Ik had best kunnen leven zonder een foto van de kapper op vakantie, in een korte bruine broek.quote:
Eigenaardig, dat had ik uitgerekend van jou nu niet verwacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had best kunnen leven zonder een foto van de kapper op vakantie, in een korte bruine broek.
Op haar falie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik vind k_man op z'n best als hij lienetrien op haar falie geeft.
Dan was ik waarschijnlijk gelukkig geweest en had ik nooit zulke mooie, dramatische posts kunnen maken als voorgaande.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:23 schreef mane het volgende:
[..]
Het is misschien een schrale troost, maar als jij in Den Haag of ik in Amsterdam zou wonen, mocht je bij me komen eten.
Er zijn redactieleden van het vakblad waar ik voor schrijf, die daar hun neus voor ophalen. Snobs zijn 't.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:56 schreef Gellius het volgende:
Zeker. Maar óók het Historisch Nieuwsblad. Maar dat vinden ze natuurlijk te suf om te vermelden in zo'n blaadje.
Juist. Als we het daarover eens zijn is er geen enkele aanleiding meer om zo gepikeerd / beledigd / verontwaardigd / misnoegd te doen als er weer geschamperd wordt.quote:
Of je bedwingt gewoon je kennelijke behoefte om te schamperen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Juist. Als we het daarover eens zijn is er geen enkele aanleiding meer om zo gepikeerd / beledigd / verontwaardigd / misnoegd te doen als er weer geschamperd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |