Dus jij verspreidt al die ziektes...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die dronken ook lekkerder als je ff uit de fles dronk:
Onzin, die flessen konden niet kapot hoe hard je ze ook liet vallenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef leipeshitouwess het volgende:
Jamaarjamaar, je kan niet ff je tas op de grond neerzetten, nee het moet met beleid anders gaan die glazen flessen kapot, blikjes.
idd, en als je het toch brak, was dat duidelijk het gevolg van een chromosoom teveel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin, die flessen konden niet kapot hoe hard je ze ook liet vallen
Hoeveel kratjes 0,2 liter Cola wil je hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS.
Ik krijg die 0,33 cola uit van die plastieke flessen dus echt niet weg, ubervatsig
Gekke is dat wanneer je bijvoorbeeld van een V&D () wat gaat drinken je daar vaker van die kleine 0,2 glazen flesjes ziet staan. Waarom verkopen ze die niet gewoon in de winkel ?
Duurder om te verspreiden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS.
Ik krijg die 0,33 cola uit van die plastieke flessen dus echt niet weg, ubervatsig
Gekke is dat wanneer je bijvoorbeeld van een V&D () wat gaat drinken je daar vaker van die kleine 0,2 glazen flesjes ziet staan. Waarom verkopen ze die niet gewoon in de winkel ?
Bij de Sligro kan je ze sowieso halen volgens mij (moet je wel 'n pasje hebben natuurlijk) iig wel die literflessen.. Verder zou ik het eigenlijk niet weten, gewone detailhandel heeft ze volgens mij inderdaad helemaal niet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS.
zie bovenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef Natalie het volgende:
Oplossing:
- Drink die fles binnen twee dagen leeg - zoveel cola drink ik niet
- Gebruik een glas - er is niets lekkerder dan aan een fles lurken maar ik doe het alleen als ik weet dat ik alleen uit die fles zal drinken
- Ga voortaan cola drinken in een horecagelegenheid - ik ben pauper, besteed mn geld liever aan vakantie's
- Stop met cola en ga over op sapjes - Ik ben verslaaf aan cola![]()
Uhh... meer kan ik zo niet bedenken. Waarschijnlijk was je na de eerste al gestopt
die hebben altijd zo'n rare nasmaakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:03 schreef superZjozz het volgende:
Doe mij maar een lemen of kleien fles..
Goede klacht, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het blijft gewoon minder lekkerEn de prink gaat er sneller uit als de fles eenmaal geopend is
Doe mij maar weer van die glazen flessen. Die dronken ook lekkerder als je ff uit de fles dronk: die deukten niet enzo (alleen werd je tong er half vacuüm ingezogen
)
Klacht: glazen cola flessen moeilijk verkrijgbaar tegenwoordig
En voor de jongeren zal ik de generatiekloof ff dichten:
Vroegâh waren er glazen flessen waarin de frisdrank zat, je ziet ze nog wel eens in de horeca maar dan van een liter..
Plastic uit melk is pas ergquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef superZjozz het volgende:
Nog erger: melk uit plastic, dat smaakt echt naar plastic..
Waar vind jij pet-flesjes van 0,33 liter?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS.
Dan zuip je gewoon niet snel genoeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Agiath het volgende:
Eens met de klacht, de prik is er altijd helemaal af na 2 dagen
Ja, aan de binnenkant van een papieren pak zit namelijk geen plasticquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef superZjozz het volgende:
Nog erger: melk uit plastic, dat smaakt echt naar plastic..
En ook zijn glazen flessen veel zwaarder -> transportkosten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
De glazen flessen zijn uit de handel gehaald omdat ze duurder waren in recycling. Het spoelen kostte te veel energie. het vermalen en opnieuw produceren van PET flessen schijnt goedkoper te zijn...
Dat gaat erg snel op dit moment - sneller dan je denkt (en hoopt).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef superZjozz het volgende:
Wanneer gaan we bier uit plastic drinken dan..![]()
Waarom dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Het is niet die fles maar de dop die de smaak veranderd
Er zitten sleufen in om zuurstof erin te laten trekken. Kijk maar naar de schroefdraad.
Die is bij een glazen fles niet onderbroken.
Dommelsch had toch van die pet-flessen in Nederland?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef superZjozz het volgende:
Wanneer gaan we bier uit plastic drinken dan..![]()
En het engst. Ik was altijd bang dat de flessen knapten. En de dop kreeg ik er ook bijna nooit af.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef RemCOW het volgende:
Cola uit flessen van glas is echt 't beste
Die flessen zijn enorm dik, die breek je niet zomaar hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En het engst. Ik was altijd bang dat de flessen knapten. En de dop kreeg ik er ook bijna nooit af.![]()
Met plastic flessen heb ik er geen last meer van.
Omdat anders de houdbaarheid te ver is. Dus prijsafspraken zijn dan minder snel gunstig over langere periodes.quote:
Jah, en een kutmening wel te verstaan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heb je juist gezien knul.
Dat is nu eenmaal mijn mening.
Ik had em ook gezien maar alweer vergeten op te reagerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Omdat anders de houdbaarheid te ver is. Dus prijsafspraken zijn dan minder snel gunstig over langere periodes.
Wel grappig dat iedereen m'n opmerking negeert terwijl dat dus echt de reden is dat die cola uit glas beter smaakt. First hand info.. van doc pebbleton bijna lol. (mijn vriendin was een hoge pief bij CC )
Je kan een dop kopen met een vaccuumpomp.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik had em ook gezien maar alweer vergeten op te reagerenDus door economische afspraken is mijn cola minder lekker? Lekker dan, betaal ik liever 3 cent meer per fles (meer zal het ook niet uitmaken)
![]()
Oplossing is dus om een glazen fles op de kop te tikken en elke keer die cola overhevelen. Maar da's too busy uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |