Mijne is in behandeling door de distributeur. Ik hoop dat hij op voorraad is. Ik heb trouwens de 32-bits versie, dus mischien heb ik mazzelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.
als de retail doosjes van vista vergelijkbaar zijn: gaat niet passen in brievenbus volgens mij..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef Ammi het volgende:
Hoe groot is dat doosje eigenlijk waar die in zit, via afbeeldingen lijkt zo'n doosje te dik voor m'n brievenbus. Kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn..
[ afbeelding ]
En die ga je morgen zeker kopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
als de retail doosjes van vista vergelijkbaar zijn: gaat niet passen in brievenbus volgens mij..
als je via slim besteld (of soort gelijke dienst) krijg je gewoon een simpel hoesje tergrootte van de CD
ik wil ook met W7 spelen. helaas heb ik mijzelf de "limiet" opgelegd dat ik em pas koop & installeer als ik ook een nieuw systeem aanschaf...
nee.. wil wachten tot de tweakers.net BBG van november uit is, dan kan ik bepalen wat echt leuke systemen zijn, a.d.v die lijsten stel ik systeem samen (al heb ik globaal al een idee) en koop dan waarschijnlijk gelijk W7 mee..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
En die ga je morgen zeker kopen?
Artikel: Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) Nederlands Windows XP/Vista (Studenten Thuisgebruik)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar wezen? Ik heb alles ge-backupped en ben er helemaal klaar voor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een Windows 7 pakket.
Zeg maar, een tupperware avond om W7-geluk met je vrienden te delen.
Tja, Microsoft en marketing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef Cudles het volgende:
[..]
![]()
Kreeg je die gratis?
edit: Dat filmpje is echt creepy
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alleen noemen wij het OSX.
Bij mij was ie eergisteren al verzonden, dus het kan even duren!quote:
via DHL? Ik vind wachten stomquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij was ie eergisteren al verzonden, dus het kan even duren!
en dan voornamelijk: kan je als je gelijk je serial invult een clean install uitvoerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
via DHL? Ik vind wachten stom
al wat meer duidelijk over de upgrade die e ook clean kan installen?
Vraagje: woon jij in Zwitserland? Zo nee, dan zitten we in hetzelfde schuitje: mijn exemplaar schijnt ook in het busje van een koerier in Zurich te liggenquote:
http://club.vaio.sony.eu/clubvaio/gb/en/windows7/order.htm ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef Quintenajax het volgende:
Hallo,
Ik heb 2 maanden geleden een sony vaio gekocht,ik krijg een gratis update naar Windows 7.
Nou had ik me ingeschreven en kreeg ik de dag toen ik me had ingeschreven het volgende mailte:
Dear Quinten,
Thank you for pre-registering for the Windows 7 upgrade!
We have registered all your details and will process them carefully. We will personally inform you as soon as our upgrade program will start.
Please re-visit http://vaio.sony.co.uk/windows7if you need more information about Windows 7.
Kind regards,
The SONY VAIO of Europe team
dit mailtje kreeg ik anderhalf maand geleden.
Weten jullie wanneer ze contact met me maken?
Dan doe je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef Quintenajax het volgende:
Als ik hem hier wil bestellen:
http://club.vaio.sony.eu/clubvaio/nl/nl/windows7/order.htm
en ik kies dus een vaio model en klik op bestellen dan komt er te staan, vul alle velden in??
Ze moeten je adres hebben wat dacht je zelf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef Quintenajax het volgende:
dat is hem nou juist,er staat kies je model en klik op bestellen.
Ik kies mijn model en klik op bestellen maar er staat dan vul alle velden in....
dat snap ik maar waar moet ik die gegevens invullen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze moeten je adres hebben wat dacht je zelf.
En je moet ook verzendkosten betalen
Onderkant van de laptop?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Quintenajax het volgende:
dat snap ik maar waar moet ik die gegevens invullen?
zie ze nergens staan..
pff,hartstikke leuk,of snap je mijn vraag niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:37 schreef APK het volgende:
[..]
Onderkant van de laptop?
En voor jouw naam en adres moet je even naar buiten lopen, staat waarschijnlijk op de deur.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:40 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
pff,hartstikke leuk,of snap je mijn vraag niet.
Ik zie op de site toch niet waar ik die gegevens moet invullen....
??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef speknek het volgende:
Ik heb windows 7 ook (MSDNAA) en tot nu toe is het best puik. Maar god, wat was het kut om ffdshow aan de praat te krijgen
.
Maandag.quote:
Met ffdshow kan ik .srt subtitles in realtime samen met een film naar m'n xbox360 streamen. Maar MS heeft nu standaard alle codecs in WMP zitten, waardoor hij met geen mogelijkheid ffdshow opstart en ik dus ook geen subtitles meer had. Ik heb allemaal programma's geinstalleerd, mezelf owner moeten maken van registry onderdelen en handmatig zitten klooien, maar het werkte allemaal niet. Uiteindelijk een progje van Shark gebruikt, die het klusje van het ontkoppelen van Windows' codecs wel geklaard kreeg.quote:
typischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maandag.
Zojuist geinstalleerd en geactiveerd.
Oude situatie: partitie Vista, partitie 7 RC, data partitie.
Starten vanaf CD, 2 windows partities verwijderd, 1 partitie voor Win7 x64. Activeren tijdens installatie werkt NIET, als je doorgaat zonder code en dan activeert (dus als je de desktop voor je hebt) werkt zonder problemen.
Wieso?quote:
vreemd,op het moment dat ik het type kies en klik op Bestel nu linkt die mij niet door maar staat er in klein rood onder het type:Alle Velden moeten ingevuld zijn??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
-Selecteer het type.
-klik op 'Bestel nu'.
-Klik op 'Klik hier om uw Windows 7 Upgrade-set te bestellen.'
Dan kom je op de pagina waar je de gegevens in moet vullen.
Andere browser geprobeerd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
vreemd,op het moment dat ik het type kies en klik op Bestel nu linkt die mij niet door maar staat er in klein rood onder het type:Alle Velden moeten ingevuld zijn??
Grrr ik had zondag besteld. Mijn bestelstatus heeft nog steeds die van 19 oktoboer; niet op voorraad.quote:
Ah!! Mijn Hogeschool staat er ook bij, en doe een technische opleiding. Morgen dus even langs gaan om een wachtwoord voor surfspot aan te vragenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef speknek het volgende:
www.surfspot.nl, en veel technisch/informatica georienteerde opleidingen zijn lid van de msdn academic alliance, in dat geval is het zelfs gratis.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb Windows Vista Home Premium (32) en heb een Officiele upgrade voor Windows 7 Ultimate
Ik keurig de boel installeren, krijg ik vlak voor het einde (bij het overzetten van bestanden e.d.) de melding dat de Setup niet voltooid kan worden. Geen uitleg, alleen de keuze om de PC opnieuw te starten en Vista terug te zetten. Tsja, wat nu?
Ik hoor alleen maar piepiew geluiden en ratelen maar er gebeurd niks!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:13 schreef Ammi het volgende:
Oke heb ik weer, doe de DVD erin pakt me laptop hem niet :S
Dat is dan of strontillegaal of je hebt betaald voor de RC!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:13 schreef vlam12 het volgende:
Heb net windows 7 gekocht voor maar 15 euro, op markplaats!
Ja, Vista is pre-installed op mijn Acer. Ga nu de Custom proberen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef ScarFace- het volgende:
Is je vista wel legaal?
Mja ik weet het zo dan ook niet.
quote:Besteld(e) product(en):
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (MT) NL
Platform: MS Windows;
Medium: DVD
Prijs: ¤ 18,00
Bestelregelstatus: Verzonden
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat niet lukken zo. Custom install kiezen en je user data op een andere manier opslaan & later terugzetten
Op een andere PC even de hele inhoud van de DVD kopiëren en op een schijfje branden. Of een bootable USB stick maken en daar de inhoud op plempen. Natuurlijk moet je BIOS dan wel ingesteld staan zodat je kunt booten van een usb stick.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:23 schreef Ammi het volgende:
Pffff net als paar jaar geleden met een fifa cd'tje zelfde problemen. Als ik de DVD van Windows 7 tegen de lamp houdt zie ik dat die een beetje doorschijnend is, mijn DVD speler leest hier echter helemaal overheen..
Wat moet ik nu doen?
Imageshack werkt niet meer op Fok!.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Schanulleke het volgende:
Ik lees net dat in Japan de release van Windows 7 heeft geleid tot een speciale actie van Burger King.
[ afbeelding ]
Ik was al bezigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet meer op Fok!.
Even ergens anders hosten.
Je hoeft geen Vista of XP key in te vullen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef willempjewever het volgende:
Ik krijg morgen van de postbode de upgrade versie. Dan is het toch gewoon installeren op een lege harde schrijf en bij het controle gedoe de key van xp home die ik heb invoeren?
Zo werkte het wel bij vista (wat er ook weer snel afging, maar dat terzijde)?
Of moet je nu die truuk gebruiken door hem als trial te installeren en dan opnieuw installeren zodat hij denkt dat ik upgrade? Ik wil liever niet vanaf mijn xp upgraden omdat ik dan alle troep van xp mee krijg en liever blanco begin voor een image.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maandag.
Zojuist geinstalleerd en geactiveerd.
Oude situatie: partitie Vista, partitie 7 RC, data partitie.
Starten vanaf CD, 2 windows partities verwijderd, 1 partitie voor Win7 x64. Activeren tijdens installatie werkt NIET, als je doorgaat zonder code en dan activeert (dus als je de desktop voor je hebt) werkt zonder problemen.
Had je post niet gezien, het gaat nogal snel in het topic. Handig dat het zo kan, altijd beter dan dat de oude meuk van xp voor de helft erop blijft staan.quote:
Want je hebt in een keer Dos 6.22 voor je draaien??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Ammi het volgende:
Door een of ander wonder deed de CD het oppeens wel en nu is het klaar en ik geloof mn ogen niet?
Heb voor de zekerheid de Custom Install gedaan en nu draait hij als een zonnetje. Wat een geweldige update vanaf Vista. Echt het geld waardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb Windows Vista Home Premium (32) en heb een Officiele upgrade voor Windows 7 Ultimate
Ik keurig de boel installeren, krijg ik vlak voor het einde (bij het overzetten van bestanden e.d.) de melding dat de Setup niet voltooid kan worden. Geen uitleg, alleen de keuze om de PC opnieuw te starten en Vista terug te zetten. Tsja, wat nu?
Heb een donker T-shirt over me laptop gelegt zodat de CD niet doorschijt in combinatie met een paar zachtaardige klappen. Resultaat een goeddraaiende Windows 7quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want je hebt in een keer Dos 6.22 voor je draaien??
Vraag me niet hoe het gelukt is, ik dank god.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Ammi het volgende:
[..]
Heb een donker T-shirt over me laptop gelegt zodat de CD niet doorschijt in combinatie met een paar zachtaardige klappen. Resultaat een goeddraaiende Windows 7
bedank je moeder, dat ze je de kans heeft gegeven windows 7 te installerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef Ammi het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe het gelukt is, ik dank god.
Zal ik doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef Cudles het volgende:
[..]
bedank je moeder, dat ze je de kans heeft gegeven windows 7 te installeren
Eenschquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
Het ziet er wel strak uit; dat W7
ja, dat wel alleen kan je UAC wel uitzetten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
Windows 7 heeft nog steeds net zoals Vista die extra controle voor het *uitvoeren-niet uitvoeren*
!!!net zzoals dat in vista kon!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:35 schreef editoor het volgende:
[..]
ja, dat wel alleen kan je UAC wel uitzetten.
beter kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef lyolyrc het volgende:
Surfspot blijft mij maar mails sturen dat ze voor uitlevering gaan zorgen, maar op de website staat de status nog steeds op 'niet op voorraad'.
was wel de beste dos evuhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want je hebt in een keer Dos 6.22 voor je draaien??
Ze hebben de levering uitbesteed aan Slim.nl. En zoals ieder zichzelf respecterend ICT bedrijf lopen ze achter de feiten aan. Ze zijn er van uitgegaan dat iedereen een 32bits versie zou kopen i.p.v. met de tijd mee gaan en 64bits nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef lyolyrc het volgende:
Surfspot blijft mij maar mails sturen dat ze voor uitlevering gaan zorgen, maar op de website staat de status nog steeds op 'niet op voorraad'.
Hmm, klinkt goed. Als W7 op mijn 'echte' laptop bevalt, koop ik over een tijdje mischien ook een licensie voor mijn netbook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef HQ-Design het volgende:
Vanaf USB installeren gaat ook als je de hele directory van de DVD-inhoud kopieert.
Je kunt dan vanaf USB starten, maar ook vanuit Windows installeren en kiezen voor aangepaste installatie, daar kies je dan voor nieuwe installatie en zal er een map windows.old gemaakt worden met je oude windows-files erin
Windows 7 werkt perfect vanaf 1Ghz, zeker een netbook doet het goed met Windows 7 en ook met drivers stukken minder problemen
hier nog wat leuke interne tips en trucs van MS!
Ja, natuurlijk kan dat. Hoe moet je anders je systeem opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef Black-Hole het volgende:
Is het tijdens een schone installatie van Windows 7 ook mogelijk om bestaande partities te verwijderen, formateren en te clusteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |