Aja da's waar thanksquote:
1,5 ik tel nl voor een halvequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al twee keer gelijk gekregen hier..![]()
![]()
Zeg nog eens iets leuks?quote:
ahquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets leuks?
(neee, nu niet 'iets leuks' zeggen, wat dat is niet leuk)
![]()
![]()
![]()
Je bent toch wel een heel mensje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1,5 ik tel nl voor een halve*puber jeweetz*
tja, mensen die met sites bezig zijn nou eenmaal verstrooidquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch wel een heel mensje?
Dan mag dit keer van mij je mening helemaal meetellen hoor
Sorry ik las te snelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Javascript en ik heb er niks tegen,maar ik kan dr niet mee omgaan
waar werk en woon je dan of hoe lang is het reizen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel mee alleen zo lang rijzen voordat ik weer thuis was
Tja ik weet niet wat jij leuk vindt? Nu word ik gedwongen iets leuks te zeggen en dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets leuks?
(neee, nu niet 'iets leuks' zeggen, wat dat is niet leuk)
![]()
![]()
![]()
woon in Aalten en zit op school in ede +- 2 uur reizen enkele reisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar werk en woon je dan of hoe lang is het reizen?
hoe bedoel je/ welke link bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan de link naar het maffia-spelletje niet meer vinden...
sjezus, en hoe laat moet je ong op school zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
woon in Aalten en zit op school in ede +- 2 uur reizen enkele reis
Dat was niet dwingend bedoeld hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat jij leuk vindt? Nu word ik gedwongen iets leuks te zeggen en dat gaat niet werken
Ik ben bezig met het eindproject dus kan zelf bepalen of en hoelaat we op school aanwezig zijn. We nemen meestal 10:15quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sjezus, en hoe laat moet je ong op school zijn
Vast wel.Ik ben nl enorm grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was niet dwingend bedoeld hoor![]()
Je zegt straks vast weer helemaal uit jezelf iets leuks
Net, ergens vandaag, gaf iemand in een ander topic een link naar een voorbeeld van het maffia-spelletje...quote:
dan geef ik je er toch eentjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net, ergens vandaag, gaf iemand in een ander topic een link naar een voorbeeld van het maffia-spelletje...
En die kan ik niet meer vinden!
dan is het wel te doen gelukkig, maar als je om half 9 op school moet zijn ofzo moet je dus om half 6 uit je bed ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het eindproject dus kan zelf bepalen of en hoelaat we op school aanwezig zijn. We nemen meestal 10:15
Doe maar 6 uur, en dan ben ik een paar minuten te laat op school maar als nog eerder als de meestequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het wel te doen gelukkig, maar als je om half 9 op school moet zijn ofzo moet je dus om half 6 uit je bed ofzo![]()
![]()
Iemand? Dat was ik, schat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net, ergens vandaag, gaf iemand in een ander topic een link naar een voorbeeld van het maffia-spelletje...
En die kan ik niet meer vinden!
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:
merken ze het wel als je een van de 200 studenten bent die te laat isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar 6 uur, en dan ben ik een paar minuten te laat op school maar als nog eerder als de meeste
Nee vandaag nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Stoepquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
en daar is stoep ook weerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
Ik doe mbo dus ja dat zien ze wel maar meestal begon de docent toch niet voor 9 uur met de les omdat er anders te weinig aanwezig zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
merken ze het wel als je een van de 200 studenten bent die te laat is
ok, das wel handigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe mbo dus ja dat zien ze wel maar meestal begon de docent toch niet voor 9 uur met de les omdat er anders te weinig aanwezig zijn
Hij wil het gewoon vaak horenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liegbeestze heeft het al 15 keer gezegd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
Dat was gisterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liegbeestze heeft het al 15 keer gezegd
is het zo erg stoep?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
aandachtshoer dat ie isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat gaat ook snel vervelen.quote:
Hoi Stoepquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |