okidokiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het word kennelijk een triootjeIk pm je wel even
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een eerste Suikertaartje topic!met koffie
wie geht's dirquote:
burrito'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het word kennelijk een triootjeIk pm je wel even
Moppie!quote:
heel veel koffie denkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moppie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een treinreis had ik zeg... wat vertraging en toen moeilijk moeilijk, maar ik ben thuis!Heb zin in vanavond
Moet ik nog iets meenemen vanavond naast m'n laptop?
Dat is soms een raadselquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan jij dan fouten verbeteren
Ik eet een tartaartje met gebakken aardappeltjes met lentedressing en witte bonen in tomatensausquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moequote:
Boerenkool met worst?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik dacht nog, ik kom bij jou eten...en toen zei je witte bonen in tomatensaus..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik eet een tartaartje met gebakken aardappeltjes met lentedressing en witte bonen in tomatensaus![]()
Mjum, mjum en ieeeeuw! Geen bonen in tomatensaus voor mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik eet een tartaartje met gebakken aardappeltjes met lentedressing en witte bonen in tomatensaus![]()
Kindjes van 12 spelen ook nog buiten hoorquote:
ik heb 2 uurtjes les gehad (lees 1 uurtje, want godsdienst) dus met mij zit het wel knorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MoeMaar verder goed hoor
En met jou?
Neh, geen burrito's, maar wraps daarentegen zijn wel lekker... mmhhh... (heb vanavond rijles, dus niet te veel knoflook gebruiken)
Was een grapjequote:
maar ik ben 15quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kindjes van 12 spelen ook nog buiten hoor![]()
Lust je sperziebonen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht nog, ik kom bij jou eten...en toen zei je witte bonen in tomatensaus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |