Het is toch gewoon een algemene termquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef tliciouz het volgende:
Alleen mensen die op fok zitten weten volgens mij wat dat betekend.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een algemene term?
Nee hèquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik niet op FOK! zat had ik er nog nooit van gehoord!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook geen normale zin?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik tegen mijn vriendin: "Ik heb echt zo'n zin om je te geven..."
Zij: "Wat wil je me geven"
Klacht
de echte bazen kennen de term welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zou je haar doen wel, maar zou je haar geven? Ik zou er de kriebels van krijgen als mijn vriend zou zeggen mag ik je gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vrienden die deze en de "zou je haar doen? " term gebruiken, deze mensen komen nooit op Fok!
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
deze mensen komen nooit op Fok!
"Typ fouten" is een typefout.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh laten we even op iemand zijn typ fouten gaan letten
Dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik vroeg of ze wel eens op Fok! kwamen, en hun antwoord nee was
Hoe zou jij het dan willen horen als je vriend geil is en je een beurt wil geven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook geen normale zin?
Ik zou dan echt zoiets hebben van heerlijk zulke low-life praat, echt heel sexy....not...
Lieve schat, zullen wij de liefde gaan bedrijven? alstublieft?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef 54cm het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan willen horen als je vriend geil is en je een beurt wil geven?
Ik ken ook mensen die niet op FOK! komen, maar waar ik wel elke zondagavond RMW mee doorneem op MSNquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |