abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74385355
"mensen", die heb ik hier nog niet gehoord
Fake it till you make it...
  woensdag 4 november 2009 @ 18:49:52 #202
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74394169
P. heeft het ook over de mensen. Blijkbaar moet je dat woord ook duidelijk articuleren want ze zegt : " mensennnnnn".
F, niet, die roept gewoon "deze of die daar dan ???"

Ik heb een nieuwe fiets (zo'n enorm slagschip met kratje voorop en 2 zitjes achterop) en ze vinden het fantastisch. Keihard lachen en gillen vanmiddag. Helaas was het ritje van korte duur, want er kwam onweer.
pi_74396674
Hier is het ook 'mensen' als begrip.

Ze is een beetje ziekjes, niet echt, maar wel een beetje hangerig. Vanochtend heeft ze 10 minuten op schoot gezeten nadat ik d'r haar had gekamd. Zo schattig is dat. Echt een knuffeltje kan ze zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 november 2009 @ 21:11:41 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74400124
Hier wel een zieke. Jahaaaaaa Alweer - ik hoor het jullie al denken - Maar, goed. Ze is dus weer ziek. Dubbele oorontsteking. Nog geen AB. Doen we (ik en de HA) liever niet vanwege de strijd. Dus nu even neusspray, oordruppels en paracetamol. En als het vrijdag nog niet over is...dan terug. Dus ga maar even meeduimen met me - als je wilt - dan hoeven we hier tenminste geen ruzie te maken.

*heb gelezen, maar niet geregistreed* Dus een en een voor hen waarvoor die van toepassing is.
pi_74400319
Chaca beterschap en ik ga duimen.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:36:15 #206
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74404130
Chacama, hopelijk waait het gauw weer voorbij, zonder ab en alle bijkomende ellende!

Yppy, lekker zeg

Wat grappig dat ze zoveel overeenkomsten hebben, zoals met dat "mensen". En elke ouder maar denken dat zijn of haar kind zo uniek is

K_P met maar liefst 2 dondersteentjes achterop de fiets, dat lijkt me een uitdaging!
Maar ja, da's volgens mij alles met een tweeling als je het niet gewend bent. Voor jou zou een doorsnee uitje met slechts 1 peuter waarschijnlijk een eitje zijn! En saai
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 5 november 2009 @ 06:39:30 #207
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74409007
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Kersjes het volgende:

K_P met maar liefst 2 dondersteentjes achterop de fiets, dat lijkt me een uitdaging!
Maar ja, da's volgens mij alles met een tweeling als je het niet gewend bent. Voor jou zou een doorsnee uitje met slechts 1 peuter waarschijnlijk een eitje zijn! En saai
Tja, ach. Dit is wat ik gewend ben. En het is zoooo gezellig met die 2
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om een baby mee te sjouwen. Dat lijkt mij dan weer lastig. En dat zijn de meeste van jullie gewend. Als ik met 1 meisje op stap ben is het wel erg overzichtelijk en rustig, inderdaad.
Dan pas realiseer ik me ook dat je zoveel ziet en "erboven op zit ", veel sneller geneigd om jassen aan te trekken, drinken/eten, helpen met spelen etc etc, omdat je het gewoon beter ziet. en er misschien meer tijd voor hebt.

Beterschap Chac, hopelijk voelt ze zich snel beter!
pi_74409754
Arme Maud, hoe is het afgelopen nacht gegaan?

De afgelopen tijd ben ik verschillende keren met 2 peuters alleen geweest en dat vond ik makkelijker dan met eentje. Ze houden elkaar wel bezig.

Voor J.'s info: vanochtend 37.0 en 37.3. Duidelijk niet helemaal lekker ( ) maar wel druk zat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 5 november 2009 @ 12:19:47 #209
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74415206
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:49 schreef YPPY het volgende:

De afgelopen tijd ben ik verschillende keren met 2 peuters alleen geweest en dat vond ik makkelijker dan met eentje. Ze houden elkaar wel bezig.
pi_74416369
Chaca, beterschap daar! Ik gooi mijn duimen in de strijd, en hoop dat de AB niet meer hoeft.

En Yppy, hopelijk is jullie meid ook snel weer fit!

Chris deed zonet opeens zelf de koprol. Hij kon het wel met hulp (benen de lucht in helpen). Maar vanochtend deed hij het helemaal zelf. Grappig gezicht
  donderdag 5 november 2009 @ 13:31:35 #211
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74417497
voor Chris. Zelluf doen!

Nacht is goed gegaan. Vanochtend wel weer last, maar met oordruppels is ze weer gezellig gaan spelen.

Yppy jij ook beterschap met jullie kleine meid!
pi_74419255
WowChris, wat knap
pi_74419342
Beterschap voor Maud, gelukkig is ze wel lekker aan het spelen!
Yppy, hopelijk knapt jullie meisje ook snel op
En Whiehoo voor de koprol! lekker drollig lijkt me dat bij

Dit is mijn eerste post in dit topic, hing al eventjes in het babietjes topic rond, maar heb ook een peutertje rondlopen! S. is nu ruim twee (van juni 2007) en lekker ondeugend, eigenwijs, lief, knuffelig enzo. Een echt peutertje dus Momenteel in een gezellige 'nee, mag niet' en 'nee, wil niet' fase, maar tegelijkertijd ook zo grappig in de dingen die hij zegt en doet. Hier wordt trouwens ook niet gesproken over 'mensen', maar meer als 'wat doet die nou!?', 'kijk deze!' en 'huh, doe je?' En iedereen is standaard 'hij' of 'hem'
pi_74420256
Hallo Jula en S
Klinkt als een leuk peutertje!
  donderdag 5 november 2009 @ 14:56:39 #215
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74420424
Jula en S. gezellig kereltje zo te lezen.
pi_74420583
Chris, wat knap zeg!

Beterschap voor alle kindjes die niet helemaal lekker zijn.

Jula, welkom .

Mijn peuter heeft gewonnen met een kleurwedstrijd, ik vind het zo stoer .
  donderdag 5 november 2009 @ 15:01:51 #217
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74420619
Mogen wij het resultaat zien... of als dat niet lukt in elk geval weten wat de prijs is? EN uiteraard een voor jouw kleine grote stoere peuter!
pi_74420809
Dank voor het welkom!
Goed zeg een kleurwedstrijd winnen! Ik vond het vroeger zo jammer dat ik nooit wat won, was je zo hard aan het kleuren
pi_74421150
Wat leuk Nijna, Laat je haar creatie nog zien?
pi_74421392
Ik heb geen foto gemaakt van de kleurplaat, althans, ik heb zitten zoeken en kon 'em niet vinden tussen de foto's zal je altijd zien he. Ik weet nog dat ik had bedacht om er een foto van te maken, maar dus blijkbaar niet gedaan...

Ze heeft van Jacques Vriens: "Stout Stouter Stoutst" en "Grootmoeders grote oren..." gewonnen.
Was van Elmex die kleurwedstrijd.
Het ging om de kleurplaat hier op de site.
pi_74421667
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen foto gemaakt van de kleurplaat, althans, ik heb zitten zoeken en kon 'em niet vinden tussen de foto's zal je altijd zien he. Ik weet nog dat ik had bedacht om er een foto van te maken, maar dus blijkbaar niet gedaan...

Ze heeft van Jacques Vriens: "Stout Stouter Stoutst" en "Grootmoeders grote oren..." gewonnen.
Was van Elmex die kleurwedstrijd.
Het ging om de kleurplaat hier op de site.
Helaas staan de winnende kleurplaten er niet op

Edit: hmmz quote ipv edit... handig
pi_74433335
Leuk zeg Nijna, ze zal wel trots zijn denk ik?
Meike heeft ook een keer een prijs gewonnen met een kleurwedstrijd, maar toen was ze nog zo klein, dat besefte ze toen nog niet.

Jula, welkom!

Las over de buisjes-operatie bij Mahre die geslaagd, fijn dat dat achter de rug is!
Jammer dat kunnen horen nog geen garantie is voor luisteren he.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 5 november 2009 @ 21:54:07 #223
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_74435826
Beterschap voor alle zieke kindjes!

Met Mahre nog steeds alles goed, lijkt echter wel of er een griepje op komt zetten. Ze is vanavond naar bed gegaan met een zetpil, morgen kijken hoe is en of ze naar KDV kan.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_74436431
Whoei Mirte, goed gedaan

Welkom in dit topic Jula en S!
pi_74436691
Leuk, een kleurwedstrijd gewonnen!

We waren zo leuk bezig vandaag. Ze sleept nogal graag speelgoed van boven naar beneden en terug en we hebben nu alles uitgezocht en heel veel naar zolder gebracht waar ze weinig mee speelt. Van zolder zijn er vooral veel puzzels mee terug naar beneden gegaan. Echt lief hoe ze geholpen heeft. Ze is zo schattig. En puzzelen gaat nu goed! Wow, echt ineens dat het zoveel sneller en beter gaat.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')