Ik probeer erg mijn best te doen om jouw 'grap' te begrijpen, moeder met hoer aanspreken? Is het omdat ik vodafone hoer zeg? Of dat mijn moeder hoer noemen gevoellig moet liggen? leg uit leg uit!quote:
Gewoon aan hun afspraak houden. Ze hebben je mondeling toegezegd dat je een telefoon gewonnen hebt. Over verdere dingen die eraan vasthangen, zoals abonnementen werd aanvankelijk met geen woord gerept. Eisen dat je die telefoon krijgt, zonder abo of wat dan ook, anders onderneem je gerechtelijke stappen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS neemt op: 'Goedenmiddag'
Vodafone hoer: 'Goedenmiddag ben jij ......'
TS: 'klopt'
Vodafone hoer: 'Dan heb jij een telefoon gewonnen!!!'
TS: 'Beter'
Vodafone hoer:'Welke wil je; de Samsung D900 of de Nokia 6300'
TS:'Nokia'
Vodafone hoer: 'Wat voor abbo wil je erbij?'
TS: 'geen, ik wil alleen de telefoon'
Vodafone hoer: 'Dat is niet mogelijk'
Godverdomme, dacht ik eens dat ik iets gewonnen heb, krijg ik niks!
Nog meer mensen die net gebeld zijn?
heet jouw moeder vodafone dan?quote:
Ik zou geen ruzie met jouw willenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon aan hun afspraak houden. Ze hebben je mondeling toegezegd dat je een telefoon gewonnen hebt. Over verdere dingen die eraan vasthangen, zoals abonnementen werd aanvankelijk met geen woord gerept. Eisen dat je die telefoon krijgt, zonder abo of wat dan ook, anders onderneem je gerechtelijke stappen.
Met mijn wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zou geen ruzie met jouw willen
1 of andere prijsvraag die ik via mail kreegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
aan wat voor prijsvraag heb je meegedaan dan?
Ik denk:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
aan wat voor prijsvraag heb je meegedaan dan?
Heb je een paar 1000 euro over voor de "gerechtelijke stappen" mochten ze de strijd met je willen aangaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon aan hun afspraak houden. Ze hebben je mondeling toegezegd dat je een telefoon gewonnen hebt. Over verdere dingen die eraan vasthangen, zoals abonnementen werd aanvankelijk met geen woord gerept. Eisen dat je die telefoon krijgt, zonder abo of wat dan ook, anders onderneem je gerechtelijke stappen.
Ten eerste neem ik aan dat TS gesprek niet opneemt, ten tweede zou die in het geval van opnemen toestemming moeten hebben van de beller, ten derde was het gesprek nog niet klaar, je kan dus niet zeggen nadat de beller zegt: je hebt een telefoon gewoon OKKKK HOIII DOEIII KLIK.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is TS' probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste neem ik aan dat TS gesprek niet opneemt
Nonsens. Een deelnemer aan een telefoongesprek mag dat gesprek opnemen, ook zonder toestemming van de andere partij.quote:ten tweede zou die in het geval van opnemen toestemming moeten hebben van de beller
Ik wist niet dat TS met een prijsvraag had meegedaan waar, uiteraard, voorwaarden gesteld worden aan de gewonnen prijs.quote:ten derde was het gesprek nog niet klaar, je kan dus niet zeggen nadat de beller zegt: je hebt een telefoon gewoon OKKKK HOIII DOEIII KLIK.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Poeh wist niet dat het zulke kuttelefoons warenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
vodafone aanklagen lijkt me niet niksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef Enfermera het volgende:
Moet je ze aanklagen voor het foutief verstrekken van informatie. Mijn vriend werd idd ook met deze info gebeld en zei, toen de aap uit de mouw kwam; ja, maar dat zei je er niet bij. Dat is foutieve informatie verstrekken, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Nonsens. Een deelnemer aan een telefoongesprek mag dat gesprek opnemen, ook zonder toestemming van de andere partij.
[..]
Je kan iig die hoer mindfucken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
vodafone aanklagen lijkt me niet niks
Alleen voor intern gebruik of trainingsdoeleinden inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad, maar dan is het niet rechtsgeldig.
Haha, wat een werk zeg , je zal het maar moeten doen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
Wel eens een keer gehad dat ik gebeld werd:
onbekende kut: hallo spreek ik met Metro2005?
ik: jawel
onbekende kut: gefeliciteerd, u heeft op internet meegedaan aan een prijsvraag waarbij u een auto kon winnen en u zit in de laatste ronde
ik: zo dat is even mooi
onbekende kut: het enige wat u nog even moet doen is naar die en die website gaan en daar de enquete invullen om kans te maken op deze en deze auto
ik: maar ik zat toch al in de laatste ronde
onbekende kut: ja maar je moet nog wel wat doen
ik: maar ik heb ook nooit meegedaan aan een internet prijsvraag!
onbekende kut: .........
ik: tot ziens
Domme debielen.
Ik heb daar een tijdje gewerkt (bijbaantje), ze zitten in alkmaar en den helder als je ze wilt doodmaken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja, 1 verkoop per uur is de doelstelling en als je een beetje je best doet red je dat makkelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef Sjibble het volgende:
Dat had ik ook.
Ik had me aangemeld voor zo'n enquete en kon je dus een Audi A3 winnen.
Verveling sloeg toe..
1ste keer gebeld: Je bent door naar de volgende ronde!
Zo ook de 2de en 3de keer dat ik gebeld werd, en zat ik in de laatste 200.
Word ik gebeld door zo'n pooier dat ik inderdaad een gratis telefoon heb gewonnen.
Hij was niet gratis, er zat een abbo aan vast, en dat ding was zo oud dat zelfs een hongerig afrikaantje die gast in zn smoel zou uitlachen.
Zou het ze echt lukken?
Haha veel kans dat het een collega van mij wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja graag. Welk bedrijf is het?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:52 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik heb daar een tijdje gewerkt (bijbaantje), ze zitten in alkmaar en den helder als je ze wilt doodmaken!
Ik wil wel graag die nokiaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Poeh wist niet dat het zulke kuttelefoons waren![]()
Die wil ik geeneens winnen....
Ik ben ook een keer gebeld ja. Een úbervrolijke stem met:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je staat op de blacklist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef boyv het volgende:
Hoe komen ze aan je mobiele nummer vraag ik me dan af.
Door zelf kanker-domme enquetes in te vullen om iets doms te winnen. Het staat altijd met koeienletters in de voorwaarden aan welke bedrijven ze allemaal verkopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef boyv het volgende:
Hoe komen ze aan je mobiele nummer vraag ik me dan af.
Ik deed het trouwens voor een goed doel, als ik die enquete invulde ging er geld naar een goed doel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef sc00p het volgende:
[..]
Door zelf kanker-domme enquetes in te vullen om iets doms te winnen. Het staat altijd met koeienletters in de voorwaarden aan welke bedrijven ze allemaal verkopen.
Bij deze actie is het De Nationale Consumenten Enquete () en die lcd tv/auto gewonnen shit die je altijd op banners ziet.
JIJ bent een mongeaultje als je dat soort nummers belt. Kost je ook nog eens 1.20 per minuut ofzo. Door josti's als jij blijven dit soort nummers bestaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef Sjibble het volgende:
Dat had ik ook.
Ik had me aangemeld voor zo'n enquete en kon je dus een Audi A3 winnen.
Verveling sloeg toe..
1ste keer gebeld: Je bent door naar de volgende ronde!
Zo ook de 2de en 3de keer dat ik gebeld werd, en zat ik in de laatste 200.
Word ik gebeld door zo'n pooier dat ik inderdaad een gratis telefoon heb gewonnen.
Hij was niet gratis, er zat een abbo aan vast, en dat ding was zo oud dat zelfs een hongerig afrikaantje die gast in zn smoel zou uitlachen.
Zou het ze echt lukken?
Indo's kunnen niet zo goed lezen he, hij belt niet naar nummers, hij werd gebeld.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
JIJ bent een mongeaultje als je dat soort nummers belt. Kost je ook nog eens 1.20 per minuut ofzo. Door josti's als jij blijven dit soort nummers bestaan
Whehe ja het zijn echt snitches.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik deed het trouwens voor een goed doel, als ik die enquete invulde ging er geld naar een goed doel.
Dan voel ik mijn niet zo beladen als ik lekker met veel vreten en wiet zit te xboxen in mijn goed geisoleerde appartement.... dan weet ik dat ik die kleine nikkertjes ook wat heb gegeven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |