgende:
1 miljard huur vandaag
Totaal score is 8miljard.
En ik heb speler 'Jedego' gisteren helemaal kapotgemaakt. Hij had 2x vervuilers op mn straten gezet, gisteren zo vaak huisjes verkocht/gekocht dat ik įl zijn bonusgebouwen heb platgewalst en vervuilers op al zn straten heb gezet.
Gaat ie van 600m huur per dag naar $ 0.
Die kans krijg je soms als je zelf gebouwen op je straten neerzet. Af en toe komt er dan een kanskaart in beeld die je vraagt op je een gebouw wilt neerplanten op een ander zijn straat. Persoonlijk leg ik ze altijd weg. heb niet zo'n zin in persoonlijke vetes. Bovendien ben ik nog veel te klein om weerstand te bieden. Ongeveer 30 miljoen momenteel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef MMUFC het volgende:
moet nog wel ff uitzoeken hoe het allemaal werkt.. zoals bouwen op andermans straten
Per straat die je meer hebt dan 5 betaal je 3% belasting.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik krijg maar 1M huur, de rest van de 7M gaat naar de belasting, ik zal het wel niet goed spelen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef DaFan het volgende:
1 miljard huur vandaag
Totaal score is 8miljard.
En ik heb speler 'Jedego' gisteren helemaal kapotgemaakt. Hij had 2x vervuilers op mn straten gezet, gisteren zo vaak huisjes verkocht/gekocht dat ik įl zijn bonusgebouwen heb platgewalst en vervuilers op al zn straten heb gezet.
Gaat ie van 600m huur per dag naar $ 0.
De klootzak.
Mn naam is Malfunction op MSC.
Haha ik heb even gekeken maar die is echt f#cked up nu.. alleen maar dikke straten en geen huur met 2,5M op de bank waar niks bij komt... kan ie huisjes gaan bouwen tot ie die dingen kan gaan platwalsen, maar als iedereen hem blijft kloten komt ie er nooit meer uit..quote:
Ja roep maar raak, ik krijg zat kaartjes elke keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef detulp050 het volgende:
Ik sloop niets van anderen, tenzij ze het bij mij proberen, of zoals nu bij iemand van FOK!.
Ik stel voor dat we elkaar helpen bij dit soort dingen. Als iemand loopt te kloten, met zijn allen even laten zien dat dat niet de bedoeling is
Leuk spel voor tijdens het studeren als korte pauze!
Jij blijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dit maar een half uurtje per dag.
Ik heb drie of vier Sky High Towers gesloopt en vijf vervuilers gebouwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja roep maar raak, ik krijg zat kaartjes elke keer
Volgens mij kunnen we met heel Fok! makkelijk iemand helemaal de afgrond inhelpen
Apart, dus ik moet eigenlijk zo min mogelijk straten hebben? Zo werkt het niet bij Monopolyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Per straat die je meer hebt dan 5 betaal je 3% belasting.
34 straten en je krijgt helemaal niks meer dus.
Ik heb 5 straten maar als jij met je huur $100 krijgt (bv), en je neemt een straat erbij die je $5 oplevert, betaal je $3,15 belasting en ga je er dus alsnog $1,85 op vooruit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Apart, dus ik moet eigenlijk zo min mogelijk straten hebben? Zo werkt het niet bij Monopoly
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb 5 straten maar als jij met je huur $100 krijgt (bv), en je neemt een straat erbij die je $5 oplevert, betaal je $3,15 belasting en ga je er dus alsnog $1,85 op vooruit.
Bij jou is dat blijkbaar niet echt het geval
Ik ging eerst ook allemaal straatjes in de omgeving van mn eigen straat kopen. Later ben ik begonnen met het kopen van straten die meer dan een miljoen kosten. Heb toen die volgebouwd en de andere kleine straten verkocht en zit nu op een inkomen over de 300 miljoen. Het loont opzich dus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.
Ik moet ook bekennen dat ik er niet elke dag aan denk, dus al veel ben misgelopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ging eerst ook allemaal straatjes in de omgeving van mn eigen straat kopen. Later ben ik begonnen met het kopen van straten die meer dan een miljoen kosten. Heb toen die volgebouwd en de andere kleine straten verkocht en zit nu op een inkomen over de 300 miljoen. Het loont opzich dus wel
Stratendie bij aankoop minder dan 1 miljoen kosten, brengen sowieso een hele hoop minder op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.
U heeft een tegenbod. Was nog niet echt begonnen met deze straat optimaal te benutten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Heb wel op een andere straat van je een bod gedaan die wat minder waard is.. ga niet elke dag 70M aan je uitgeven hehehe;)
Vandaag trouwens voor het eerst boven de 100M binnengekregen (113M)
én eerste straat met een waarde van boven de 100M![]()
Twee weken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
Worden inactieve users ook uitgeschreven eigenlijk na zoveel tijd?
Oke, had geboden op een straat maar die user is nooit actief. Op al z'n straten staat niks (behalve vervuilersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Twee weken.
343 miljoen om weer uit te geven
Oke beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef cptmarco het volgende:
als de ander binnen 7 dagen niet reageert op het bod van jou, dan krijg jij de straat voor het geboden geld
Ja, dat zou het moeten zijn. In de praktijk ben je je geld kwijt en/of je geboden straatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef cptmarco het volgende:
als de ander binnen 7 dagen niet reageert op het bod van jou, dan krijg jij de straat voor het geboden geld
Dat zou wel heel lelijk zijn. En het overwegen van pertinent stoppen wel waard zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, dat zou het moeten zijn. In de praktijk ben je je geld kwijt en/of je geboden straat
Mwoah..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef DaFan het volgende:
Ah ok laat dan maar zitten...weinig potentie :p
Knopje staat er niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:10 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand proberen een bod uit te brengen op mijn Ritmeesterweg? Ik zal het bod afwijzen, maar wil even kijken of het uberhaupt mogelijk is. Want hij is nu onderdeel van een bod van mij aan iemand anders en ik krijg hem niet terug.
10 mil+ zijn echt moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu 5 straten van 5m+...zoek ze nu rond de 10m...kan geen betere vinden
Buiten dat iiemand niet klopt, waarom kan ik niet bouwen?quote:IIemand anders is je te snel af geweest. Probeer het nog eens als die ander klaar is
rukspelquote:1Maintenance
The site is down for maintenance from 2AM EST today, for approximately 4-8 hours. We intend to repair out of sync streets and ensure the data within the game is stable before we implement further improvements we have planned for the game.
Thank you for your continued patience as we work to improve the game.
Misschien krijg je jouw straat wel terug tulp.quote:We are aware that some of you have been experiencing issues with streets that have offers attached to them. This is due to corrupt data which occurred when one of our databases went offline. We’ve tried fixing this without interrupting your game play, however to correct some inconsistencies we need to take the game offline for maintenance.
We expect the maintenance window to last between 4 – 8 hours from 8am, GMT Monday 26 October. During this maintenance window we will conduct a full review of the current data set to identify any inconsistencies.
There are 2 main inconsistencies we have indentified with the current data set that we will resolve.
Firstly there are some streets that have been involved in the offer process that are currently in a state of 'limbo’. In this state you can see a street in your portfolio, you own it, but you cannot currently build on it. Once we have run our repairs you will be able to build again.
Secondly, some players own a street but it is not appearing in their property list, again due to lost data from database downtime.
Thank you for your patience and understanding as we work to improve the game.
2 uur bedoel jequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef DragonFire het volgende:
Ze hebben nog maar 4 minuten!
ben benieuwd wat de further improvements zijn....quote:before we implement further improvements we have planned for the game
van 7:00 tot 15:00 is toch 8 uurquote:
Ik wil gewoon mijn geld innen, beetje jammer dat ik vanmorgen om 9 uur wilde inloggen en nu nog steeds niks krijg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef DragonFire het volgende:
pffffff het duurt maar en het duurt maar. Ik wil weten hoeveel ik heb binnengehaald!
quote:Sorry!
We’re hard at work fixing some of the street data mismatches that a number of you have reported. Unfortunately, it’s taking a bit longer than expected. We’ll expect to be back up and running within 3 hours.
jawel, iemand die net voordat ze offline gingen heeft gewoon zijn huur vandaag ontvangen, zoals jij eht stelt heeft de rest pech en kan IEDEREEN dat van morgen weer innen... is juist eerlijker als het zo snel mogelijk weer open gaat..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Jump het volgende:
Als het langer dan 12 uur duurt, zouden ze het beter offline plaatsen voor exact 24 uur. Dan profiteert er niemand van
Dan lees de spelregels nog maar eens door..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef DragonFire het volgende:
zoiezo krijg je niet geld wanneer je inlogt.
Als het goed is dan krijg je indien je 2 dagen niet gaat inloggen voor 2 dagen geld.
quote:Huur
Je ontvangt iedere dag huur voor je gebouwen, maar OM JE HUUR TE ONTVANGEN MOET JE ELKE DAG INLOGGEN. De huuropbrengst wordt automatisch berekend, dus je hoeft alleen een vastgoedgenie te zijn en geen wiskundeprofessor. De huur wordt niet bewaard, dus als je langer dan 24 uur niet inlogt, loop je een dag huur mis.De huur wordt uitbetaald om middernacht (GMT).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |