Dat ligt niet aan jou, dat artikel was volgens mij op OHIH ook al helemaal weerlegd..quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:47 schreef KapiteinT het volgende:
Ligt het aan mij of klopt er helemaal NIKS van dit artikel?
Wat een bullshit weerquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:47 schreef KapiteinT het volgende:
Ligt het aan mij of klopt er helemaal NIKS van dit artikel?
Je bent er van op de hoogte dat het een zogenaamd "discussiestuk" is, toch?quote:
Er is op zich niet zo veel mis met het poneren van uitdagende stellingen in een _discussiestuk_. Maar er zijn verdomme GRENZEN.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef Duvel het volgende:
Je bent er van op de hoogte dat het een zogenaamd "discussiestuk" is, toch?
Dat valt ook wel weer mee hoor. Mijn expliciete opmerking heeft geen betrekking tot personen of persoongroepen, dus wat is jullie punt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is op zich niet zo veel mis met het poneren van uitdagende stellingen in een _discussiestuk_. Maar er zijn verdomme GRENZEN.
Ik had niets anders verwacht van managers die in hun veel te dure leaseauto's rijden nadat ze door een bontkraag afgetuigd werden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat het een draak van een stuk is, tendentieus geschreven en vol met halve waarheden en aperte leugens
Bron: treinreiziger.nlquote:NMBS neemt 400ste dubbeldekker in gebruik
vrijdag 16 oktober 2009
Vandaag, tijdens een ceremonie bij Bombardier Transportation in Brugge, werd het 400ste “M6” dubbeldeksrijtuig officieel overhandigd aan de NMBS, in aanwezigheid van Federaal Vice-Eerste Minister en Minister van Ambtenarenzaken, Overheidsbedrijven en Institutionele Hervormingen Steven Vanackere, Gedelegeerd Bestuurder van de NMBS Marc Descheemaecker, en de Burgemeester van Brugge, Patrick Moenaert.
Bij die gelegenheid zei Federaal Vice-Eerste Minister en Minister van Ambtenarenzaken, Overheidsbedrijven en Institutionele Hervormingen Steven Vanackere: “De NMBS moet ervoor zorgen dat de belangrijke budgettaire inspanningen vanwege de overheid, zo spoedig mogelijk voelbaar zijn bij de reiziger door meer comfort, stipter verkeer, minder materieelpannes. De M6 rijtuigen zijn de enige oplossing om op korte termijn een antwoord te bieden aan de sterke reizigersgroei."
Gedelegeerd Bestuurder van de NMBS Marc Descheemaecker: “De 400ste M6 die we vandaag ontvangen is een symbolische mijlpaal voor NMBS. We staan voor de uitdaging om ons steeds groeiend aantal reizigers ook in de toekomst op een zo comfortabel mogelijke manier te vervoeren.”
Sinds 1999 bestelde de NMBS 492 M6-type dubbeldeksrijtuigen van het consortium Bombardier Transportation-Alstom Transport, voor een totale vervoerscapaciteit van ongeveer 64,000 zitplaatsen. Passagiers die lange afstanden afleggen waarderen in het bijzonder het ruime interieur en comfort. De rijtuigen integreren de meest recente innovaties en bewezen technologieën die het comfort van de passagierscompartimenten nog versterken, terwijl air-conditioning op elk tijdstip een adequate temperatuur verzekert.
Johan Van den Bussche, Chief Country Representative Benelux, Bombardier Transportation, concludeerde in naam van het consortium: “NMBS heeft al bijna 500 M6 dubbeldeksrijtuigen besteld. Dat is een illustratie van het sterke vertrouwen dat de NMBS heeft in onze dubbeldeksrijtuigen. Het is ook een teken dat de rijtuigen sterk worden gewaardeerd door de passagiers en het ideale antwoord betekenen op de toenemende reizigersaantallen.”
Die Belgen rijden gewoon langer met hun treinstellen door. De 'klassieke motorstellen' werden tussen 39-79 gebouwd en doen nog steeds dienst. Wij gooien de treinen liever weg(mat'64) ipv ze te moderniseren en verbeteren(zoals bij de enkele 'turbo V's')quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: treinreiziger.nl
400 bakken M6 rijden er nu dus in België, met daarvoor nog eens een hoop locs. Waarom weet ik niet, maar de Belgen bestellen amper treinstellen... iemand een idee waarom?
Er rijdt niks meer rond van voor 1962 hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef IntercityAPT het volgende:
Die Belgen rijden gewoon langer met hun treinstellen door. De 'klassieke motorstellen' werden tussen 39-79 gebouwd en doen nog steeds dienst.
Het enige gemoderniseerde aan Plan V's is de stoffering van het interieur volgens mij... En turbo-V's zijn gewone V's waar de begrenzing van af is gehaald, die erop zat om hoge slijtage te voorkomen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Wij gooien de treinen liever weg(mat'64) ipv ze te moderniseren en verbeteren(zoals bij de enkele 'turbo V's')
Mwah, begrenzing, er was een stand in de motorregeling niet aangesloten (trap drie van de veldverzwakking). Beetje wazige vorm van begrenzing.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het enige gemoderniseerde aan Plan V's is de stoffering van het interieur volgens mij... En turbo-V's zijn gewone V's waar de begrenzing van af is gehaald, die erop zat om hoge slijtage te voorkomen.
Doe je nou allerlei bizarre aannames over frequentie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef Duvel het volgende:
Heeft België niet gewoon meer treinen dan Nederland omdat ze meer spoorlijnen hebben?
Mja, ik heb altijd het idee dat ze daar veel meer treinen hebben, maar ik denk dat het vooral veel verschillende treinen zijn omdat ze van elke serie net een prototype hebben en dan weer iets anders willen (klassiekjes uitgezonderd).quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je nou allerlei bizarre aannames over frequentie?
Staanplaatsen. Nieuw beleid van NS.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef KapiteinT het volgende:
SLT moet de matjes gaan vervangen, maar hoe kan dat als er veel minder SLT's komen? Volgens Alex op HGBTF komen er 494 bakken SLT tegenover 616 bakken Mat '64. En dan zijn er ook nog in een 4-delige SLT ongeveer 60 zitplaatsen minder dan in een Plan T. Hoe willen ze dat gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |