Schijnbaar denk jij dat hij een punt heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:45 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij geen punt heeft? Z'n politieke voorkeur daar gelaten.
Huillie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef DikVoormekaar het volgende:
15 mocro's versus 1 man = lichte mishandeling
Je kunt die groep moccroos met hyena's vergelijken die vallen ook een prooi nooit alleen aan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Schijnbaar denk jij dat hij een punt heeft?
Als er al zoiets is, is het omgekeerd. Als alles in een doofpot werd gehouden, zou niemand van de gebeurtenissen weten. En dan geldt: wat niet weet, wat niet deert.quote:
"Maar zij zijn groot, en ik is klein."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Valt zeker niet in je straatje
Dat zei Matteüs dan ook niet:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als er al zoiets is, is het omgekeerd. Als alles in een doofpot werd gehouden, zou niemand van de gebeurtenissen weten. En dan geldt: wat niet weet, wat niet deert.
quote:Ze vragen erom dat het volk, autochtonen, zelf voor rechter gaan spelen. Hoe lang nog?
Eenvoudige mishandeling staat gewoon in de lijst: http://www.politie.nl/Gooi_en_Vechtstreek/Nieuws/.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
Eerst even > Geenstijl
Verder > Tsja, hoe lullig het ook is, als je elke mishandeling in de krant/op het nieuws gaat zetten mag je wel een apart politieberichten-kanaal oprichten![]()
Neemt niet weg dat het smerig tot en met is. Maar schijnbaar moeten we in Nederland maar accepteren dat al het straattuig (ongeacht afkomst, ik zet het er maar altijd bij voordat men mij weer van rare dingen beticht) steeds meer mag zonder dat er echt wat aan gedaan zal worden.
Heeft helemaal niets met PVV te maken, het is gewoon een verrot kut clubje die het verpest voor de restquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Basp1 het volgende:
Is hier het PVV koffieclubje weer samen om internet held te spelen.
Hangt er van af wie "ze" is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat zei Matteüs dan ook niet:
[..]
De Marokkanen uiteraard.quote:
Ik weet niet of dat zo "uiteraard" is. Alhoewel matteus een draaikont is en zonder problemen jouw uitleg kan overnemen als dat hem uitkomt.quote:
Ze kan worden geïnterpreteerd als de journalisten, maar aangezien hij er achter aan plakt "autochtonen" en "eigen rechter" neem ik aan dat hij doelt op Marokkanen het het gevolg van hun gedrag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo "uiteraard" is. Alhoewel matteus een draaikont is en zonder problemen jouw uitleg kan overnemen als dat hem uitkomt.
Ik zie eerder "het volk" aan de ene kant en de staat/politie aan de andere kant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze kan worden geïnterpreteerd als de journalisten, maar aangezien hij er achter aan plakt "autochtonen" en "eigen rechter" neem ik aan dat hij doelt op Marokkanen het het gevolg van hun gedrag.
Dat is dan ook z'n vraagstelling Meh, hoelang het nog duurt voor HET VOLK zelf gaat spelen voor STAAT/POLITIE.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zie eerder "het volk" aan de ene kant en de staat/politie aan de andere kant.
Ik haal uit "ze" geen Marokkanen maar de staat/politie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is dan ook z'n vraagstelling Meh, hoelang het nog duurt voor HET VOLK zelf gaat spelen voor STAAT/POLITIE.
Nu genoeg geïnformeerd?
Ik zou toch denken dat je na al die jaren en posts de insteken van Matteüs wel doorhad zo onderhand, maar als het je beter uitkomt om nu ineens weer wat anders te gaan lullen dan begrijp ik het wel. Immers, dat is jouw insteek door de topics heen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik haal uit "ze" geen Marokkanen maar de staat/politie.
NU GENOEG GEINFORMEERD? ()
Jij zit meer op het niveau van Matteüs, dus misschien begrijp jij hem daardoor beter. Kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat je na al die jaren en posts de insteken van Matteüs wel doorhad zo onderhand, maar als het je beter uitkomt om nu ineens weer wat anders te gaan lullen dan begrijp ik het wel. Immers, dat is jouw insteek door de topics heen.
Me too.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Nass het volgende:
Ik wacht serieus op een nieuwsbericht: Marokaanse mishandeld door Nederlands jeugd.
Dat kan, je kan niet van iedereen verwachten dat ze op ons hoge intellectuele niveau zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij zit meer op het niveau van Matteüs, dus misschien begrijp jij hem daardoor beter. Kan.
Ho even. Niet alle Nederlanders zijn kutnederlanders. Ik ken kutnederlanders alleen maar van de TV en van het internet.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat kan, je kan niet van iedereen verwachten dat ze op ons hoge intellectuele niveau zitten.
Je bent te schijterig om het in hun gezichten te vertellen? Of heb je alleen allochtonen knuffelaars om je heen staan elke dag?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ho even. Niet alle Nederlanders zijn kutnederlanders. Ik ken kutnederlanders alleen maar van de TV en van het internet.
Beginpost speciaal voor jou aangepast. Ik voelde me bezwaard dat uitgerekend jij, en jij alleen, het niet kon volgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik haal uit "ze" geen Marokkanen maar de staat/politie.
NU GENOEG GEINFORMEERD? ()
Misschien durven ze niet het onderste van hun tong te laten zien als ik erbij ben, kan ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je bent te schijterig om het in hun gezichten te vertellen? Of heb je alleen allochtonen knuffelaars om je heen staan elke dag?
Tja, zo zei je het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ho even. Niet alle Nederlanders zijn kutnederlanders. Ik ken kutnederlanders alleen maar van de TV en van het internet.
Beetje dom van jou dan, aangezien het bericht in eerste instantie over de "doofpot" gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:32 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Beginpost speciaal voor jou aangepast. Ik voelde me bezwaard dat uitgerekend jij, en jij alleen, het niet kon volgen.
Zou kunnen, ik ga niet met Marokkanen om dus je kan mij al uitsluiten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien durven ze niet het onderste van hun tong te laten zien als ik erbij ben, kan ook.
Jij als FOK-held kan de eerste zet geven. Dus ik zou zeggen pak je kans, ga voor eigen recht spelen en stap volgende keer als een rambo op die jongens af.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef Matteüs het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)man_lichte_mish.html
Wat moet mensen in Weesp overkomen om in een krantenbericht van de politie te verschijnen? Dat vraagt het Weesper Nieuwsch zich af na een incident anderhalve week geleden waarbij een echtpaar het aan de stok kreeg met een groep Marokkanen. De man werd aangevallen door de plaatselijke capunchonklootzakjes (pdf) die hem vervolgens door een winkelruit mepten. Een nieuwsfeit dat de Weesper gemeenschap niet onthouden mag worden, nietwaar? Maar ondanks een aangifte werd het akkefietje niet meegenomen in de politieberichten die regelmatig naar de pers worden gestuurd. Reden? "Het ging hier om een eenvoudige mishandeling. Die nemen we in onze berichtgeving eigenlijk nooit mee" aldus PR-miep Jeanine Elders van de Politie Gooi- en Vechtstreek. WTF? Die kerel had een gat in zijn kin, scheur in het oor, een hersenschudding plus een gekneusde enkel. En dan zal zo'n communicatie-troela wel even bepalen hoe mild deze mishandeling is? Volgens de slachtoffers spelen er dan ook hele andere overwegingen: Nieuwsfeiten met rellende mocro's zouden bij de pliesie Weesp in de doofpot verdwijnen uit angst voor nog grotere overlast. Kopje muntthee iemand?
Ze (de Marokkaanse klotejeugd) vragen erom dat het volk, autochtonen, zelf voor rechter gaan spelen. Hoe lang nog?
*edit speciaal voor meh7 die het nauwelijks kan volgen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |