Iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
0-1, ik ga er ff voor zitten. Die Uruguayanen gaan nog wel ff flink schoppen denk ik.
Ola Ludo S. How are you doing?quote:
Vrij goed, zo slapen. Jij?quote:
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.quote:
Die vermoeidheid ken ik, daar ga ik wat tegen doen. Trusten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.
Modjes die baggerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vermoeidheid ken ik, daar ga ik wat tegen doen. Trusten.
Ook ik ben een user.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Modjes die baggeren
Jij hoort een goed voorbeeld te geven!
Het geeft wel een nieuwe dimensie tijdens dates!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mn eigen is dan ook weer zoiets
Ik durf wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaan we heen trouwens, als je echt durft.
Trusten.
En user. User met een kleur. Kunnen we lang en kort over lullen, maar ook ik poog lol te trekken (hihi trekken) uit FOK! Immers een hobby hè. En ik ga niet iedere dag op de automagische piloot zitten modden omdat het moet. Sowieso omdat het anders niet vol te houden is wanneer je een druk forum moet modden.quote:
Oneens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En user. User met een kleur. Kunnen we lang en kort over lullen, maar ook ik poog lol te trekken (hihi trekken) uit FOK! Immers een hobby hè. En ik ga niet iedere dag op de automagische piloot zitten modden omdat het moet. Sowieso omdat het anders niet vol te houden is wanneer je een druk forum moet modden.
Mooi. Is het erg als ik er niks mee doe?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi. Is het erg als ik er niks mee doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |