Key's zijn idd "eeuwig" geldig, maar mag officieel niet op een productiemachine gebruikt worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
oke, ik ben via een andere manier erop gekomen..
wel heftige prijzen... ~750 euro voor een jaar.... tenzij de sleutels natuurlijk eeuwig durend zijn...
andere optie is natuurlijk via werk een abbo hebben..
Dat eeuwig geldig is ook geen belofte. Ik verwacht binnenkort dat ze dicht gezet gaan worden aan de hand van je subscription.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Key's zijn idd "eeuwig" geldig, maar mag officieel niet op een productiemachine gebruikt worden.
ik snap uberhaupt niet dat dat niet al eerder gedaan is..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat eeuwig geldig is ook geen belofte. Ik verwacht binnenkort dat ze dicht gezet gaan worden aan de hand van je subscription.
Administratieve overhead? Ik weet het ook niet maar bijvoorbeeld het stop zetten van je subscriptie gaat ook meestal niet op de juiste datum. Eerste keer kon ik hem ruim 2 maanden langer gebruiken. De 2e keer iets van anderhalve maand. Nu weet ik het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet dat dat niet al eerder gedaan is..
nah school. Ze hebben een wat andere systeem als in NL. De school mag iedereen die iets met software doet voor z'n studie dan gewoon gratis licenties geven. Kan ook nog steeds licenties krijgen van winxp en vista.quote:
Dat is geen antwoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Home Premium
Staat er niet bij, dus zal wel OEM zijn!quote:
Nou, ik heb de Nederlandse versie al twee maanden draaien hier, dus lijkt me sterk dat hij morgen niet gewoon te koop is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Jeroen_L het volgende:
Ik denk dat de vraag al (te) vaak gesteld is, maar is Windows 7 vanaf morgen ook gewoon in het Nederlands te koop? Dacht ergens te hebben gelezen dat de Nederlandse versie later zou uitkomen.
Nee oke, het leek mij ook al sterk dat er nog geen Nederlandse versie vanaf morgen verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, ik heb de Nederlandse versie al twee maanden draaien hier, dus lijkt me sterk dat hij morgen niet gewoon te koop is.
Windows 7 is vanaf vandaag leverbaar, daarom verwacht ik hem ook pas op zijn vroegst morgen in de bus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:39 schreef Ammi het volgende:
Ik had m vandaag moeten ontvangen maar post is (nog steeds) niet geweest, pauper bezorgers
Ik hoop ook dat ik hem in de brievenbus krijg, scheelt mij weer wachten tot ik hem zelf op kan halen bij het postkantoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef Ammi het volgende:
Hoe groot is dat doosje eigenlijk waar die in zit, via afbeeldingen lijkt zo'n doosje te dik voor m'n brievenbus. Kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn..
[ afbeelding ]
Idemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik hem in de brievenbus krijg, scheelt mij weer wachten tot ik hem zelf op kan halen bij het postkantoor.
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.quote:Beste Prutzenberg,
De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.
Gegevens van de bestelling:
Bestelnummer: xxxxxx
Besteld(e) product(en):
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (SL) NL
Platform: MS Windows;
Medium: DVD
Prijs: ¤ 69,75
Bestelregelstatus: Niet op voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |