abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73731755
kwaliteits topique
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73738000
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Adolecens het volgende:
kwaliteits topique
Koppel-s. Kwaliteitstopique. Eén woord.
pi_73738028
Wie is Anderman?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_73746554
Vergeten wordt de sociologische kant. Of vrouwen er zo tegenaan kijken, varieert namelijk per beschaving en tijd.
Bij de oude Etrusken lag het bijvoorbeeld heel anders. Dan was het juist heel normaal: een vrouw had toen recht op seks. Zij bepaalde met wie, of dat met haar man was of een huisgenoot of wie dan ook.
En deze manier van omgaan met seks, was passend in die maatschappij.

Op dit moment is het beeld op Aarde heel divers. Er zijn landen waar je straf krijgt als je op straat staat te zoenen. En in de luchtvaart is swingen doodgewoon. Om maar twee uitersten te noemen.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:22:51 #30
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73762854
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:59 schreef Taaldokter het volgende:

[..]

Koppel-s. Kwaliteitstopique. Eén woord.
Het woord 'topique' is geen correct Nederlands. Kwaliteitstopic is het dus.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_73762936
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef jantco het volgende:
...
Op dit moment is het beeld op Aarde heel divers. Er zijn landen waar je straf krijgt als je op straat staat te zoenen. En in de luchtvaart is swingen doodgewoon. Om maar twee uitersten te noemen.
WTF?!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:41:57 #32
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73763531
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

WTF?!
Ik heb ook echt iets van wtf

Maar ik denk dat hij wil beweren dat als het cabinepersoneel klaar is met werken en in het buitenland in een hotel zit, piloten het dan al gauw met stewardessen doen (en stewards met stewards, he )
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:09:53 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73766935
Ik heb er geen behoefte aan, maar als iemand dat wil lekker doen en er van genieten., zolang er geen partner is die er niks van weet uiteraard.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73769285
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik heb ook echt iets van wtf

Maar ik denk dat hij wil beweren dat als het cabinepersoneel klaar is met werken en in het buitenland in een hotel zit, piloten het dan al gauw met stewardessen doen (en stewards met stewards, he )
En de broodje aap award gaat naar... Echt, iedereen die dat gelooft moet chemisch gecastreerd worden om ervoor te zorgen dat z'n genenpoel uitsterft.
pi_73792205
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Qebbel het volgende:
Vrouwen vinden dat schandalig, omdat ze weten hoe mannen dan over ze denken! ' t Meisje wordt al snel niet meer als gewoon een 'leuke meid' gezien, maar als matras waar ze wel even makkelijk "overheen kunnen klappen" . Nou, dat willen wij onze vriendinnetjes niet aandoen. Vrouwen vinden het fijner om wel serieus gezien te worden namelijk en niet als neukobject .
exact.
pi_73862293
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Qebbel het volgende:
Vrouwen vinden dat schandalig, omdat ze weten hoe mannen dan over ze denken! ' t Meisje wordt al snel niet meer als gewoon een 'leuke meid' gezien, maar als matras waar ze wel even makkelijk "overheen kunnen klappen" . Nou, dat willen wij onze vriendinnetjes niet aandoen. Vrouwen vinden het fijner om wel serieus gezien te worden namelijk en niet als neukobject .
Dat dus.
Sowieso schrijf je zo.
pi_73971432
TS begrijp dat dan eigenlijk willen alle vrouwen sletten zijn maar ze mogen niet van ons mannen. Vrouwen willen werken en op een vrije dag neuqen, waarom? omdat ze het kunnen!
UITGESCHREVEN
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:10:18 #38
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_73972979
maar vrouwen vinden het lekker toch?
en de meeste jongens vinden het ook de moeite waard toch?
vrouwen denken dan zien de jongens mij als slechts een lust object
mannen kunnen ook denken als ik zomaar met een meisje neuk zien ze mei als een lust object?
maartoch heeft de vrouw voorrang of zo iets,
ik vind het raar en weet niet wat ik ervan moet denken.

jullie begrijpen mijn verhaaltje toch?
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
pi_73980313
mei?

Volgende keer wel graag een betere TT
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73980888
Idd Cumshoter jij begrijpt het tenminste, er lopen van klootzakken rond en die lopen zich bij iedere vrouw te bevestigen en vrouwen doen er niks tegen om zich bij een man te bevestigen. Ik heb het zo vaak gehad hoor dat een dame tegen mij zei via een vriend "jij bent de leukste van de tent hier" maar ik vertikte het om er op af te stappen, vroeger deed ik dat alleen als ik echt verliefd was, niet alleen als ik iemand leuk vondt. Maar je zal zien dat vrouwen het in zo'n situatie vertikken om actie te ondernemen. Ik lach me dan altijd rot om vrouwen want dan hebben ze de week erna ineens een vriend om te laten zien wat je mist.

Kortom vrouwen willen de ongelijkheid tussen man en vrouw graag omdat hun het in hun voordeel kunnen uitbuiten. Het heeft dus geen nut om je als man als lustobject voor vrouwen te zien want je trekt in de meeste gevallen aan het korste eind. Maar ik heb dit vroeger heel vaak getest bij vrouwen die mij leuk vonden, hoe ver willen ze nou gaan en vrouwen gaan gewoon niet ver. Sommige vrouwen zeggen ook dat als ze bekennen een jongen leuk te vinden dat ze dan eigenlijk zeggen dat ze lelijk zijn.

Vrouwen lopen al deccenia lang de macht naar zich toe te trekken met dit soort spelletjes, het wordt tijd dat mannen zich ook wat ijdeler gaan opstellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 23-10-2009 13:09:35 ]
UITGESCHREVEN
pi_73983809
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef picardmike het volgende:
en vrouwen doen er niks tegen om zich bij een man te bevestigen.
Beter opletten. Beter opletten.
pi_73984360
quote:
Beter opletten. Beter opletten.

Als je moet opletten is het geen bevestiging meer, maar een lokkertje.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:44:02 #43
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73984522
ik begrijp geen reet van die cryptiek hierboven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73984826
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
ik begrijp geen reet van die cryptiek hierboven.
Met hem.
pi_73991768
waarom, omdat het kan.

inhoudelijk:
veel mensen vinden het immoreel om veel bedpartners te hebben, of liefde en seks gescheiden te zien.
seks is lekker, seks is een leuke bezigheid. tegenwoordig is het resultaat en risico goed controleerbaar (voorbehoedsmiddelen) dus kan er vrijer mee om gegaan worden.

ik til er niet zo zwaar aan, wel wil ik veiligheid in de vorm van een recente soa-test en overtuigd zijn dat de ander er geen kinderen er uit wil laten voortkomen.
the chase is as much fun as the catch!!!
pi_73997239
Snap niet wat je bedoelt....werkelijk.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:59:56 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74001920
Waar the fuck gaat dit over.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')