Klimop droogt in als het dood is... echt ongelofelijk sterk spul!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef ElectricEye het volgende:
Zaag eerst die klimop maar eens door, vlak boven de grond. Koning Winter er overheen en dan zit-ie voor het grootste deel al los en zal het met de lekkage wel mee gaan vallen.
Door de helft, 150 euro vind ik wel genoeg voor een tuinman.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef Flurry het volgende:
Tering en dan rekent ie ook nog dagen van 10 uur? Lijkt me wat overdreven... die prijs kan prima door de helft.
Die worteltjes kunnen wel kapot vriezen en dan zit hij losser.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
Klimop droogt in als het dood is... echt ongelofelijk sterk spul!Enige manier is om het voorzichtig tussen de dakpannen los te knippen en weg te halen en niet als een debiel te gaan trekken...
Danny geef toe het is extreem aan de hoge kant en niet behoorlijk aan de hoge kantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
Als de uurprijs 31 euro is is de uurprijs 31 euro. Dat hij met zes man wil komen is zijn probleem. Er is geen uurprijs per persoon afgesproken lijkt me.
650 euro lijkt me behoorlijk aan de hoge kant in ieder geval.
Nja je klimop zal er niet uitwaaien maar je hebt wel gelijk... hij zal er toch een keertje uit moeten, dus dan maar beter een beetje snel voordat hij meer schade aanricht door wat voor reden dan ook...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die worteltjes kunnen wel kapot vriezen en dan zit hij losser.
Moet er niet een storm overheen gaan trouwens, dan is het wel lullig, bedenk ik me net!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Danny geef toe het is extreem aan de hoge kant en niet behoorlijk aan de hoge kant
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef 3keernix het volgende:
Heb je aangemeld voor Underkoffer in Nederland
Zeg dat dit niet waar isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ging akkoord met een uurprijs van 31 euro, denkende één persoon is meer dan zat.
Kijk voor mij is het nu teveel werk omdat er binnen nog zoveel moet gebeuren en ik niet nog maanden tegen een rommeltuin aan wil kijken. Ik heb ook nog te weinig tuingereedschap (grasmaaier dus ook nog niet voor het hoge gras). Maar iemand die dit dagelijks doet die heeft routine. Maar die routine zie ik helemaal niet terug in die prijs.
Volgende keer pak ik het zéker anders aan, maar ik ben nieuw in deze regio en voel me overdonderd door veel dingen.
Kijk ik heb uiteindelijk gezegd: met één man is het prima te doen dus ik kijk wel hoe ver we komen (ik help zelf maar mee). Dus voor één dag gereserveerd en dan blijkt wel hoe veel of hoe weinig werk het zal zijn. Ik heb uiteindelijk maar doorgepakt omdat ik die klimop er uit wil hebben en het hoge gras me de keel uit hangt.
Jawel! Want ik ben de klimop en de rommeltuin zat en als ik iets zat ben dan pak ik doorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zeg dat dit niet waar is, please
Als je geld teveel hebt PM mij dan, dan kan ik je er wel vanaf helpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jawel! Want ik ben de klimop en de rommeltuin zat en als ik iets zat ben dan pak ik door
QFT. Dat uurloon is al absurd veel.. en 650 euro helemaal :xquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Hardrebel het volgende:
31 euro bruto per uur is niet verkeerd. Deel het eens door 3 en je hebt het werkelijke uurloon van deze meneer.
Of 5 avondenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
grasmaaier van de buren lenen? Of 1 kopen voor 50,- bij de gamma... Als je een grasveld hebt dan moet je zeker in de zomer om de 2-3 weken maaien... Dus die zal er dan toch ooit moeten komen! Als iets simpel is dan is het wel grasmaaien, dat kan echt elke josti (plantsoenendienst gemeente) Dan nog een hark om je gras weg te halen en klaar...
Wat betreft de rest... offer 1 zaterdag op met lekker weer zoals vandaag! Gewoon ff middagje aanpakken... steek die 650,- in tuingereedschap dat je toch nodig hebt en ga met de 550,- die je overhoud lekker uit eten... heb je nog een leuke avond ook!
Als ik bij een groot bedrijf kom kost het 250 euro per uur + 60 euro voor het eerste uur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef bananablues het volgende:
[..]
QFT. Dat uurloon is al absurd veel.. en 650 euro helemaal :x
Dat komt neer op 320 euro, dan heb je het over een klus bij een bedrijf. Maar dit is gewoon particulier, dan is 150 euro toch voldoende lijkt me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als ik bij een groot bedrijf kom kost het 250 euro per uur + 60 euro voor het eerste uur.
*Ik heb gewoon een normaal salaris hoor. De rest gaat naar de baas.
Op de particulieren maken we verlies maar dat compenseren we bij de grote bedrijven.
Jullie moesten eens weten wat nu werkelijk iets kost.
Ach, wat lief dat je zo meedenktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
grasmaaier van de buren lenen? Of 1 kopen voor 50,- bij de gamma... Als je een grasveld hebt dan moet je zeker in de zomer om de 2-3 weken maaien... Dus die zal er dan toch ooit moeten komen! Als iets simpel is dan is het wel grasmaaien, dat kan echt elke josti (plantsoenendienst gemeente) Dan nog een hark om je gras weg te halen en klaar...
Wat betreft de rest... offer 1 zaterdag op met lekker weer zoals vandaag! Gewoon ff middagje aanpakken... steek die 650,- in tuingereedschap dat je toch nodig hebt en ga met de 550,- die je overhoud lekker uit eten... heb je nog een leuke avond ook!
Hardrebel had het over 250 euro per uur...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat komt neer op 320 euro, dan heb je het over een klus bij een bedrijf. Maar dit is gewoon particulier, dan is 150 euro toch voldoende lijkt me.
Ik ga een bedrijf opstartenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hardrebel had het over 250 euro per uur...
Ja, ik vind het zelf ook wel wat dol eigenlijk. Maar ik heb dit al afgesproken en ik kan 't niet maken om dat terug te draaien. Ik jaag die tuinman wel door de tuin komende dinsdag, als ie éven blijft staan hou ik een aansteker onder zijn kont. Ik wil dit stuk werk van alles wat ik te doen heb, echt uitbesteden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:20 schreef Andiamo het volgende:
Ga je die vent nou nog staan helpen ook? Je bent hartstikke gek!
Zoals MDMAtje al zegt: koop er tuingereedschap van..
met 100/200 euro kom je al een heel eind (ver genoeg om de dingen te doen die je wil doen)
en dat gereedschap ga je in de toekomst nog heel veel nodig hebben.
Nu betaal je eerst iemand anders om het te doen en moet je binnenkort alweer een grasmaaier kopen (of het laten groeien elke 3 maanden iemand inhuren om het voor je te maaien)
Hij kan het niet maken om jou zo te naaien. Je kan het echt wel terug draaien? Ik zou toch echt iemand anders zoeken hoor, als je het wilt uitbesteden. Of inderdaad wat dingen zelf doen, zoals gras maaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook wel wat dol eigenlijk. Maar ik heb dit al afgesproken en ik kan 't niet maken om dat terug te draaien. Ik jaag die tuinman wel door de tuin komende dinsdag, als ie éven blijft staan hou ik een aansteker onder zijn kont. Ik wil dit stuk werk van alles wat ik te doen heb, echt uitbesteden.
Straks zijn we binnen twee uur klaar![]()
Maar ik heb nog wel een troefje achter de hand: na afloop kan ik feedback geven op die klussensite.
+ een nieuwe klacht in KLBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel een troefje achter de hand: na afloop kan ik feedback geven op die klussensite.
die beunhaas inhuren...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:46 schreef Sjibble het volgende:
Wat kost meer denk je.
lezen: 8 uur werk , dus 250 * 8 uur + 60 euro toeslag voor het eerste uur (voorrijkosten) = 2060 euro per dag. Maar ik ben dan ook geen Hovenier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat komt neer op 320 euro, dan heb je het over een klus bij een bedrijf. Maar dit is gewoon particulier, dan is 150 euro toch voldoende lijkt me.
Welke ongure regio woon je? Elke btje klussert zal deze klusjes met 2 vingers in zn neus fixen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:48 schreef Boca_Raton het volgende:
De regio is voor mij nieuw, de mensen zijn nieuw en op internet viel het me vies tegen om een enigszins betrouwbaar overkomend persoon te vinden.
250 euro per uur?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
lezen: 8 uur werk , dus 250 * 8 uur + 60 euro toeslag voor het eerste uur (voorrijkosten) = 2060 euro per dag. Maar ik ben dan ook geen Hovenier.
Ik had laatst iemand van Microsoft aan de lijn om mij support te geven, bleek dat hij 1500 dollar per uur koste lolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
lezen: 8 uur werk , dus 250 * 8 uur + 60 euro toeslag voor het eerste uur (voorrijkosten) = 2060 euro per dag. Maar ik ben dan ook geen Hovenier.
Volgens mij ben jij iets te braaf ingesteld...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij zit je met een huishoudelijke hulp al op 20 euro als ze wit werkt.
Tot zo'n Pool zijn vinger (of hoofd van zijn vriend) afknipt en dan ben jij aansprakelijk volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef IHVK het volgende:
Gewoon via via een paar Polen regelen. Simpel zat.
Die doen het echt voor veeeeeel minder.
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tot zo'n Pool zijn vinger (of hoofd van zijn vriend) afknipt en dan ben jij aansprakelijk volgens mij
Nee, nee, dat is het niet. Zwart werk vind ik prima, geen bezwaren tegen. Maar ik bedoelde te zeggen: zodra je iets niet-zwart laat doen, loopt het gigantisch in de papieren. Ongelofelijk gewoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:14 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iets te braaf ingesteld...
Hij zal met zulke prijzen de gelegenheid waarschijnlijk nog niet hebben gekregen om die routine op te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ging akkoord met een uurprijs van 31 euro, denkende één persoon is meer dan zat.
Kijk voor mij is het nu teveel werk omdat er binnen nog zoveel moet gebeuren en ik niet nog maanden tegen een rommeltuin aan wil kijken. Ik heb ook nog te weinig tuingereedschap (grasmaaier dus ook nog niet voor het hoge gras). Maar iemand die dit dagelijks doet die heeft routine. Maar die routine zie ik helemaal niet terug in die prijs.
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom doe je het niet gewoon zelf, als dat alles is
Scheelt je 650 euro, werk je een beetje in de buitenlucht en is goed voor je?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij zal met zulke prijzen de gelegenheid waarschijnlijk nog niet hebben gekregen om die routine op te doen
Op grond van wat? Idioten inhuren?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tot zo'n Pool zijn vinger (of hoofd van zijn vriend) afknipt en dan ben jij aansprakelijk volgens mij
TS is vrouw. Dát is al genoeg reden voor veel Fok!ers om langs te komen. Die koffie is dan pure royaalheid van Boca_Ratonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef fs180 het volgende:
Waar woont ts, vast wel fokkers in de buurt die voor koffie een plant komen knippen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
TS is vrouw. Dát is al genoeg reden voor veel Fok!ers om langs te komen. Die koffie is dan pure royaalheid van Boca_Raton
Lijkt me niet zo veel werk hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar goed: ik ga me er zelf maar op storten. Ladder lenen ergens, ik heb al een tweedehands grastrimmer van MP in de pijplijn zitten en ik doe het dus zelf maar weer.Dan moet het werk in huis maar blijven liggen, ik wil nu die tuin op orde krijgen.
Dat veranderd de zaak, verander de titel naar VROUW ZOEKT HULP en je hebt tientallen hitsige nerds die graag je bush willen bijwerkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
TS is vrouw. Dát is al genoeg reden voor veel Fok!ers om langs te komen. Die koffie is dan pure royaalheid van Boca_Raton
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak, verander de titel naar VROUW ZOEKT HULP en je hebt tientallen hitsige nerds die graag je bush willen bijwerken
Goedzo, misschien is het een dagje kloten... maar je houdt wel lekker 650,- in je zak! Ik zou 't wel weten in ieder geval!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar goed: ik ga me er zelf maar op storten. Ladder lenen ergens, ik heb al een tweedehands grastrimmer van MP in de pijplijn zitten en ik doe het dus zelf maar weer.Dan moet het werk in huis maar blijven liggen, ik wil nu die tuin op orde krijgen.
Troll?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Een vriend van me die wel hovenier is. Levert het alleen echt veel geld op als je constant klussen hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:37 schreef Yakkie het volgende:
Is toch een best maandloontje dan 31 euro * 8 uur/dag * 22 werkdagen per maand = 5500 /maand
Misschien moet ik ook maar tuinman worden
Iets zegt me dat je het over jezelf hebt (dat leuke plaatje in je extra foto's)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef fathank het volgende:
Kom zelf met je luie reet van de bank ofzo
Mijn oma deed dat altijd! Dan komen die soweco-lui een dagje laf schoffelen en bijknippen, maar dat kostte dan ook echt bijna niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Technofreakzz het volgende:
misschien kan je wel zoiets laten doen door de sociale werkplaats groenvoorziening ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |