abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:12:43 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73709184
Vanmorgen een tuinman langs gehad die ik had gevonden via zo'n site waar je kluswerk kunt aanbieden. Hij kwam een offerte uitbrengen. Wat moest gebeuren: twee smalle drie meter hoge gevelplanten van boven bijknippen, een korte boomstronk eruithalen (bleek al los te zitten), een dode klimop van een muur verwijderen, het gras maaien (25 cm. hoog ongeveer en plusminus 25 vierkante meter) en het afvoeren van het tuinafval. Leek me toch geen erg grote klus voor een ervaren iemand en met de uurprijs was ik al akkoord gegaan: 31 euro.

Hij loopt wat rond en zegt zo hier en daar: "dat nemen we ook nog even mee" (de borders wat op orde brengen).

Komt ie met de prijs: 650 euro.

Ik denk: WTF????

Blijkt dus dat ie uitging van één dag werk voor twee man. Ik vroeg: waarom hebt u een tweede man nodig? Mompelt ie iets van: "ja, is handig, bijvoorbeeld de ladder vasthouden als ie niet stevig staat".

WTF?? Het is dat ik er met mijn keukentrap nét niet bijkan, maar met een ladder is dat snoeiwerk in een vloek en een zucht gebeurd.

Ik voel me echt bijna getild, bah Als je een beetje aanpakt kun je makkelijk met één man toe op zo'n dag en zo heb ik het uiteindelijk ook afgesproken.

Ik heb er echt een rotgevoel over, vooral ook omdat ie nogal pissig vertrok. Ligt het nou aan mij of is die prijs echt idioot hoog?
pi_73709251
Waarom doe je het niet gewoon zelf, als dat alles is
Scheelt je 650 euro, werk je een beetje in de buitenlucht en is goed voor je?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_73709255
hoeveel moet je nu betalen dan?

en als je er met je keukentrap (bedoel je zon ding met 2 treden?) niet bij kunt waarom haal je dan niet gewoon een iets grotere trap/ladder?
pi_73709300
ik doe het voor 2x de helft!
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
pi_73709362
Gewoon via via een paar Polen regelen. Simpel zat.

Die doen het echt voor veeeeeel minder.
pi_73709438
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef MDMAtjuh het volgende:
ik doe het voor 2x de helft!
Volgens fok-gebruik is dat dus ¤650*1/2*1/2=¤162,50 ik zou het aanbod aannemen TS!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:23:37 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73709487
Ik ben net verhuisd, zit nog midden in de troep, hier ken ik nog niemand en ik heb zelf de voortuin al gedaan. Maar omdat die ene klimop tussen de dakpannen verdwijnt ben ik bang dat ik lekkage ga krijgen. Ding groeit als kool. Er is hier nog zoveel te doen dat ik dit wil uitbesteden. Anders blijf ik maar tegen zo'n ongezellige tuin aankijken. Ik kan niet alles tegelijk.
pi_73709710
knip die klimop dan net onder het dak af, zodat hij daar in ieder geval stopt met groeien... Als je dat ding door je dakpannen heen laat groeien weet je zeker dat je in het voorjaar een lekkage hebt!

Tis nu najaar, dus wel de tijd om alles goed kort te raussen Komt het in maart/april allemaal weer keurig op hehe Het heeft weinig zin om er nu nieuwe planten in te zetten!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:34:35 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73709812
Ja, ik heb 'm al doorgeknipt. Ik durf alleen die takken er niet uit te rausen, dat moet met een ladder.

Maar mijn vraag was eigenlijk: zouden jullie ook zo zijn geschrokken van het aanvankelijke bedrag van 650 euro? Ik zit me maar af te vragen of ik nou gek ben: het is m'n eerste tuin dus ik weet dat allemaal niet!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:35:22 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_73709830
Tering en dan rekent ie ook nog dagen van 10 uur? Lijkt me wat overdreven... die prijs kan prima door de helft.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_73709841
Zaag eerst die klimop maar eens door, vlak boven de grond. Koning Winter er overheen en dan zit-ie voor het grootste deel al los en zal het met de lekkage wel mee gaan vallen.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_73709890
650 zou ik voor deze klus nooit betalen... Moet echt makkelijk kunnen voor 1 persoon op 1 dag. Die gevelplanten is ff een gekut met de hoogte mja, 3 meter pak je gewoon een keukentrapje... "ladder vasthouden" is dikke onzin! gewoon 2 planken eronder! Boomstronk eruit halen is afhankelijk van hoe diep hij zit en hoe groot hij is... maar in 1-2 uur kom je een heeeel eind..... Dode klimop van de muur is ook in een uurtje gebeurd en dan half uurtje grasmaaien?

Zoek ander gewoon een student! ben je voor 100-150 E klaar! Doe ik normaal gesproken ook hehe

en nee, ik heb geen tijd!
pi_73709930
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef ElectricEye het volgende:
Zaag eerst die klimop maar eens door, vlak boven de grond. Koning Winter er overheen en dan zit-ie voor het grootste deel al los en zal het met de lekkage wel mee gaan vallen.
Klimop droogt in als het dood is... echt ongelofelijk sterk spul! Enige manier is om het voorzichtig tussen de dakpannen los te knippen en weg te halen en niet als een debiel te gaan trekken...
pi_73709952
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef Flurry het volgende:
Tering en dan rekent ie ook nog dagen van 10 uur? Lijkt me wat overdreven... die prijs kan prima door de helft.
Door de helft, 150 euro vind ik wel genoeg voor een tuinman.
  Admin donderdag 15 oktober 2009 @ 12:41:33 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73710011
Als de uurprijs 31 euro is is de uurprijs 31 euro. Dat hij met zes man wil komen is zijn probleem. Er is geen uurprijs per persoon afgesproken lijkt me.
650 euro lijkt me behoorlijk aan de hoge kant in ieder geval.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_73710044
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef MDMAtjuh het volgende:

[..]

Klimop droogt in als het dood is... echt ongelofelijk sterk spul! Enige manier is om het voorzichtig tussen de dakpannen los te knippen en weg te halen en niet als een debiel te gaan trekken...
Die worteltjes kunnen wel kapot vriezen en dan zit hij losser.
Moet er niet een storm overheen gaan trouwens, dan is het wel lullig, bedenk ik me net!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_73710080
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
Als de uurprijs 31 euro is is de uurprijs 31 euro. Dat hij met zes man wil komen is zijn probleem. Er is geen uurprijs per persoon afgesproken lijkt me.
650 euro lijkt me behoorlijk aan de hoge kant in ieder geval.
Danny geef toe het is extreem aan de hoge kant en niet behoorlijk aan de hoge kant
pi_73710190
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Die worteltjes kunnen wel kapot vriezen en dan zit hij losser.
Moet er niet een storm overheen gaan trouwens, dan is het wel lullig, bedenk ik me net!
Nja je klimop zal er niet uitwaaien maar je hebt wel gelijk... hij zal er toch een keertje uit moeten, dus dan maar beter een beetje snel voordat hij meer schade aanricht door wat voor reden dan ook...
  Admin donderdag 15 oktober 2009 @ 12:48:26 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73710243
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Danny geef toe het is extreem aan de hoge kant en niet behoorlijk aan de hoge kant

ik geef het toe
150 euro voor een dag werk klinkt een stuk aannemelijker. 200 zou nog kunnen. Alles daarboven vind ik eigenlijk al teveel.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:50:34 #20
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_73710325
Hahah 650 euro voor een fucking tuin, dan zou ik het wel lekker zelf doen. Dat die vent dat uit ze mond kan krijgen zeg.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_73710355
Heb je aangemeld voor Underkoffer in Nederland
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:51:41 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73710357
Ik ging akkoord met een uurprijs van 31 euro, denkende één persoon is meer dan zat.

Kijk voor mij is het nu teveel werk omdat er binnen nog zoveel moet gebeuren en ik niet nog maanden tegen een rommeltuin aan wil kijken. Ik heb ook nog te weinig tuingereedschap (grasmaaier dus ook nog niet voor het hoge gras). Maar iemand die dit dagelijks doet die heeft routine. Maar die routine zie ik helemaal niet terug in die prijs.

Volgende keer pak ik het zéker anders aan, maar ik ben nieuw in deze regio en voel me overdonderd door veel dingen.

Kijk ik heb uiteindelijk gezegd: met één man is het prima te doen dus ik kijk wel hoe ver we komen (ik help zelf maar mee). Dus voor één dag gereserveerd en dan blijkt wel hoe veel of hoe weinig werk het zal zijn. Ik heb uiteindelijk maar doorgepakt omdat ik die klimop er uit wil hebben en het hoge gras me de keel uit hangt.
pi_73710386
31 euro bruto per uur is niet verkeerd. Deel het eens door 3 en je hebt het werkelijke uurloon van deze meneer.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:52:28 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73710389
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef 3keernix het volgende:
Heb je aangemeld voor Underkoffer in Nederland
pi_73710421
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ging akkoord met een uurprijs van 31 euro, denkende één persoon is meer dan zat.

Kijk voor mij is het nu teveel werk omdat er binnen nog zoveel moet gebeuren en ik niet nog maanden tegen een rommeltuin aan wil kijken. Ik heb ook nog te weinig tuingereedschap (grasmaaier dus ook nog niet voor het hoge gras). Maar iemand die dit dagelijks doet die heeft routine. Maar die routine zie ik helemaal niet terug in die prijs.

Volgende keer pak ik het zéker anders aan, maar ik ben nieuw in deze regio en voel me overdonderd door veel dingen.

Kijk ik heb uiteindelijk gezegd: met één man is het prima te doen dus ik kijk wel hoe ver we komen (ik help zelf maar mee). Dus voor één dag gereserveerd en dan blijkt wel hoe veel of hoe weinig werk het zal zijn. Ik heb uiteindelijk maar doorgepakt omdat ik die klimop er uit wil hebben en het hoge gras me de keel uit hangt.
Zeg dat dit niet waar is , please
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:54:58 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73710481
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:53 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Zeg dat dit niet waar is , please
Jawel! Want ik ben de klimop en de rommeltuin zat en als ik iets zat ben dan pak ik door
pi_73710664
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jawel! Want ik ben de klimop en de rommeltuin zat en als ik iets zat ben dan pak ik door
Als je geld teveel hebt PM mij dan, dan kan ik je er wel vanaf helpen
pi_73710730
grasmaaier van de buren lenen? Of 1 kopen voor 50,- bij de gamma... Als je een grasveld hebt dan moet je zeker in de zomer om de 2-3 weken maaien... Dus die zal er dan toch ooit moeten komen! Als iets simpel is dan is het wel grasmaaien, dat kan echt elke josti (plantsoenendienst gemeente ) Dan nog een hark om je gras weg te halen en klaar...

Wat betreft de rest... offer 1 zaterdag op met lekker weer zoals vandaag! Gewoon ff middagje aanpakken... steek die 650,- in tuingereedschap dat je toch nodig hebt en ga met de 550,- die je overhoud lekker uit eten... heb je nog een leuke avond ook!
pi_73710735
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Hardrebel het volgende:
31 euro bruto per uur is niet verkeerd. Deel het eens door 3 en je hebt het werkelijke uurloon van deze meneer.
QFT. Dat uurloon is al absurd veel.. en 650 euro helemaal :x
pi_73710773
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
grasmaaier van de buren lenen? Of 1 kopen voor 50,- bij de gamma... Als je een grasveld hebt dan moet je zeker in de zomer om de 2-3 weken maaien... Dus die zal er dan toch ooit moeten komen! Als iets simpel is dan is het wel grasmaaien, dat kan echt elke josti (plantsoenendienst gemeente ) Dan nog een hark om je gras weg te halen en klaar...

Wat betreft de rest... offer 1 zaterdag op met lekker weer zoals vandaag! Gewoon ff middagje aanpakken... steek die 650,- in tuingereedschap dat je toch nodig hebt en ga met de 550,- die je overhoud lekker uit eten... heb je nog een leuke avond ook!
Of 5 avonden
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:02:48 #31
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73710782

Gewoon neutronenkorrel gebruiken dus.
zzz
pi_73710893
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef bananablues het volgende:

[..]

QFT. Dat uurloon is al absurd veel.. en 650 euro helemaal :x
Als ik bij een groot bedrijf kom kost het 250 euro per uur + 60 euro voor het eerste uur.
*Ik heb gewoon een normaal salaris hoor. De rest gaat naar de baas.

Op de particulieren maken we verlies maar dat compenseren we bij de grote bedrijven.
Jullie moesten eens weten wat nu werkelijk iets kost.
pi_73710996
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Als ik bij een groot bedrijf kom kost het 250 euro per uur + 60 euro voor het eerste uur.
*Ik heb gewoon een normaal salaris hoor. De rest gaat naar de baas.

Op de particulieren maken we verlies maar dat compenseren we bij de grote bedrijven.
Jullie moesten eens weten wat nu werkelijk iets kost.
Dat komt neer op 320 euro, dan heb je het over een klus bij een bedrijf. Maar dit is gewoon particulier, dan is 150 euro toch voldoende lijkt me.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:15:33 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73711236
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef MDMAtjuh het volgende:

Ach, wat lief dat je zo meedenkt

Maar: ik heb geen auto (niet eens een rijbewijs), enkel mijn onmisbare omafiets. Dus alle grote spullen zijn vooralsnog een probleem om die te kopen. Een grasmaaiertje heb ik al bijna geregeld, evenals een grastrimmer. Het is gewoon heel lastig zonder het juiste gereedschap, zonder auto, in een compleet nieuwe omgeving. Ik moet alles nog opbouwen.

Maar: jullie reacties doen me meer dan goed. Volgende keer pak ik 't anders aan. Dit is een beginnersfout. Bovendien: ik ben vrouw alleen, woon in een leuk huis, heb leuke spullen binnen en kennelijk brengt dat sommige mensen op ideeën, daar moet ik ook rekening mee houden! Dus vandaar dat ik niet jan en alleman maar wil uitnodigen voor offertes of werk.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:17:41 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73711307
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Dat komt neer op 320 euro, dan heb je het over een klus bij een bedrijf. Maar dit is gewoon particulier, dan is 150 euro toch voldoende lijkt me.
Hardrebel had het over 250 euro per uur...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:20:44 #36
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_73711415
Ga je die vent nou nog staan helpen ook? Je bent hartstikke gek!

Zoals MDMAtje al zegt: koop er tuingereedschap van..
met 100/200 euro kom je al een heel eind (ver genoeg om de dingen te doen die je wil doen)
en dat gereedschap ga je in de toekomst nog heel veel nodig hebben.

Nu betaal je eerst iemand anders om het te doen en moet je binnenkort alweer een grasmaaier kopen (of het laten groeien elke 3 maanden iemand inhuren om het voor je te maaien )
pi_73711508
Wie lui is moet betalen!

Kom op man, dat kan je zelf toch wel even doen
pi_73711621
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hardrebel had het over 250 euro per uur...
Ik ga een bedrijf opstarten

100 euro per uur voor bedrijven en 150 euro per dag voor particulieren
pi_73711656
hehe nadeel van een eigen huis is de tuin he, maar het hoeft geen enorm probleem te zijn... Planten kunnen een hoop hebben, dus gewoon knippen en kijken hoe het afloopt!

Je hebt vast wel een vriend/vriendin/familie met een auto om wat tuingereedschap te scoren! en tja mensen inhuren moet je alleen doen voor dingen die je echt zelf niet kan! Niet voor dingen die je eigenlijk best zelf kan, want er wordt toch altijd aan je verdient...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:28:18 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73711716
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:20 schreef Andiamo het volgende:
Ga je die vent nou nog staan helpen ook? Je bent hartstikke gek!

Zoals MDMAtje al zegt: koop er tuingereedschap van..
met 100/200 euro kom je al een heel eind (ver genoeg om de dingen te doen die je wil doen)
en dat gereedschap ga je in de toekomst nog heel veel nodig hebben.

Nu betaal je eerst iemand anders om het te doen en moet je binnenkort alweer een grasmaaier kopen (of het laten groeien elke 3 maanden iemand inhuren om het voor je te maaien )
Ja, ik vind het zelf ook wel wat dol eigenlijk. Maar ik heb dit al afgesproken en ik kan 't niet maken om dat terug te draaien. Ik jaag die tuinman wel door de tuin komende dinsdag, als ie éven blijft staan hou ik een aansteker onder zijn kont. Ik wil dit stuk werk van alles wat ik te doen heb, echt uitbesteden.

Straks zijn we binnen twee uur klaar

Maar ik heb nog wel een troefje achter de hand: na afloop kan ik feedback geven op die klussensite.
pi_73711873
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, ik vind het zelf ook wel wat dol eigenlijk. Maar ik heb dit al afgesproken en ik kan 't niet maken om dat terug te draaien. Ik jaag die tuinman wel door de tuin komende dinsdag, als ie éven blijft staan hou ik een aansteker onder zijn kont. Ik wil dit stuk werk van alles wat ik te doen heb, echt uitbesteden.

Straks zijn we binnen twee uur klaar

Maar ik heb nog wel een troefje achter de hand: na afloop kan ik feedback geven op die klussensite.
Hij kan het niet maken om jou zo te naaien. Je kan het echt wel terug draaien? Ik zou toch echt iemand anders zoeken hoor, als je het wilt uitbesteden. Of inderdaad wat dingen zelf doen, zoals gras maaien.

Dat troefje is leuk, maar dan ben je al genaaid
pi_73711989
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

+ een nieuwe klacht in KLB

Loop daarvoor ff een rondje door je tuin en maak een lijstje waar je, je aan stoort... zodat als hij komt het ook echt in 1x af is! Laat je ook niet over halen voor suffe reparaties...

En trouwens, heb je getekend voor een offerte of contract? Zoniet dan kan je die kerel prima afbellen... gewoon zeggen dat je na wat research de prijs belachelijk vind! Weet niet of die man namens een KVK erkent bedrijf werkt, maar zo niet dan slaat het helemaal als een lul op een drumstel!

* MDMAtjuh is blij dat hij onlangs verhuist is naar een huisje met een heeeel klein tuintje...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:44:19 #43
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_73712301
Ik voel een hoax.

Edit : oh wacht, TS is een vrouw. Dan geloof ik het nog wel.
Deathlift or Die.
pi_73712384
Die klimop gewoon halverwege compleet afknippen.
Liever een dooie klimop dan een lek dak. Wat kost meer denk je.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:48:12 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73712433
Ja... ja....ja.... jullie hebben gewoon gelijk Zo simpel is het..

Maar waarom ik niet afbel:

1) Ik zal blij zijn als de tuin op orde is na dinsdag, ik kan op korte termijn niet al die gereedschappen regelen, dat lukt niet. En die klimop móet gewoon gebeuren. En zoals het nu is, kan ik het onderhoud niet bijhouden.

2) Ik heb al lang gezocht naar een goedkope klusser maar dat is niet zo simpel. De regio is voor mij nieuw, de mensen zijn nieuw en op internet viel het me vies tegen om een enigszins betrouwbaar overkomend persoon te vinden. Maar ik blijf doorzoeken zodat ik binnenkort iemand heb voor kleine reparaties e.d. dus ook voor dit soort werk in de tuin. Werk waar ik zelf niet aan toekom, of waarvan ik blij zou zijn als iemand anders dat kan doen (voor 10 euro per uur of zo).
pi_73712455
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:46 schreef Sjibble het volgende:
Wat kost meer denk je.
die beunhaas inhuren...

sorry
pi_73712611
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef ManianMan het volgende:

[..]

lezen: 8 uur werk , dus 250 * 8 uur + 60 euro toeslag voor het eerste uur (voorrijkosten) = 2060 euro per dag. Maar ik ben dan ook geen Hovenier.
pi_73712661
250E per uur? tis geen advocaat...

gewoon een fkn tuinman!
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:48 schreef Boca_Raton het volgende:
De regio is voor mij nieuw, de mensen zijn nieuw en op internet viel het me vies tegen om een enigszins betrouwbaar overkomend persoon te vinden.
Welke ongure regio woon je? Elke btje klussert zal deze klusjes met 2 vingers in zn neus fixen...

nja succes ermee!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:55:26 #49
253447 Ethanolic
pi_73712663
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

lezen: 8 uur werk , dus 250 * 8 uur + 60 euro toeslag voor het eerste uur (voorrijkosten) = 2060 euro per dag. Maar ik ben dan ook geen Hovenier.
250 euro per uur?
Idioot
Deathlift or Die.
pi_73712773
blij dat ik geen tuin heb
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:59:29 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73712791
Volgens mij zit je met een huishoudelijke hulp al op 20 euro als ze wit werkt.
pi_73712909
quote:

[..]

Ik had laatst iemand van Microsoft aan de lijn om mij support te geven, bleek dat hij 1500 dollar per uur koste lol
pi_73713285
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij zit je met een huishoudelijke hulp al op 20 euro als ze wit werkt.
Volgens mij ben jij iets te braaf ingesteld...
pi_73717744
Damn. Waar woon je, voor 150eu doe ik het ook wel een dagje
pi_73717921
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef IHVK het volgende:
Gewoon via via een paar Polen regelen. Simpel zat.

Die doen het echt voor veeeeeel minder.
Tot zo'n Pool zijn vinger (of hoofd van zijn vriend) afknipt en dan ben jij aansprakelijk volgens mij
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:34:03 #56
253447 Ethanolic
pi_73720349
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Tot zo'n Pool zijn vinger (of hoofd van zijn vriend) afknipt en dan ben jij aansprakelijk volgens mij
Nee hoor.
Deathlift or Die.
pi_73720788
Ik had er op mijn eerdere werk ook zo een.
Die kwam dan 1x per week de boel schoonmaken bij sluiitingstijd en een keertje nam hij zonder wat te zeggen iemand mee die het laatste half kwartiertje even wat stofzuigde.

Komt hij aan het eind van de dag naar me toe met het verzoek het dubbele uit te betalen wat hij normaal gesproken krijgt, want er hebben dit keer twee man gewerkt, dus dat dat is twee salarissen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_73720843
Je bent overigens idioot gestoord als je dat geld aan die oplichter betaald.
En je hebt geen ruggengraat.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:30:24 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73722208
Ik heb de opdracht afgezegd. Ik heb er geen vertrouwen in dat het nog allemaal naar mijn tevredenheid zal gaan op de werkdag dus nee, ik heb de man gebeld.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:32:19 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73722262
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:14 schreef MDMAtjuh het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij iets te braaf ingesteld...
Nee, nee, dat is het niet. Zwart werk vind ik prima, geen bezwaren tegen. Maar ik bedoelde te zeggen: zodra je iets niet-zwart laat doen, loopt het gigantisch in de papieren. Ongelofelijk gewoon.
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2009 @ 19:11:28 #61
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73723446
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij zal met zulke prijzen de gelegenheid waarschijnlijk nog niet hebben gekregen om die routine op te doen
Tevens -purist.
pi_73723544
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom doe je het niet gewoon zelf, als dat alles is
Scheelt je 650 euro, werk je een beetje in de buitenlucht en is goed voor je?
pi_73723642
misschien kan je wel zoiets laten doen door de sociale werkplaats groenvoorziening ofzo..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:23:35 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73723907
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Hij zal met zulke prijzen de gelegenheid waarschijnlijk nog niet hebben gekregen om die routine op te doen

Maar goed: ik ga me er zelf maar op storten. Ladder lenen ergens, ik heb al een tweedehands grastrimmer van MP in de pijplijn zitten en ik doe het dus zelf maar weer. Dan moet het werk in huis maar blijven liggen, ik wil nu die tuin op orde krijgen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:44:41 #65
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73724666
Waar woont ts, vast wel fokkers in de buurt die voor koffie een plant komen knippen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:46:19 #66
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73724724
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Op grond van wat? Idioten inhuren?
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2009 @ 19:59:57 #67
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73725222
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef fs180 het volgende:
Waar woont ts, vast wel fokkers in de buurt die voor koffie een plant komen knippen
TS is vrouw. Dát is al genoeg reden voor veel Fok!ers om langs te komen. Die koffie is dan pure royaalheid van Boca_Raton
Tevens -purist.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:28:06 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73726392
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

TS is vrouw. Dát is al genoeg reden voor veel Fok!ers om langs te komen. Die koffie is dan pure royaalheid van Boca_Raton
pi_73726451
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar goed: ik ga me er zelf maar op storten. Ladder lenen ergens, ik heb al een tweedehands grastrimmer van MP in de pijplijn zitten en ik doe het dus zelf maar weer. Dan moet het werk in huis maar blijven liggen, ik wil nu die tuin op orde krijgen.
Lijkt me niet zo veel werk hoor.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:32:23 #70
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73726594
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat veranderd de zaak, verander de titel naar VROUW ZOEKT HULP en je hebt tientallen hitsige nerds die graag je bush willen bijwerken
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:38:00 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73726847
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:32 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat veranderd de zaak, verander de titel naar VROUW ZOEKT HULP en je hebt tientallen hitsige nerds die graag je bush willen bijwerken

Nee, nee, ik denk wel om mijn eigen veiligheid
pi_73728365
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Goedzo, misschien is het een dagje kloten... maar je houdt wel lekker 650,- in je zak! Ik zou 't wel weten in ieder geval!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:13:34 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73728555
Oh maar met 650 was ik niet akkoord gegaan, dat was een paar honderd euro minder. Maar goed, einde oefening voor deze tuinman.

Nu nog hopen op mooi weer en dan is het lekker werk
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2009 @ 21:33:17 #74
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73729543
Post je nog foto's van het resultaat?
Tevens -purist.
pi_73730782
Luie hond
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_73733554
Goed dat je hebt afgebeld, wat een idioot zeg.
pi_73738441
Als ie met een max van 200 voor een dagje zou komen; prima..
Maar toch geen 650 euro

JA, je werd bijna getild
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_73740128
Is toch een best maandloontje dan 31 euro * 8 uur/dag * 22 werkdagen per maand = 5500 /maand

Misschien moet ik ook maar tuinman worden
pi_73740226
quote:

[..]

Troll?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:53:22 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_73740461
650 euro voor een dagje tuinwerk .

Kom zelf met je luie reet van de bank ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:53:37 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_73740466
Mensen zoals jij verdienen het om getild te worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_73740872
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:37 schreef Yakkie het volgende:
Is toch een best maandloontje dan 31 euro * 8 uur/dag * 22 werkdagen per maand = 5500 /maand

Misschien moet ik ook maar tuinman worden
Een vriend van me die wel hovenier is. Levert het alleen echt veel geld op als je constant klussen hebt.
Wat je verdient in de eerste week is je salaris.
Wat je verdient in de tweede week gaat naar de belasting.
Wat je verdient in de derde week gaat naar je oude dag voorziening.
Wat je verdient in de vierde week zet je apart voor als je geen werk hebt.. Heb je wel veel werk is het leuk meegenomen.

Wat is 5500 dan veel zeg... of toch niet?

Ben je in loondienst kost jij je baas 3 of 4 x je salaris door overhead maar veel mensen zien dit niet.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:16:22 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73742760
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef fathank het volgende:

Kom zelf met je luie reet van de bank ofzo
Iets zegt me dat je het over jezelf hebt (dat leuke plaatje in je extra foto's)
pi_73744445
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Technofreakzz het volgende:
misschien kan je wel zoiets laten doen door de sociale werkplaats groenvoorziening ofzo..
Mijn oma deed dat altijd! Dan komen die soweco-lui een dagje laf schoffelen en bijknippen, maar dat kostte dan ook echt bijna niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')