Koop een banner op Fok! en je naamsbekendheid hoeft geen probleem meer te zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:05 schreef aussieaussie het volgende:
Sinds kort ben ik trots eigenaar van mijn eigen bedrijf. Het lijkt mij zelf erg handig om ervaringgen uit te wisselen met mede ondernemers op FOK.
Het moeilijkste van het starten: naamsbekendheid genereren met een krap budget.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ja want veel fok!kers doen graag zaken met een bedrijf in australlie voor hun bedrijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Koop een banner op Fok! en je naamsbekendheid hoeft geen probleem meer te zijn.
quote:Ja want veel fok!kers doen graag zaken met een bedrijf in australlie voor hun bedri
Het ging hem om de naamsbekendheid. Wel even lezen waar ik op reageer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:12 schreef RPG het volgende:
[..]
Ja want veel fok!kers doen graag zaken met een bedrijf in australlie voor hun bedrijf
Je zet er niet bij wat je doelgroep is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:53 schreef aussieaussie het volgende:
Naamsbekendheid uiteraard onder mijn doelgroep
Hoe komt iemand erbij om in NL een bedrijf op te zetten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:00 schreef Airlocker het volgende:
Hoe kwam je erbij om in Australië een bedrijf op te zetten?
Graag reactie van TS zelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hoe komt iemand erbij om in NL een bedrijf op te zetten?
Lijkt me handig als je in AUS woont om daar ook te gaan ondernemen.
In dat geval: heeft ie toch al in z'n OP staan:quote:
quote:Reden voor het starten: Ontevreden met oude baan en het de aantrekkelijke markt hier.
geintjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef aussieaussie het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben hier niet om reclame te maken of om naamsbekendheid te krijgen (ik heb mijn onderneming in een ander land, dus wat dat betreft zit ik op FOK verkeerd). Het lijkt me gewoon leuk om kennis te maken met andere ondernemers hier. Vandaar ook mijn standaard vragenlijst.
Niet spam dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |