zal wel regelmatig hebben ingelogd ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een half jaar in Amerika zitten, zonder dat je team op bot gaat?
geen idee misschien dat iemand anders t voor m in leven hield.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een half jaar in Amerika zitten, zonder dat je team op bot gaat?
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Fredje Hellenbrand is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar. (en 102 dagen..)
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Commentaar van de scout
Hoor eens, Olivier Harpman is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:13-10-2009 21:15
Wedstrijd Olivier Harpman: Hij is nu al wat beter in Keepen, maar hij kan zich hierin absoluut nog verder ontwikkelen. Wanneer je hem hierop een seizoen of twee laat focussen, dan heeft dat zeker effect.
07-10-2009 21:25
Wedstrijd Olivier Harpman: Probeer de juiste plek in het team te vinden voor hem. Dat joch heeft veel voetbal te bieden.
06-10-2009 21:15
Wedstrijd Olivier Harpman heeft goed gereageerd op de Verdedigen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
29-09-2009 21:15
Wedstrijd Olivier Harpman: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels rampzalig.
31-08-2009 22:10
Wedstrijd Olivier Harpman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
20-08-2009 21:40
Wedstrijd Olivier Harpman: Hij is nog onderontwikkeld, dus wellicht zou wat extra aandacht voor hem tijdens de training de moeite waard kunnen zijn.
17-08-2009 22:10
Wedstrijd Olivier Harpman: Er zit volgens mij nog aardig wat talent verborgen in hem. Ik denk dat hij zich in het team kan verbeteren, maar het is nog niet te zeggen of hij een ster kan worden.
quote:Spelersvaardigheden
Keepen: 7/84/7 zwak (max. goed)
Verdedigen: 3/83/3 slecht (max. slecht)
Positiespel: 1/? rampzalig (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/82/3 waardeloos (max. slecht)
Passen: 1/8 rampzalig (max. rampzalig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Zo heb ik dus 2 potentiele goed keepers in mn jeugd teamquote:12. Olivier Harpman (57943446)
16 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 22-12-2009
Speler kan pas gepromoveerd worden over 64 dagen
Wanneer je een van deze meldingen krijgt, weet je dat je speler drie niveaus kan stijgen voordat hij zijn potentiële vaardigheidsniveau heeft bereikt. Er is dus voldoende potentieel in deze vaardigheid en voortzetting van deze training zou lonend kunnen zijn, als de huidige vaardigheid van de speler niet te slecht is. Indien geen vaardigheidsniveau bekend is, kijk dan naar zijn sterrenwaardering.quote:13-10-2009 21:15
Wedstrijd Olivier Harpman: Hij is nu al wat beter in Keepen, maar hij kan zich hierin absoluut nog verder ontwikkelen. Wanneer je hem hierop een seizoen of twee laat focussen, dan heeft dat zeker effect.
quote:07-10-2009 21:25
Wedstrijd Olivier Harpman: Probeer de juiste plek in het team te vinden voor hem. Dat joch heeft veel voetbal te bieden.
quote:31-08-2009 22:10
Wedstrijd Olivier Harpman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
quote:20-08-2009 21:40
Wedstrijd Olivier Harpman: Hij is nog onderontwikkeld, dus wellicht zou wat extra aandacht voor hem tijdens de training de moeite waard kunnen zijn.
Voor alle 4:quote:17-08-2009 22:10
Wedstrijd Olivier Harpman: Er zit volgens mij nog aardig wat talent verborgen in hem. Ik denk dat hij zich in het team kan verbeteren, maar het is nog niet te zeggen of hij een ster kan worden.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Wanneer je een van deze meldingen krijgt, weet je dat je speler drie niveaus kan stijgen voordat hij zijn potentiële vaardigheidsniveau heeft bereikt. Er is dus voldoende potentieel in deze vaardigheid en voortzetting van deze training zou lonend kunnen zijn, als de huidige vaardigheid van de speler niet te slecht is. Indien geen vaardigheidsniveau bekend is, kijk dan naar zijn sterrenwaardering.
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor alle 4:
In tenminste een vaardigheid kan de speler beter worden. Deze melding geeft niet aan in welke en in hoeveel vaardigheden de speler potentieel heeft om te verbeteren. Dus als je niet veel weet van de vaardigheden van deze speler, kan het verstandig zijn om de speler op verschillende posities uit te proberen, om op die manier in beeld te krijgen in welke vaardigheid de speler al talent heeft en waar training lonend zou kunnen zijn.
Bron: De hattrick youthclub wiki
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Outpost76 krijgt hattrcik les van een newbee
En wát voor een newbiequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:De 3-3-2-opstelling van talenten zag er boeiend uit.
alsof dat wat nieuws isquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
8-0 dus, waarvan 6 door één speler! Wel een trainee +2 geschopt, dat is wat minder...quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zekere overwinning te worden!
Nicequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Na 13 minuten met 3-0 achter en ondanks een counterPIC toch nog 3-3 spelen![]()
![]()
quote:
Man hou op schei uit!quote:
Voor mij wel maar blijkbaar heb jij er meer ervaring meequote:
Thx to wikiquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]zelfvertrouwen-boost-van-mij
Dacht ik eindelijk iets te weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |