Dat blijktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:20 schreef ktnxbye het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook een mierenneuker.
Is die al binnen dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand al succesvol zijn upgrade versie van Surfspot schoon geinstalleerd?
Half 2010 pas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef TeleluvR het volgende:
Herkenbaar, ik stik van de blauwe schermen onder vista x64, schijnbaar volledig at random. De RC van 7 doet het perfect (alleen loopt binnenkort af!).
Nee, binnen 3 dagenquote:
Vista 32-bit kan toch ook 4GB aan? Dacht dat 64bit alleen handig was met meer dan 4GB intern geheugen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:31 schreef lyolyrc het volgende:
Ik heb net ook de 64-bit Ultimate upgrade gekocht bij surfspot. Na een schone installatie ben ik hopelijk ook eindelijk van een hoop gezeik af, want Vista 32-bit Home Premium had regelmatig opstartproblemen.En dan kan ik mijn 4 GB ook eindelijk volledig gaan gebruiken.
![]()
Nee, bij 4GB onder 32bits wordt ook maar 3GB gezien en gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Vista 32-bit kan toch ook 4GB aan? Dacht dat 64bit alleen handig was met meer dan 4GB intern geheugen.
Ik heb geen blauwe schermen, gelukkig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef TeleluvR het volgende:
Herkenbaar, ik stik van de blauwe schermen onder vista x64, schijnbaar volledig at random. De RC van 7 doet het perfect (alleen loopt binnenkort af!). Ik had stiekem gehoopt de CD's vandaag al te krijgen, aangezien ik gisteravond een verzendbevestiging kreeg!
Taakbalk vind ik juist leuk, lekker nieuw.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Wat vinden jullie van die nieuwe taakbalk?
Ik heb het op een laptop geïnstalleerd maar kan nog niet echt wennen aan die taakbalk eigenlijk
Ik heb het in het vorige topic gepost ik zal we ff zoekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:49 schreef APK het volgende:
Kun je de taakbalk en menu's niet op 'classic' oid instellen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef Godtje het volgende:
Voor de mensen die de show desktop knop missen op de vorige locatie.
http://windows7center.com(...)askbar-in-windows-7/
Of de oude quick launch
http://windows7center.com(...)ch-bar-in-windows-7/
Vista driver al geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef James-Hetfield het volgende:
Weet iemand ook of er ergens drivers te vinden zijn voor een Thrustmaster Force Feedback racingwheel voor Windows 7?
Via Thrustmaster en google kan ik weinig vinden.
Jep, werkt helaas nietquote:
http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=31&cid=1quote:
Heb misschien 1 of 2 BSOD gehad met Windows XP, gebruik nu alweer 1.5 jaar Vista x64 en nog nooit een BSOD gehad. Misschien heb je gewoon gare hardware/drivers gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef TeleluvR het volgende:
Herkenbaar, ik stik van de blauwe schermen onder vista x64, schijnbaar volledig at random. De RC van 7 doet het perfect (alleen loopt binnenkort af!). Ik had stiekem gehoopt de CD's vandaag al te krijgen, aangezien ik gisteravond een verzendbevestiging kreeg!
Als dat zo is, dan heeft in ieder geval windows 7 ze opgelost...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb misschien 1 of 2 BSOD gehad met Windows XP, gebruik nu alweer 1.5 jaar Vista x64 en nog nooit een BSOD gehad. Misschien heb je gewoon gare hardware/drivers gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |