Ik probeer erg mijn best te doen om jouw 'grap' te begrijpen, moeder met hoer aanspreken? Is het omdat ik vodafone hoer zeg? Of dat mijn moeder hoer noemen gevoellig moet liggen? leg uit leg uit!quote:
Gewoon aan hun afspraak houden. Ze hebben je mondeling toegezegd dat je een telefoon gewonnen hebt. Over verdere dingen die eraan vasthangen, zoals abonnementen werd aanvankelijk met geen woord gerept. Eisen dat je die telefoon krijgt, zonder abo of wat dan ook, anders onderneem je gerechtelijke stappen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS neemt op: 'Goedenmiddag'
Vodafone hoer: 'Goedenmiddag ben jij ......'
TS: 'klopt'
Vodafone hoer: 'Dan heb jij een telefoon gewonnen!!!'
TS: 'Beter'
Vodafone hoer:'Welke wil je; de Samsung D900 of de Nokia 6300'
TS:'Nokia'
Vodafone hoer: 'Wat voor abbo wil je erbij?'
TS: 'geen, ik wil alleen de telefoon'
Vodafone hoer: 'Dat is niet mogelijk'
Godverdomme, dacht ik eens dat ik iets gewonnen heb, krijg ik niks!
Nog meer mensen die net gebeld zijn?
heet jouw moeder vodafone dan?quote:
Ik zou geen ruzie met jouw willenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon aan hun afspraak houden. Ze hebben je mondeling toegezegd dat je een telefoon gewonnen hebt. Over verdere dingen die eraan vasthangen, zoals abonnementen werd aanvankelijk met geen woord gerept. Eisen dat je die telefoon krijgt, zonder abo of wat dan ook, anders onderneem je gerechtelijke stappen.
Met mijn wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zou geen ruzie met jouw willen
1 of andere prijsvraag die ik via mail kreegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
aan wat voor prijsvraag heb je meegedaan dan?
Ik denk:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
aan wat voor prijsvraag heb je meegedaan dan?
Heb je een paar 1000 euro over voor de "gerechtelijke stappen" mochten ze de strijd met je willen aangaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon aan hun afspraak houden. Ze hebben je mondeling toegezegd dat je een telefoon gewonnen hebt. Over verdere dingen die eraan vasthangen, zoals abonnementen werd aanvankelijk met geen woord gerept. Eisen dat je die telefoon krijgt, zonder abo of wat dan ook, anders onderneem je gerechtelijke stappen.
Ten eerste neem ik aan dat TS gesprek niet opneemt, ten tweede zou die in het geval van opnemen toestemming moeten hebben van de beller, ten derde was het gesprek nog niet klaar, je kan dus niet zeggen nadat de beller zegt: je hebt een telefoon gewoon OKKKK HOIII DOEIII KLIK.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is TS' probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste neem ik aan dat TS gesprek niet opneemt
Nonsens. Een deelnemer aan een telefoongesprek mag dat gesprek opnemen, ook zonder toestemming van de andere partij.quote:ten tweede zou die in het geval van opnemen toestemming moeten hebben van de beller
Ik wist niet dat TS met een prijsvraag had meegedaan waar, uiteraard, voorwaarden gesteld worden aan de gewonnen prijs.quote:ten derde was het gesprek nog niet klaar, je kan dus niet zeggen nadat de beller zegt: je hebt een telefoon gewoon OKKKK HOIII DOEIII KLIK.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Poeh wist niet dat het zulke kuttelefoons warenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vodafone hoer: 'Wat voor abbo wil je erbij?'
TS: 'geen, ik wil alleen de telefoon'
Vodafone hoer: 'Dat is niet mogelijk'
Godverdomme, dacht ik eens dat ik iets gewonnen heb, krijg ik niks!
Nog meer mensen die net gebeld zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |