quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
Krijg ik een mailtje van de franse U-20 scout, met de vraag of ik verdedigen train ivm een spelertje wat ik heb gekocht.
Dus ik stuur hem een antwoord, waarin netjes staat dat ik vleugel train, met mn conditiepercentage erbij....
Krijg ik weer antwoord, of ik niet ff wil wisselen naar def-training, want Jean Couty is de U-20 wingback.
Nee, ik ga niet switchen, je hebt lekker pech
als je de promotie/degradatie poules bedoel kun je je inschrijven, of het iets wordt is een 2e, nog veel te weinig man nuquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:45 schreef Pimsterr het volgende:
hoe kan ik me inschrijven voor ene jeugdcompetitie?
of kan je alleen worden uitgenodigd
Lekker spelertje weer gescout, jammer van zn dagen, maar hij past prima in mn trainingsprogramma, aangezien ik al verdedigen trainquote:Gegroet nielsrop! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en 105 dagen en heet Harm-Jan Vierhouten.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Matig net voor z'n 16e.. ik heb betere gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:43 schreef NelisZ het volgende:
Lekker spelertje weer gescout, jammer van zn dagen, maar hij past prima in mn trainingsprogramma, aangezien ik al verdedigen train
quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Geerten Wybenga is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ok matigjes maar ik scout op verdedigers ben benieuwd wat hij daar kan halen.
Ik speel als nummer twee tegen de nummer vijf. Met 4 ploegen in totaal is er een strijd om de 2de plek en dus promotie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:44 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog een wedstrijd waar het om de knikkers gaat vanavond? Nummer 1 tegen de nummer 2 ofzo?
ik speel tegen de nummer 6, bij winst krijg ik weer wat aansluiting om voor plek 2 mee te doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:44 schreef Lyzio het volgende:
Iemand nog een wedstrijd waar het om de knikkers gaat vanavond? Nummer 1 tegen de nummer 2 ofzo?
Ik zeg ook niet dat het een top-talentje is, maar hij is wel leuk om erbij te hebben. Ik hoop in ieder geval dat tie goed verdedigen kan halen voor zn 17dequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Matig net voor z'n 16e.. ik heb betere gezien.
Dat hoop ik ook voor je!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:28 schreef NelisZ het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een top-talentje is, maar hij is wel leuk om erbij te hebben. Ik hoop in ieder geval dat tie goed verdedigen kan halen voor zn 17de
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:44 schreef Lyzio het volgende:
ik bedoelde een random competitiequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Xummon het volgende:
[..]
als je de promotie/degradatie poules bedoel kun je je inschrijven, of het iets wordt is een 2e, nog veel te weinig man nu
Volgens mij moet je als je links op competitie klikt rechts een link zien staan om competities te zoekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik bedoelde een random competitie
ik kan nergens een optie vinden om me in te schrijven
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
Krijg ik een mailtje van de franse U-20 scout, met de vraag of ik verdedigen train ivm een spelertje wat ik heb gekocht.
Dus ik stuur hem een antwoord, waarin netjes staat dat ik vleugel train, met mn conditiepercentage erbij....
Krijg ik weer antwoord, of ik niet ff wil wisselen naar def-training, want Jean Couty is de U-20 wingback.
Nee, ik ga niet switchen, je hebt lekker pech
was al geluktquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als je links op competitie klikt rechts een link zien staan om competities te zoeken
Geen punt. Goed dat t gelukt is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
was al gelukt
wat vertraging op de lijn blijkbaar
Hoe kun je nou een half jaar in Amerika zitten, zonder dat je team op bot gaat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een lastige wedstrijd aangezien hij net spelers aan t inkopen is geweest na een half jaar in Zuid Amerika te hebben gezeten. Dik geld verdiend dus en nu lekker aan t uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |