-De 738ste keer die foto is niet leuk meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:01 schreef Remsjo het volgende:
Klacht: Mensen die naar de sportschool komen om tv te kijken
misschien ging die persoon wel eraf toen jij wegging en erop toen je weer aankwam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:01 schreef Remsjo het volgende:
In een sportschool langer dan nodig op een toestel blijven zitten.
Want ik was zo gisterenavond eindelijk weer eens in de sportschool te vinden waar ik altijd zelf ga sporten als ik vrij ben. Sta ik zo bij de losse gewichten stoer te doen want ik moest wachten tot het desbetreffende toestel vrij was dus ik denk ik loop ff naar beneden om me flesje water bij te vullen, onderweg kom ik een collega tegen en heb even staan praten met hem(waar ik sport in me vrije tijd werk ik ook als spinninginstructeur) Kom ik 15 min later boven, wat denk je? Zit die kerel nog steeds op dat toestel![]()
![]()
Klacht: Mensen die naar de sportschool komen om tv te kijken
Whehehe. zo de hele tijd NAAST dat toestel gaan staan en kijken wanneer TS eraan komt en dan HOP weer dat toestel op mwoehahahahahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
misschien ging die persoon wel eraf toen jij wegging en erop toen je weer aankwam.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
]
Misschien dat veel spinazie eten nog gaat helpen maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
wbquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |