Volgens mij zit er iemand in die heli die eerste hulp kan geven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
ze kunnen beter met een 1e hulp heli komen
Nou, wat grappig zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ding is door zijn ouders gebouwd, jongetje heeft de touwen los gemaakt en is erin gekropen.
Vroeger bliezen we een boot op en gingen we heel stoer de sloot over tegenwoordig kaap je de heteluchtballon van je hippie ouders!
Ik hoor net dat er niemand in zou zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, wat grappig zeg.
Afschuwelijk, ik krijg gewoon buikpijn als ik er naar kijk.
Arm kind, wat zal die bang zijn.
En dan dat draaien en tollen, bah. Echt zó zielig.
ja dat zeg je nu!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er niemand in zou zetten.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Hoezo een grap?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
Oh, gelukkig.
Maar wat een kutgrap. Dat er iemand in zou zitten.
Ik mag hopen van niet. Maar dan had die man dat toch ook wel gezien? Die de boel filmt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo een grap?
Wie weet is dat kind er eerder uitgesprongen.
Hoop het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo een grap?
Wie weet is dat kind er eerder uitgesprongen.
Ik weet niet hoe snel ze er bij waren, maar nu hoor ik weer dat hij in de kelder verstopt zat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Maar dan had die man dat toch ook wel gezien? Die de boel filmt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |