komt dat daarvan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik word er altijd narrig van. Alles wat voor mijn poten komt, schop ik weg. De katten en kinderen weet ik met veel pijn en moeite te sparen dus niemand hoeft te bellen naar één of andere instantie die opkomt voor het belang van levenden.
Ik smijt met deuren, scheur hard weg met de auto. Ik krijg echt een raas in mijn hoofd. Concentratie van nul dus ik luister ook voor geen meter dan. Het zal wel gezellig worden op het slaapkamertje vandaag met ons drietjes.![]()
![]()
Het plafond wordt gewit/gespoten vandaag en ik krijg echt een hekel aan die man maar ik moet aardig blijven anders wordt het een prutser natuurlijk. Alhoewel deze niet uit Grun komt.
Zijn hele huis is weg geloof ik. Ergens in het bos brandt er een kachel en daar zit een man voor te maffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS was ook aardig tegen zijn prutser en die heeft toch ook zijn hele plafond verziekt en wat al niet meer
Gewoon van Bolletje zie ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan!![]()
In Egypte zijn ze er ook vast dol op!![]()
Ik ben natuurlijk ziekelijk jaloers. Lijkt me logisch. Gelukkig heb ik de pepernoten nog.
Maak je gelijk vriendjes mee..in Egypte...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon van Bolletje zie ik![]()
Ik loop altijd heel hard het Bolletje-Sinterklaasschap voorbij, zelfbescherming![]()
Ik zie mezelf al liggen op het strand met een zak truffelnoten
Ik zie het zo voor me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
Zijn hele huis is weg geloof ik. Ergens in het bos brandt er een kachel en daar zit een man voor te maffen.
Het schijnt dat het Nmns is. Hij kan altijd nog kraken!
da;s liefffffffffffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
maar zonder dollen, ik breng ook koffie bij de stratenmakers als ze in mijn straat zijndie mannen die beulen zich heel de dag krom en dan ook nog oploskoffie uit een thermoskan. Da's toch niks.
![]()
En dat doe ik dus echt.
Waarvan? Prutsende Groningers?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
komt dat daarvan!Sommige kwartjes vallen pas jaren later
Demins, ik mis je
![]()
![]()
Want ik zie nu serieus ineens een oorzakelijk verband.
Nee harde wind.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarvan? Prutsende Groningers?
Ik haal zelfs warme kroketjes op tussen de middag. Dat maakt hem alleen niet leuker ofzo.
Hij is gewoon niet aaibaar en dan druk ik me mild uit. Ik versta hem ook amper omdat hij wat murmelt en dat klinkt nooit vriendelijk. Hij zegt niet eens dank je wel dus ik doe echt mijn best wel.![]()
Maar nu die mij met zijn klodders heeft laten zitten, geen kroketje voor hem vanmiddag! De tyfus.
Kan hij krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarvan? Prutsende Groningers?
Ik haal zelfs warme kroketjes op tussen de middag. Dat maakt hem alleen niet leuker ofzo.
Hij is gewoon niet aaibaar en dan druk ik me mild uit. Ik versta hem ook amper omdat hij wat murmelt en dat klinkt nooit vriendelijk. Hij zegt niet eens dank je wel dus ik doe echt mijn best wel.![]()
Maar nu die mij met zijn klodders heeft laten zitten, geen kroketje voor hem vanmiddag! De tyfus.
Dat is wel lief. Ik wil ook een honkende klusjesman. Zo heel hard: MUP MUP! HONK HONK! Cool!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee harde wind.
ja, nee, inderdaad. Meest van die mannen zijn niet zo aaibaar. heel gek. De chauffeur van Raab-kärcher zwaait nu (twee jaar na dato) nóg naar me.sta ik bij school HONK HONK
die grote vrachtauto.
Ze rijden ook niet voor niks op een vrachtauto he.
Tis zo'n grote vrachtauto hè. En ons durp is klein.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Ik wil ook een honkende klusjesman. Zo heel hard: MUP MUP! HONK HONK! Cool!
Misschien moet ik maar huisgemaakte kroketjes maken. Daar is die misschien wel dol op! Net als Gert, die is dól op huisgemaakte kroketjes. Da's echt!
Gut gut.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Ik wil ook een honkende klusjesman. Zo heel hard: MUP MUP! HONK HONK! Cool!
Misschien moet ik maar huisgemaakte kroketjes maken. Daar is die misschien wel dol op! Net als Gert, die is dól op huisgemaakte kroketjes. Da's echt!
Ja, nee tuurlijk geloof ik je wel!! Waarom zou ik je niet geloven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
da;s liefffffffffff
nee echt...
![]()
nou geloof je me naturlijk niet, maar dat meende ik![]()
omdat ik helemaal niet in een ''liefe'' bui zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee tuurlijk geloof ik je wel!! Waarom zou ik je niet geloven?![]()
Begin gewoon eens met andere smilies te kiezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niet in een ''liefe'' bui zit
daarom
Aaaaaaaaaaaaaw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niet in een ''liefe'' bui zit
daarom
da's waar....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met andere smilies te kiezen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaw.Watskeburt?! *kusjekroel*
Heb ik iets gemist ofzo?quote:
Fijne dag Fann, komt allemaal goed hoor.quote:
Er worden voor bepaalde beroepen uitzonderingen gemaakt toch, dacht ik?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee tuurlijk geloof ik je wel!! Waarom zou ik je niet geloven?Maar ik vind het ook echt leuk ook nog hè. En nou moeten al die arme mannen ook nog doorwerken tot 67
OMG, mijn maag draaide zich ff omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef FANN het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)tsing-met-trein.html
kelere... die had mazzel...
Ja, na 30 jaar mogen ze een andere, minder zware baan. Wát dan denk ik dan. alles leuk en aardig, maar ze zijn geen stratenmaker geworden omdat het Gymnasium zo tegenviel qua niveau.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Er worden voor bepaalde beroepen uitzonderingen gemaakt toch, dacht ik?
En dan met name de fysieke beroepen. Stratenmakers zijn gewoon óp, versleten, meestal al ver vóór hun 65e. Dat gáát gewoon niet meer.
Maar oe dat moet goed voelen, als ze een vers bakkie van de buuf krijgen.![]()
Heel veel van die gasten sparen toch ook zelf om eerder te kunnen stoppen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, na 30 jaar mogen ze een andere, minder zware baan. Wát dan denk ik dan. alles leuk en aardig, maar ze zijn geen stratenmaker geworden omdat het Gymnasium zo tegenviel qua niveau.en de niet belastende banen zijn schaars, en de hoeveelheid die kapotgewerkt is is groot. Nou ja, leuk plan als je achter je bureau zit op weet ik welk departement maar uitvoering. mwoah
Klopt. Ze moeten een lichtere baan aangeboden krijgen. Intern lijkt me en het zal wel in het verlengde moeten liggen van, want het lijkt me stug dat je buitenmensen via omscholing een binnenbaan op kantoor kunt aansmeren. Mijn broer moet er iig niet aan denken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
Er worden voor bepaalde beroepen uitzonderingen gemaakt toch, dacht ik?
En dan met name de fysieke beroepen. Stratenmakers zijn gewoon óp, versleten, meestal al ver vóór hun 65e. Dat gáát gewoon niet meer.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:35 schreef FANN het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)tsing-met-trein.html
kelere... die had mazzel...
Ja! En de bankdirecteuren vullen links en rechts hun zakken (dat hield ik ook prima vol, zelfs tot ver ná mijn 67equote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heel veel van die gasten sparen toch ook zelf om eerder te kunnen stoppen?
IK BEN ER NOG HEUR....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijne dag Fann, komt allemaal goed hoor.
Ook wanneer het PMS is. [ afbeelding ]
Eens kan jij ook een keer lekker snorkelen.
En bedankt voor de vele leuke nuttige posten in de verzameltopics.![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een zuur plan. Waarom geen flex-AOW? Genoeg 65+ers die nog wel graag willen werken na hun pensioen. Neehee! Iedereen moet! Lekker motiverend, lekker productief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Gert het volgende:
Ik lees dat het kabinet er nog niet uit is, qua zware beroepen-regeling. Het mag vooral niet te veel geld gaan kosten natuurlijk hè, stel je voor.
Eens kijken of de PvdA nog iéts van z'n oude principes van opkomen voor de arbeider weet te handhaven.
Het zou asociaal zijn als mensen, die na enkele tientallen jaren keihard werken voor een matig loontje helemaal óp zijn, het financieel moeilijker gaan krijgen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
IK BEN ER NOG HEUR....![]()
ik heb effe een logo gemaakt voor vlem-mix
[ afbeelding ]
Die tompoucen leiden inderdaad iets meer afquote:
Nou, het is mij (oranje)bitter genoeg zo. Bitterballen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tompoucen leiden inderdaad iets meer af![]()
Misschien kan er ook nog een oranjebittertje bij
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is mij (oranje)bitter genoeg zo. Bitterballen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is mij (oranje)bitter genoeg zo. Bitterballen.
Coole rollator!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef blomst het volgende:
67 jaar, hopelijk heb ik dan niet een [ afbeelding ]
nodig om de Cliënten 's nachts te verzorgen.
Die uitlaten zijn om je benen te ontharenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
Maar een rollator heeft toch helemaal geen motor?
Nou, vergeet the goold old zorg niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef blomst het volgende:
67 jaar, hopelijk heb ik dan niet een [ afbeelding ]
nodig om de Cliënten 's nachts te verzorgen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als die maar geen foute film in mijn hoofd wordt
Dat dus vooral, daarbij hebben die werkgevers vaak geen lichtere banen, ze kunnen niet allemaal na 30 jaar de administratie, inkoop of verkoop gaan doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, na 30 jaar mogen ze een andere, minder zware baan. Wát dan denk ik dan. alles leuk en aardig, maar ze zijn geen stratenmaker geworden omdat het Gymnasium zo tegenviel qua niveau.en de niet belastende banen zijn schaars, en de hoeveelheid die kapotgewerkt is is groot. Nou ja, leuk plan als je achter je bureau zit op weet ik welk departement maar uitvoering. mwoah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |