Ja, hoor. Dat gaat goed. Inderdaad wat speelgoed mee. En lekker samen naar buiten kijken. En je vooral niet druk maken over het feit dat ze rondlopen en benoemen wat ze allemaal zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef Nijna het volgende:
Piglet, lekker gepuzzeld...
Stiemie
Iemand ervaring met reizen met de trein met een peuter? Houden ze dat een uurtje vol?
Vanochtend zat daareen leuk peutertje met Knex te spelen. Dat ging best aardig voor de eerste keer. Zelfs werden er onderdelen gedeeld met een mede-peuter...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:38 schreef Lenaatje het volgende:
Mahre deed hier ineens ook weerr puzzelen gisterenavond en in no time had ze ze af, normaal moet ik nog wel eens helpen door een beginnetje te maken maar nu niet.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef Books het volgende:
Haha Tazz wel fijn dat het meegevallen is en dat het lijkt te werken.
Chaca beterschap voor Maudje.
Piglet lekker gepuzzeld samen met Pepijn?
Hier gister met K naar het bureau geweest en ze was net een uurtje uit de psz dus lekker moe en geen zin en we moeten dus volgende week terug voor de ogentest. Rechteroog deed ze nog redelijk mee maar het linkeroog was het huisje ineens de poes, de hond was de vlag enz. enz. enz. en als ze de blokje op een rijtje moest leggen deed ze een torentje bouwen en bij een streep tekenen maakte ze een rondje en dan daarna alles wel doen natuurlijk en thuis zeggen:
Mama ik heb een grapje gedaan
Leuk toch! Puzzels van 25 stukjes kan ze niet alleen, maar ze vindt ze wel leuk, die zou ik dus ook gewoon gaan lenen. Kan me voorstellen dat die nopjespuzzels te makkelijk zijn en met hulp kunnen ze nog meer. Dat ze daar zo moeilijk over doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef p_iglet het volgende:
puzzelende peutertjes
Ik moest vandaag bij de speel-o-theek in discussie dat ik voor mijn peuter van 2 toch echt bambino loco boekjes van 3-5 jaar en een puzzel van 25 stukjes mee wou nemen...
Nee die is voor mezelf, ga ik 's avonds bij de koffie zitten puzzelen.![]()
Zo apart is dat toch niet
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Books het volgende:
Wij hebben er hier ook echt heel erg om gelachen hoor maar het schiet niet erg op en morgen wordt mijn mop al weer drie gewoon. En nog iets over het CB trouwens. Een invalassistente vraagt twee keer aan K van naar welke school ga je naar het weekend? K en ik ook overigens keken haar al zo vreemd aan dus ik zei nog naar dezelfde als deze week? Oh ja ech zegt ze. Ik ja. Logisch toch ze wordt drie. Zit ze later te kijken en zegt ze van oh ze wordt nog helemaal geen vier? Ehm nope....
Voor de statistieken ze is nu 15,2 een 1.03 lang.
Je moet bij de school eens navragen hoe dat zit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim lijkt een terugval te hebben in zindelijkheid. Gisteren veel in de broek geplast. Op psz en nu thuis alweer. Iemand ervaring mee? Ze vind het zelf heel erg.
Is bang dat de basisschool haar nu niet wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |