Ik probeer mijn eerste eigen zelf gestarte topic lannggggzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaam vol te maken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
en tot mijn verbazing zie ik dat dit topic nog niet voll is
Waar? Ik eerstquote:
Trev vriendquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
en tot mijn verbazing zie ik dat dit topic nog niet voll is
En chicks scoren voor 1 maligquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
maar morgen is het vrijdag dus dan kan ik me bezatten![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
En chicks scoren voor 1 malig![]()
kan nu ook wel hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt echt een alcohol probleem volgens mijquote:
Hoiquote:
die voetbalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef Trevland het volgende:
Smilies Attack:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA...die kotsende!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef Trevland het volgende:
Smilies Attack:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
echt waar hebben ze daar ook speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiIk ben morgen even in jouw deel van de school.
Nee, wel de administratie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
echt waar hebben ze daar ook speciaal onderwijs?
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij hebt echt een alcohol probleem volgens mij
nee want ik hebben morgen school om 8:30 en dat is vroeg..
Ik ga morgen karaoke zingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die voetbalEn je vegeet die op de kop!
Kijk nou maar eens in die postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA...die kotsende!
inderdaadquote:
Heb je 12 uur de toets in het studiecentrumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiIk ben morgen even in jouw deel van de school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |