Dat was mijn grap, autistje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zag hierbij dus gewoon een Chineesje op een fietsje voor me die zn laptop aandrijft
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was mijn grap, autistje.
Echt, ik heb nog nooit zoveel autisten bij elkaar gezien als in dit topic.
Geen wonder dat ik me hier thuis voel.![]()
Het gaat over het tegeltje dat ik in januari(!!) voor SQ en BB heb besteld.quote:Beste Levitation,
Op 01-23-09 05:56 PM heeft u een bestelling gedaan voor order xxx met
factuurnummer yyy.
Wij hebben uw factuur voor yyy aangepast.
Deze aanpassing heeft geen invloed op het aankoopbedrag van uw bestelling.
Het betreft een administratieve aanpassing voor de berekening van de
juiste BTW over de verzendkosten. Voor de volledigheid willen wij u
uiteraard de juiste factuur beschikbaar stellen.
U kunt de aangepaste factuur printen via de menu optie "Mijn Account" op
onze website of door op onderstaande link te klikken en in te loggen met
uw account gegevens.
[link]
Als u nog vragen heeft horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Administratie
Personalgifts BV
heb je die nu nog niet betaald?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef Levitation het volgende:
Lekkere wazige mail krijg ik net:
[..]
Het gaat over het tegeltje dat ik in januari(!!) voor SQ en BB heb besteld.
Allang.quote:
quote:Beste administratie,
Wat heeft deze mail voor een toegevoegde waarde? De factuur is allang voldaan en het tegeltje is maanden geleden geleverd. Hoe jullie dat intern afhandelen en in jullie administratie verwerken interesseert mij -eerlijk gezegd- niet zoveel.
Met vriendelijke groet,
Levitation
ik had nog wel zo'n nette indruk van jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef Inu het volgende:
Ik zag deze bij een vriendin, vond ik ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Indrukken hoeven niet te kloppen hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had nog wel zo'n nette indruk van je
Hij bewaart echt wel alles he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een slechte tekst.
Wij hebben er eentje van de notaris gekregen met "Eigen haard is goed waard". Waar heeft V. die neergezet? In de kast die ooit schouw was van ons oude huis.
Hij had zelf de ironie er nog niet van ingezien.
Naja, die hebben we net 1 oktober van de notaris gekregen.quote:
En hij gaat mee verhuizen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, die hebben we net 1 oktober van de notaris gekregen.
Denk het wel.quote:
Aah, maar zulke dingen horen op de wcquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk het wel.In het nieuwe huis hebben we namelijk wel een haard.
![]()
In mijn post stond trouwens een typo, het tegeltje is wel goed.
Ik zag die vanmiddag toevallig bij mijn oom hangen en had zoiets van, inderdaad, mijn oom is wel zo'n pauper/viezerik die zo'n tegeltje heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Nouquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was mijn grap, autistje.
Echt, ik heb nog nooit zoveel autisten bij elkaar gezien als in dit topic.
Geen wonder dat ik me hier thuis voel.![]()
Jij ook alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef Levitation het volgende:
Lekkere wazige mail krijg ik net:
[..]
Het gaat over het tegeltje dat ik in januari(!!) voor SQ en BB heb besteld.
heb je de hele dag gefietst?quote:
Saab...nog erger dan Volvoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van 9 tot 19 uur aan mijn Saab Cabrio gewerkt.
Waarom?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van 9 tot 19 uur aan mijn Saab Cabrio gewerkt.
welke uitstraling?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Meer uitstraling/klasse dan een jap.
Beter dan ik heb net mijn rijbewijs uitstraling.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welke uitstraling?
'hallo, ik ben bejaard!'
Dat is een andere Pfaffquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen zin in het huis meer.![]()
pfaff kan er beter een met Belgische platen kopen.
VW is toch Duitsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Beter dan ik heb net mijn rijbewijs uitstraling.
*noemt alle andere duitse merken op* ook.quote:
Ik zie niets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*noemt alle andere duitse merken op* ook.
geen 4 op een rij dusquote:
swarmaschotel van 80cmquote:
Beter beeld dan welke provider dan ookquote:
Dat geloof ik dan ook weer welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beter beeld dan welke provider dan ook.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:32 schreef ArTiC het volgende:
meteen pizza en shoarma ads op deze pagina
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef r8ality het volgende:
Fatsoenlijke Office Genuine Advantage crack gevonden.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef febster het volgende:
Ik heb mijn eerste artikel ter goedkeuring aangeboden.
Je ziet der buik niet eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
Zie hier het resultaat van al mijn buikspieroefeningen iedere ochtend.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:28 schreef FUFR het volgende:
ik ga naar de drukkert dalijk voor mijn nieuwe briefpapier,
zorg er allen svp voor van mij geen brief te krijgen
Weinig tiet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
![]()
[ afbeelding ]
En dan lees ik bij IDEAL dit:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:34 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gratis__.html?p=3,2![]()
![]()
je laten pakken door de alom bekende 'man in the middle' Ideal truuk, wat een domme webbouwer heb je dan
je wordt er notabene voor gewaarschuwd door Ideal..
Zo staat hun FAQ vol met van die nietszeggende antwoorden.quote:Is iDEAL echt veilig?
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.
Allen onder het mom van: ik zeg iets maar toch ook weer niets.quote:
Wordt iDEAL door alle internet browsers ondersteund?
iDEAL wordt ondersteund door alle browsers die ook door internetbankieren ondersteund worden. Dat zijn in ieder geval de veelgebruikte internet browsers zoals Internet Explorer en Firefox.
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef Juup© het volgende:
Geroosterd warm bruin brood met oude kaas, en een glaasje melk erbij
Heuj baardmansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Je kan op 2 manieren het bedrag naar ideal schoppen.
Dat is OF in een hashid met daarin verwerkt de bestelling + prijs + totaalbedrag waarvan de sleutel aan beide kanten bekend is OF het bedrag gewoon als parameter naar de bank knikkeren.
Eerste geval kan je de transactie wijzigen als je de sleutel weet, of als ze de hashid heel eenvoudig opgebouwd hebben. Het tweede geval (wat waarschijnlijk het geval is bij JustEat) is het niet zo heel moeilijk om bestellingen af te vangen en te wijzigen.
Het komt er op neer dat het van jezelf afhangt hoe moeilijk je het kwaadwillenden maakt. Maar het feit dat er veel mensen misbruik van hebben gemaakt doet mij vermoeden dat ze niet heel erg hun best hebben gedaan.
Bij ons op de middelbare school hadden we ook zo'n pasje en als je er 1 keer geld opzette en dan van die Scotch tape over de magneetstrip deed dan las hij hem wel, maar schreef hij niks af. Ook erg handigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Doet me trouwens denken aan die pasjes"fraude" bij de Fontys een jaar of 8 geleden.
Hadden ze een betaalpasjessysteem met zoon chipkaart ingevoerd bij de Fontys. Alleen met die kaart kon je betalen in de boekwinkel, kopieermachine en in de kantine. Sowieso een rete irritante maatregel. Maar na een tijdje bleek dat als je dat pasje in een eenvoudige USB-cardreader douwde en de code op dat ding decompilede, er in de code stond "saldo = "...".
Naja, dan maak je het informaticastudenten natuurlijk niet heel moeilijk.
je hebt eenouwe kop gekrijgtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
![]()
[ afbeelding ]
ik begin een incasso buroquote:
het werkt zo: je maakt betaling aan, pc verstuurt het, je vangt het echter even af en veranderd het te betalen bedrag (de parameter voor het bedrag), stuurt weer door en voila.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Je kan op 2 manieren het bedrag naar ideal schoppen.
Dat is OF in een hashid met daarin verwerkt de bestelling + prijs + totaalbedrag waarvan de sleutel aan beide kanten bekend is OF het bedrag gewoon als parameter naar de bank knikkeren.
Eerste geval kan je de transactie wijzigen als je de sleutel weet, of als ze de hashid heel eenvoudig opgebouwd hebben. Het tweede geval (wat waarschijnlijk het geval is bij JustEat) is het niet zo heel moeilijk om bestellingen af te vangen en te wijzigen.
Het komt er op neer dat het van jezelf afhangt hoe moeilijk je het kwaadwillenden maakt. Maar het feit dat er veel mensen misbruik van hebben gemaakt doet mij vermoeden dat ze niet heel erg hun best hebben gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en ik vind er geen reet aan, dat meisje doet me nix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Just-eat.nl leverde gratis pizza
Trek in een gratis pizza? Lange tijd kon je gewoon vrijwel gratis eten bestellen via de bestelsite Just-eat.nl. Enkele studenten hadden de site gekraakt en bestelden wekenlang voor 1 of 5 cent allerlei maaltijden. Just-eat.nl erkent de hack inmiddels. Wij hebben een raar gevoel bij het bericht. Zou het misschien een viral zijn? Een vooropgezet plan om Just-eat.nl nog meer bekendheid te geven? Als dat zo is, dan is het geslaagd, want nu.nl en telegraaf.nl schrijven erover en linken naar de site. En nog eens 100 andere sites. Zij weten alleen niet dat het om een viral kan gaan.
De schade zou (zogenaamd?) oplopen tot 30.000 euro. Het lek zat in het internetbetaalsysteem Ideal volgens Just-eat.nl. “Zodra ze een bestelling plaatsen en de betaling regelen, verhuizen ze naar een andere pagina op de website en zetten ze de eindafrekening op een stuiver. Dat bedrag wordt vervolgens door de bank bij de besteller afgeschreven”, aldus directeur Groenendijk.
Vooral studentenclubjes uit Groningen, Breukelen en Utrecht hebben misbruik gemaakt van het lek. De directeur van Just-Eat wil dat de studenten alsnog voor hun bestelling betalen, stelt hij in De Telegraaf.
Groenendijk laat weten dat er momenteel “met man en macht” gewerkt wordt aan de beveiliging van Justeat. Prachtig. De viral van het jaar… als het een viral is tenminste.
Oh hij slaapt bij jouw op de kamert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef Inu het volgende:
Mijn kamergenoot is er nog steeds niet, misschien was de borrel wel errug gezellig voor hem
verhuizen naar een andere pagina? Daar is een speciaal toeltje voor hoor...quote:
Hmmm... ik vind het een mooie meidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik vind er geen reet aan, dat meisje doet me nix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt net binnen, hij is om 11 uur naar huis gegaan en toen stonden er nog mensen op tafels te dansenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef Inu het volgende:
Mijn kamergenoot is er nog steeds niet, misschien was de borrel wel errug gezellig voor hem
nu is natuurlijk de vraag, waar en met wie heeft hij de nacht doorgebracht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij komt net binnen, hij is om 11 uur naar huis gegaan en toen stonden er nog mensen op tafels te dansen
bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef cobain1994 het volgende:
De chinees hier heeft lekkere patat stoofvlees met mayonaise en appelmoes.
allemaal ketsnuchter natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij komt net binnen, hij is om 11 uur naar huis gegaan en toen stonden er nog mensen op tafels te dansen
Thuis gewoon zegt ie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu is natuurlijk de vraag, waar en met wie heeft hij de nacht doorgebracht?
Waarom moeten mensen zich altijd zo belachelijk maken op die borrels?quote:
vertelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dronken zijn op werkborrelsBeen there, done that. Nooit meer
als iedereen er liederlijk bezopen bij loopt is dat niet ergquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dronken zijn op werkborrelsBeen there, done that. Nooit meer
Jawel! Het is echt super not done gewoonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
als iedereen er liederlijk bezopen bij loopt is dat niet erg
Jij nooit dan?quote:
Idd, gepraat over triotjes met je collega's is echt too much info...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel! Het is echt super not done gewoon
[..]
Jij nooit dan?
Niet weer de MM foto he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef FUFR het volgende:
ik praat met iedereen over alles, ik heb maar weinig remmingen
Nee, wees gerust.quote:
Dat is voor een beginner die graag nog bij het bedrijf wil blijven niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef FUFR het volgende:
ik praat met iedereen over alles, ik heb maar weinig remmingen
of juist wel natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is voor een beginner die graag nog bij het bedrijf wil blijven niet zo'n goed idee
Dat gaat dus niet zo makkelijk als de betaling in een hash verstuurd wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
het werkt zo: je maakt betaling aan, pc verstuurt het, je vangt het echter even af en veranderd het te betalen bedrag (de parameter voor het bedrag), stuurt weer door en voila.
details uit eigen ervaring bekend, maar die geef ik niet.
Nou ja, mensen moeten je kennen om je werk lijkt me, niet om hoe grappig je bent als je dronken bentquote:
ik kan het je een keer voordoen en dan zie je dat als de retour controle niet wordt uitgevoerd je heel kinderlijk de bedragen kan wijzigen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet zo makkelijk als de betaling in een hash verstuurd wordt.
Of je moet weten op welke manier die hash is opgebouwd en zo de hash aanpassen dat het bedrag aangepast wordt en niet de fraudechecks.
Je kan nml. bij Ideal aangeven op welke manier je de versleutelde betaling verstuurd zodat ze bij ideal de juiste gegevens eruit kunnen halen. Je kan natuurlijk geen MD5 achtige dingen er op los laten, maar de gemiddelde student krijgt niet ff uitgevogeld dat je postcode * totaalbedrag / productid - telefoonnummer doet. Om maar even een voorbeeld te geven.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
Mijn Ic-buro haalt net de eerste 4 opdrachten binnen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
Snel! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
Het is friet! Vreemde vogel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef cobain1994 het volgende:
De chinees hier heeft lekkere patat stoofvlees met mayonaise en appelmoes.
Ja, en het is frietmèt en geen frietmetmayonaise.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
moeten we weer vieren met een dropshotborrel
Bestellen suggereert enige tact.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en het is frietmèt en geen frietmetmayonaise.
Ik vraag me af of ze boven de rivieren ook patatsaus bestellen bij de mac?
nou, als je bij Li een tweede bedrijf aanmaakt ga je weg bij het anderequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:13 schreef bleiblei het volgende:
FUFR, @ linkedin heten je beide bedrijfjes nu hetzelfde. Ziet er wat gek uit.
Enne, retourcheck is idd. wel handig (al vraag ik me nog steeds af hoe je de hash wil verbouwen. Maar
goed, ik heb vooralsnog nog niets met iDeal geprogrammeerd, dus ik heb zo ff geen praktijkvoorbeelden).
kom maar op! Feel free!quote:
was er toen niet iets met papier aan de hand in die tijd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:29 schreef Inu het volgende:
Ik wil wel even zeiken op 19e eeuwse boeken. Wat een troepzooi is dat zegstinken en zuur papier
18e en 17e eeuwse boeken zijn veel fijner om boven te hangen... Je zou er bijna Mexicaanse griep van krijgen
Ja, ze zijn begonnen met hout ipv lompen... duurt ff voor je het goed krijgt denk ik...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
was er toen niet iets met papier aan de hand in die tijd?
* FUFR rammelt es door zn geheugs
ik weiger te klikkenquote:
dat was ut denk ik!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ze zijn begonnen met hout ipv lompen... duurt ff voor je het goed krijgt denk ik...
Alleen verzendkosten, via Acer. Over 3 weken aanvragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef FUFR het volgende:
MS Windows 7 Ultimate Upgrade UK (32-bits) ¤ 69,75
althans, bij surfspot
ja maar das omdat ze je recent genaaid hebben met viestaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen verzendkosten, via Acer. Over 3 weken aanvragen.
Neuhj Vista stond erop en ik ben er tevreden over.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar das omdat ze je recent genaaid hebben met viesta
nee, maar ik wil ook een wiki!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe jij net als hem zaken?
[ afbeelding ]
heb alvast een liter wodka gehaald!quote:
Ik heb helaas geen zin om er een aan te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, maar ik wil ook een wiki!
* stampvoet
Nee, maar waar wel net 2 doden zijn gevallen. "grappig" vind ik nogal een rare classificatie...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef febster het volgende:
Ik was vanochtend naar het vliegongeluk in Weert geweest, best 'grappig'.. Wel teveel pers op een stukje NL waar echt geen hol gebeurt
.
Dat is febsteriaansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar waar wel net 2 doden zijn gevallen. "grappig" vind ik nogal een rare classificatie...
ik hoop dat er veel melk is gedronken vandaag.quote:
Daarom ook de haakjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar waar wel net 2 doden zijn gevallen. "grappig" vind ik nogal een rare classificatie...
Dit is een haakje: (quote:
Dat je nog leeft...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef Levitation het volgende:
Sorry, ben een beetje knorrig.![]()
Bedenk me nu op eens dat ik nog geen koffie op heb... de hele dag!![]()
Geen wonder dat ik knorrig ben!
Ja, dit valt in dezelfde categorie als, veel hoogopgeleiden verdienen meer dan laag-opgeleidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef FUFR het volgende:
hahaha en ineens snap je R8
http://www.spitsnieuws.nl(...)jden_roekelozer.html
quote:Beste heer r8ality,
Wil je ook in het buitenland internet op je mobiel gebruiken? Dat kan nu met Voordeel Op Reis Internet BloX. Deze voordelige bundel biedt je namelijk 20Mb dataverkeer voor maar
¤ 20. Dat is veel data tegen lage kosten als je op reis bent. Bijvoorbeeld 1000 mails verzenden of tot wel 100 websites bezoeken. Bovendien heb je in 42 Passport landen toegang tot het internet voor dit lage tarief. Na de gratis activatie heb je 30 dagen om je bundel te gebruiken, waarna deze automatisch vervalt. En gebruik je onverhoopt meer dan 20 Mb, dan betaal je slechts ¤ 2,38 per Mb extra – nog steeds heel aantrekkelijk.
Wanneer ga jij nou eindelijk naar Zweden (Permanent)?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef r8ality het volgende:
[..].
20 Mb![]()
![]()
![]()
Voor 2 euro kan ik in Zweden in een internetcafe een uur Internetten, en zoveel downloaden als ik wil.
Wist ik het maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk naar Zweden (Permanent)?
"jah jah en in zweden is alles beter'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef r8ality het volgende:
[..].
20 Mb![]()
![]()
![]()
Voor 2 euro kan ik in Zweden in een internetcafe een uur Internetten, en zoveel downloaden als ik wil.
wät is die plännung?quote:
helaas hebben ze er internet...dan zijn we nog niet van r8 afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk naar Zweden (Permanent)?
"ziggo service holt achteruit, helpdesk onbereikbaar"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
engrish.com
Ik heb m'n collega ook aangestoken geloof ik
[ afbeelding ]
wrom ga jij niet? daar heb je in een paar uur ne hille harum!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
helaas hebben ze er internet...dan zijn we nog niet van r8 af
ga je niet liever naar Zimbabwe ofzo r8? lekker zonnig, je kan zwemmen in het geld etc.
ik heb een negertallergiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
wrom ga jij niet? daar heb je in een paar uur ne hille harum!
en blondjes!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef gr8w8 het volgende:
Zweden. Weet je hoeveel naturisten daar wonen?
Trust me, I'll go..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als in "veel klagen maar nooit gaan".
Let's open een KLB topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als in "veel klagen maar nooit gaan".
Naturistenblondjesquote:
morgen?quote:
Als het kon...quote:
ik heb niks gehoord over gesloten grenzen ofzoquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord over gesloten grenzen ofzo
ho ho, pas om een uurtje of 12-1, dan ga ik naar die stroomhuisjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:38 schreef r8ality het volgende:
Everybody leave your worries behind, you gotta open your mind and rave on!.
idd, hoe haal je het in je hoofd om een bahe te dragenquote:
Heb jij toevallig nog Magica - Magica ergens liggen? (ongeveer uit 2000, heeft op Dj Jan's Madhouse gestaan). Krijg em niet gelimoen-draad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ho ho, pas om een uurtje of 12-1, dan ga ik naar die stroomhuisje
zoek ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog Magica - Magica ergens liggen? (ongeveer uit 2000, heeft op Dj Jan's Madhouse gestaan). Krijg em niet gelimoen-draad.
quote:
Vodka.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef FUFR het volgende:
http://beemp3.com/download.php?file=2228108&song=Magica
JB..JB klinkt vaag bekend in de oren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef Juup© het volgende:
JB is al lang niet meer hier geweest, misschien komt het wel doordat vriendlief nu modrechten heeft en zij stiekem van alles kan gaan lezen
Dag Aventura, welkom Adolecens op SEX
joes welkommequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef r8ality het volgende:
Wel beetje rukremix *shift delete.
Toch bedankt voor de moeite.
Das JBLquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
JB..JB klinkt vaag bekend in de oren...
Maakte zij geen audiosystemen?
Crewforum waar van alles over users gezegd wordt e.d., notes van users e.d.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das JBL.
Enne, wat valt er dan stiekem te lezen voor partners van mods?
Naar de winkel gaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:41 schreef Inu het volgende:Ik heb helemaal geen ontbijt meer in huis
Zonder eten? Je moet nooit met honger naar de supermarkt hequote:
gelukkig ben ik niet de enige die het suf vind..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Voor mij geen carnaval dit jaar waarschijnlijk... Vorig jaar waren we naar Den Bosch en dat was zo suf dat mn vriendinnen nu niet meer willen
jawelquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Zonder eten? Je moet nooit met honger naar de supermarkt heMaar ik zag net dat ik nog 2 eitjes in mn koelkastdeur had staan, dus ga lekker eitjes eten
Voor mij ook niet dit jaar, en ook niet volgend jaar etc....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Voor mij geen carnaval dit jaar waarschijnlijk... Vorig jaar waren we naar Den Bosch en dat was zo suf dat mn vriendinnen nu niet meer willen
ik kijk even!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij ook niet dit jaar, en ook niet volgend jaar etc....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk even!
* bladert...
nee, het jaar daarna ook niet!
En terechtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Verkleed uitgaan, die kans moet je toch grijpen?quote:
"Denk ik." Daar heb je toch je mensen voor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Verkleed uitgaan, die kans moet je toch grijpen?
Ik heb een kar gebietst bij de Ikea en nu voel ik me schuldig... Ga het ding morgen toch maar terugbrengen denk ik...
DIEF!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Verkleed uitgaan, die kans moet je toch grijpen?
Ik heb een kar gebietst bij de Ikea en nu voel ik me schuldig... Ga het ding morgen toch maar terugbrengen denk ik...
Ja, dat dus... maar als ie er morgen nog staat breng ik hem terugquote:
Dat kost geld...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
"Denk ik." Daar heb je toch je mensen voor?
Je hebt vst iets anders te bieden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat dus... maar als ie er morgen nog staat breng ik hem terug
[..]
Dat kost geld...
Heb je een bezorger berooft toen ie een flat inging om een bestelling afteleveren?quote:
Gratis drinken misschienquote:Op zondag 18 oktober 2009 05:22 schreef r8ality het volgende:
Anders word je half verliefd op een barvrouw.
Alleen als ze hem ook ziet zitten...dus ik denk eerder dat r8 voorlopig meer uitgeeft aan drank dan goed vopor hem isquote:
Goed voor de middenstand (mits hij daar drinkt en niet thuis).quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ze hem ook ziet zitten...dus ik denk eerder dat r8 voorlopig meer uitgeeft aan drank dan goed vopor hem is
Have you met me before?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ze hem ook ziet zitten...dus ik denk eerder dat r8 voorlopig meer uitgeeft aan drank dan goed vopor hem is
je mond staat open Juup©quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef FUFR het volgende:
ik ga zo eerst maar es de was doen
[ afbeelding ]
teveul drank denk ikquote:
Is dat een bonte was of een kookwas?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef ArTiC het volgende:
waarom heeft de fotograaf 2 verschillende sokken aan trouwens?
Zou mex zijn icesave geld nu bij DSB hebben staan?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou mex zijn icesave geld nu bij DSB hebben staan?
* kijkt rondquote:
Zou wel een epic fail zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou mex zijn icesave geld nu bij DSB hebben staan?
Badkamer is inmiddel onherkenbaar kaput.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]idd
Wat heb je allemaal al geklutst Levi?
Klustopicquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Badkamer is inmiddel onherkenbaar kaput.En van het weekend heeft mijn schoonvader de hoofdleiding van de keter weer gerepareerd.
![]()
Vloer is er grotendeels uit, muren zijn bijna alle tegels af. Nog 1 dagje hakken en dan denken we uitgesloopt te zijn.![]()
Inmiddels hebben we een bad besteld, een meubeltje gekocht, tegels gekocht, toiletpot gekocht... Nu is het dus alleen nog een kwestie van het allemaal op de juiste plek neerplakken/ophangen.![]()
Oh, en we hebben gesnoeid, nu is de oprit weer als zodanig herkenbaar. 3 containers vol conifeerafval.
Heb ik hier niet, zit op m'n werk.quote:
oh kijk, dat schiet al op! Lekker he, tegels bikkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Badkamer is inmiddel onherkenbaar kaput.En van het weekend heeft mijn schoonvader de hoofdleiding van de keter weer gerepareerd.
![]()
Vloer is er grotendeels uit, muren zijn bijna alle tegels af. Nog 1 dagje hakken en dan denken we uitgesloopt te zijn.![]()
Inmiddels hebben we een bad besteld, een meubeltje gekocht, tegels gekocht, toiletpot gekocht... Nu is het dus alleen nog een kwestie van het allemaal op de juiste plek neerplakken/ophangen.![]()
Oh, en we hebben gesnoeid, nu is de oprit weer als zodanig herkenbaar. 3 containers vol conifeerafval.
quote:
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik hier niet, zit op m'n werk.
Misschien vanavond.
Vloer: donkergrijs gemeleerd (nep natuursteen tegels)quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh kijk, dat schiet al op! Lekker he, tegels bikken
Wat voor kleuren hebben jullie uitgekiest?
Ook leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
Zal even met V. overleggen of we foto's op mijn "space" gaan zetten. Dan krijgen jullie een linkje.
Koud: trek es wat warms aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Ik heb het koud en heb keelpijn
ik heb wel iets warms aan en we hebben de verwarming ophoog gezet.quote:
Donkerblauw of lichtblauw?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vloer: donkergrijs gemeleerd (nep natuursteen tegels)
Muur: licht grijs, glansend
Randje: blauw glas met donkergrijs natuursteen
En in het muurtje tussen het bad en de douche komt een "raam" van blauwe glasstenen.
Kan online geen voorbeelden vinden van de tegels...
Mijn verkoudheid begint tot een einde te komenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb wel iets warms aan en we hebben de verwarming ophoog gezet.
Collega zweet nu de tent uit en ik heb het nogsteeds niet warm.
Afgelopen zaterdag iemand op bezoek gehad die verkouden is
je hebt nog 4 dagen om helemaal beter te wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn verkoudheid begint tot een einde te komenNeus zit niet meer heel erg dicht, neusspray is fijn, en het grote hoesten begint nu
Volgens mij ben ik gewoon allergisch voor werken
De glasstenen zien er ongeveer zo uit:quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Donkerblauw of lichtblauw?
Ben erg benieuwd
Ja, anders kan ik niet mee uit etenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt nog 4 dagen om helemaal beter te worden
Dat is het Inu, snel mee ophoudenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn verkoudheid begint tot een einde te komenNeus zit niet meer heel erg dicht, neusspray is fijn, en het grote hoesten begint nu
Volgens mij ben ik gewoon allergisch voor werken
dat zou zonde zijn iddquote:
Oh, Japansquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zou zonde zijn idd
dan ga ik wel met je ouders naar de jap
Ik ben altijd heel lang verkoudenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is het Inu, snel mee ophouden![]()
Je hebt er wel erg lang mee gelopen he.
Mijn ouders zijn heel eng hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zou zonde zijn idd
dan ga ik wel met je ouders naar de jap
Dropwodka erin!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb wel iets warms aan en we hebben de verwarming ophoog gezet.
Collega zweet nu de tent uit en ik heb het nogsteeds niet warm.
Afgelopen zaterdag iemand op bezoek gehad die verkouden is
Doe maar niet, ze vinden me vast zo leuk dat ze van Inu eisen dat ze met me trouwtquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, Japans![]()
![]()
Ga je nu eindelijk aan je schoonouders voorgesteld worden![]()
anders had je ook in de wasmand gelegen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef FUFR het volgende:
zat zaterdag avond te wodka-en met een van mijn matties..
na 6 van die dingen moest ik echt effe stoppen
we hebben wel weer es zin in een feestjequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe maar niet, ze vinden me vast zo leuk dat ze van Inu eisen dat ze met me trouwt
Vast wel jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe maar niet, ze vinden me vast zo leuk dat ze van Inu eisen dat ze met me trouwt
dat past niet, kweet trouwens niet of wij zo'n ding wel hebben...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
anders had je ook in de wasmand gelegen?
Dat moet je weten FUFRquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat past niet, kweet trouwens niet of wij zo'n ding wel hebben...
quote:
fijn want anders was je douche bijna groter dan je badjequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Levitation het volgende:
Ik heb even zitten painten...
De indeling van de badkamer, oud en nieuw. Verhoudingen kloppen niet helemaal.
[ afbeelding ]
Da's niet abnormaal, dat een doesbak breder is dan een badquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
fijn want anders was je douche bijna groter dan je badje
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet abnormaal, dat een doesbak breder is dan een bad
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Badje is ongeveer 170x90 cm (aan de bolle kant). Douche is 80cm bij ongeveer 130cm.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
fijn want anders was je douche bijna groter dan je badje
Troe, maar het is enigszins begrijpbaar.quote:
Lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Badje is ongeveer 170x90 cm (aan de bolle kant). Douche is 80cm bij ongeveer 130cm.
Is dus inderdaad een grote douche, maar we douchen ook meer dan we badderen, dus vonden we een grote douche wel fijn.Kunnen we samen douchen.
je kan verzuipen in dat toilet andersquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Levitation het volgende:
Ik heb even zitten painten...
De indeling van de badkamer, oud en nieuw. Verhoudingen kloppen niet helemaal.
[ afbeelding ]
ga je er van die Karcher stralen in hangen of een gewone doeskop?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Badje is ongeveer 170x90 cm (aan de bolle kant). Douche is 80cm bij ongeveer 130cm.
Is dus inderdaad een grote douche, maar we douchen ook meer dan we badderen, dus vonden we een grote douche wel fijn.Kunnen we samen douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |