K*t.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef DaviniaHR het volgende:
trouwens, hoe is bij jullie de overgang naar wintertijd verlopen?
Dat spookje hier zegt dan. Mama maar ik ist wakker! En jij bent ook wakker!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Vivi het volgende:
Overgang naar wintertijd ging hier prima eiks. Ik heb gewoon gezegd dat het donker is dus dat ie naar bed moet, en als ie te vroeg opstaat zeg ik " Kijk naar buiten, het is nog helemaal donker, iedereen slaapt nog hoor" ! Werkte goed
.
Knap is dat he! Dat heeft Dean ook, die weet ook nog dingen over oma enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha Vivi zo gaat het hier ook. De tv slaapt hier trouwens ook altijd nog 's morgens tot 7 uur en kan dan onmogelijk aan![]()
Kersjes dat klinkt leuk zeg! Ga je mee als Devin naar de psz gaat?
Linde was vandaag helemaal in de ban van haar duplo. Ik had bij de tweedehandswinkel aardig wat Duplo gekocht en daar zat ook een duplo-schommeltje bij. Linde is gek op schommelen en nu mochten de duplo-popjes dus ook allemaal even schommelen![]()
Ik verbaas me hier altijd over dingen die Linde kan onthouden. Ik had vanmiddag de dvd met de pretecho van Esmee gekeken en ze zag het hoesje liggen. Zegt ze 'O ja bij opa oma kijken' En dat is echt zo'n 4 maanden geleden dat we die dvd daar 1 x gekeken hebben en daarna is ie niet meer uit de kast geweest.
Gaat heel goed. Ze heeft geen last meer gehad. Geneest goed. Tandenpoetsen nog steeds erg moeizaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef chacama het volgende:
Klinkt gezellig Ingrid. Hoe is het met d'r tandjes?
Doen andere kinders dit ook? vind het wel schattig, eigenlijkquote:Verder ben ik een heel beschaafde peuter. Als ik ergens wegga, zeg ik alles gedag. Dus ik ga mijn kamer uit, en begin mijn afscheidsritueel “dag beer, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij (bijtjesbehang op de muur), dag nonijnijn (in boek), dag boekjes, dag kast, licht uit! Deur dicht!” waarop ik het traphekje dicht sla “dicht!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |