Mijne is in behandeling door de distributeur. Ik hoop dat hij op voorraad is. Ik heb trouwens de 32-bits versie, dus mischien heb ik mazzelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.
als de retail doosjes van vista vergelijkbaar zijn: gaat niet passen in brievenbus volgens mij..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef Ammi het volgende:
Hoe groot is dat doosje eigenlijk waar die in zit, via afbeeldingen lijkt zo'n doosje te dik voor m'n brievenbus. Kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn..
[ afbeelding ]
En die ga je morgen zeker kopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
als de retail doosjes van vista vergelijkbaar zijn: gaat niet passen in brievenbus volgens mij..
als je via slim besteld (of soort gelijke dienst) krijg je gewoon een simpel hoesje tergrootte van de CD
ik wil ook met W7 spelen. helaas heb ik mijzelf de "limiet" opgelegd dat ik em pas koop & installeer als ik ook een nieuw systeem aanschaf...
nee.. wil wachten tot de tweakers.net BBG van november uit is, dan kan ik bepalen wat echt leuke systemen zijn, a.d.v die lijsten stel ik systeem samen (al heb ik globaal al een idee) en koop dan waarschijnlijk gelijk W7 mee..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
En die ga je morgen zeker kopen?
Artikel: Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) Nederlands Windows XP/Vista (Studenten Thuisgebruik)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een Windows 7 pakket.
Zeg maar, een tupperware avond om W7-geluk met je vrienden te delen.
Tja, Microsoft en marketing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef Cudles het volgende:
[..]
![]()
Kreeg je die gratis?
edit: Dat filmpje is echt creepy
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alleen noemen wij het OSX.
Bij mij was ie eergisteren al verzonden, dus het kan even duren!quote:
via DHL? Ik vind wachten stomquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij was ie eergisteren al verzonden, dus het kan even duren!
en dan voornamelijk: kan je als je gelijk je serial invult een clean install uitvoerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
via DHL? Ik vind wachten stom
al wat meer duidelijk over de upgrade die e ook clean kan installen?
Vraagje: woon jij in Zwitserland? Zo nee, dan zitten we in hetzelfde schuitje: mijn exemplaar schijnt ook in het busje van een koerier in Zurich te liggenquote:
http://club.vaio.sony.eu/clubvaio/gb/en/windows7/order.htm ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef Quintenajax het volgende:
Hallo,
Ik heb 2 maanden geleden een sony vaio gekocht,ik krijg een gratis update naar Windows 7.
Nou had ik me ingeschreven en kreeg ik de dag toen ik me had ingeschreven het volgende mailte:
Dear Quinten,
Thank you for pre-registering for the Windows 7 upgrade!
We have registered all your details and will process them carefully. We will personally inform you as soon as our upgrade program will start.
Please re-visit http://vaio.sony.co.uk/windows7if you need more information about Windows 7.
Kind regards,
The SONY VAIO of Europe team
dit mailtje kreeg ik anderhalf maand geleden.
Weten jullie wanneer ze contact met me maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |