nah school. Ze hebben een wat andere systeem als in NL. De school mag iedereen die iets met software doet voor z'n studie dan gewoon gratis licenties geven. Kan ook nog steeds licenties krijgen van winxp en vista.quote:
Dat is geen antwoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Home Premium
Staat er niet bij, dus zal wel OEM zijn!quote:
Nou, ik heb de Nederlandse versie al twee maanden draaien hier, dus lijkt me sterk dat hij morgen niet gewoon te koop is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Jeroen_L het volgende:
Ik denk dat de vraag al (te) vaak gesteld is, maar is Windows 7 vanaf morgen ook gewoon in het Nederlands te koop? Dacht ergens te hebben gelezen dat de Nederlandse versie later zou uitkomen.
Nee oke, het leek mij ook al sterk dat er nog geen Nederlandse versie vanaf morgen verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, ik heb de Nederlandse versie al twee maanden draaien hier, dus lijkt me sterk dat hij morgen niet gewoon te koop is.
Windows 7 is vanaf vandaag leverbaar, daarom verwacht ik hem ook pas op zijn vroegst morgen in de bus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:39 schreef Ammi het volgende:
Ik had m vandaag moeten ontvangen maar post is (nog steeds) niet geweest, pauper bezorgers
Ik hoop ook dat ik hem in de brievenbus krijg, scheelt mij weer wachten tot ik hem zelf op kan halen bij het postkantoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef Ammi het volgende:
Hoe groot is dat doosje eigenlijk waar die in zit, via afbeeldingen lijkt zo'n doosje te dik voor m'n brievenbus. Kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn..
[ afbeelding ]
Idemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik hem in de brievenbus krijg, scheelt mij weer wachten tot ik hem zelf op kan halen bij het postkantoor.
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.quote:Beste Prutzenberg,
De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.
Gegevens van de bestelling:
Bestelnummer: xxxxxx
Besteld(e) product(en):
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (SL) NL
Platform: MS Windows;
Medium: DVD
Prijs: ¤ 69,75
Bestelregelstatus: Niet op voorraad
Mijne is in behandeling door de distributeur. Ik hoop dat hij op voorraad is. Ik heb trouwens de 32-bits versie, dus mischien heb ik mazzelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.
als de retail doosjes van vista vergelijkbaar zijn: gaat niet passen in brievenbus volgens mij..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef Ammi het volgende:
Hoe groot is dat doosje eigenlijk waar die in zit, via afbeeldingen lijkt zo'n doosje te dik voor m'n brievenbus. Kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn..
[ afbeelding ]
En die ga je morgen zeker kopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
als de retail doosjes van vista vergelijkbaar zijn: gaat niet passen in brievenbus volgens mij..
als je via slim besteld (of soort gelijke dienst) krijg je gewoon een simpel hoesje tergrootte van de CD
ik wil ook met W7 spelen. helaas heb ik mijzelf de "limiet" opgelegd dat ik em pas koop & installeer als ik ook een nieuw systeem aanschaf...
nee.. wil wachten tot de tweakers.net BBG van november uit is, dan kan ik bepalen wat echt leuke systemen zijn, a.d.v die lijsten stel ik systeem samen (al heb ik globaal al een idee) en koop dan waarschijnlijk gelijk W7 mee..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
En die ga je morgen zeker kopen?
Artikel: Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) Nederlands Windows XP/Vista (Studenten Thuisgebruik)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |