Doe dat maar jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan iets zeggen op dat laatste maar ik hou me in
Ik rook trouwens ook niet.
Maar het is alsnog wel liefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij ging naar huishij is nu thuis
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, best wel. Jij toch ook?
Zo sterk en geurig mogelijk..met een klein tikje zoet.quote:
Okee dan zeg ik niksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dat maar ja![]()
Ik heb wel heel lang gerookt hoor..
Ik met een beetje melkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo sterk en geurig mogelijk..met een klein tikje zoet.
Jij?
HIhi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan zeg ik niks
Ik ook. Maar sinds 3 jaar rook ik niet meer
Ook die meuk die ze verkopen als cappuccino bij de meeste restaurants?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik met een beetje melkEn ik lust alle koffie eigenlijk
wil je soms st verleidenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef justmattie het volgende:
Ik hou ook van koffie, en raad eens....rook ook niet
Goed zo meisjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HIhi.
Ik sinds eh...bijna 2 jaar...neee! 1 oktober was het al 2 jaar...
Welcome to the clubquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef justmattie het volgende:
Ik hou ook van koffie, en raad eens....rook ook niet
Nee, want heb al een vriendinquote:
Ik drink veel koffie in restaurants dus ook wel cappucinoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook die meuk die ze verkopen als cappuccino bij de meeste restaurants?![]()
Ik ben wel heel erg van de cappuccino eigenlijk...mits lekker.
En? Wat is je punt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, want heb al een vriendin
Dat ik ST niet hoef te verleiden met praatjes over koffie en niet rokenquote:
dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, want heb al een vriendin
Waarom heb je het er dan over?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat ik ST niet hoef te verleiden met praatjes over koffie en niet roken
Omdat het kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duswaarom ben je dan zo enthousiast over het feit dat je niet rookt en van koffie houdt
Ligt aan de type damequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iedereen ofcmaar meestal moet je het van haar kant laten komen
Ik ben het met je eensquote:
Ratel is meestal met vlagen, Stoep maakt me niet zo veel uit en St geen idquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg waar is iedereenof beter gezegd waar zijn st en retelsneek en stoep
okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ratel is meestal met vlagen, Stoep maakt me niet zo veel uit en St geen id
Hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg waar is iedereenof beter gezegd waar zijn st en retelsneek en stoep
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik drink veel koffie in restaurants dus ook wel cappucinoMaar ik heb thuis ook een espresso-apparaat en da's eigenlijk veel lekkerder
veel plezierquote:
ik ben nog steeds aan het werkquote:
Ik hanteer ook de regels: 1 ik heb altijd gelijk en regel 2: Indien ik niet gelijk heb gaat regel 1 inwerkingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yeah, you're right
wat heb je toch veel gelijk
Nee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Goed zo meisje![]()
En koste het je moeite?
ja maar ik vond het zo raar dat je thuis bent rond 16:00 en dat je dan nog naar je werk moetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het werk
Die heb je niet zelf verzonnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hanteer ook de regels: 1 ik heb altijd gelijk en regel 2: Indien ik niet gelijk heb gaat regel 1 inwerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |