heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
is iqm trouwens permanent gestopt?
Geen idee.quote:
Nog niet. Maar ik hoop binnen niet al te lange tijd daar wel te vertoeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No way, OV vanaf hilversum![]()
Jij woont toch ook niet in leiden?
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bijzonder als het ontmoeten van iemand die je alleen online kent.
Jij moet het gevoel kennen of niet soms?
Ja, Suarez - Argentinie 1-0quote:
Ik heb duidelijk niet het syndroom van Down, of het het andere is mag in het midden blijven, maar die suggestie is niet erg vriendelijk, met alle respect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?
Ik wil er wel 1, maar dan vind ik wel dat ik het hele assortiment moet kennen, misschien krijg ik spijt als ik nu een keuze maak en er blijkt meer te zijnquote:
Ik zei niet dat je dat had, ik vroeg of het bijzonderheidsniveau/de bijzonderheidssoort daarmee te vergelijken was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk niet het syndroom van Down, of het het andere is mag in het midden blijven, maar die suggestie is niet erg vriendelijk, met alle respect.
Dat was een fictief voorbeeld, maar ik zie prijzen van 0,99 voor de reis en 15 euro aan toeslag. Da's nog meer dan 400% dus..quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
is iqm trouwens permanent gestopt?
Je kan ze ook allemaal verzamelen. En voor je kinderen natuurlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1, maar dan vind ik wel dat ik het hele assortiment moet kennen, misschien krijg ik spijt als ik nu een keuze maak en er blijkt meer te zijn
quote:
quote:
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooistequote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ze ook allemaal verzamelen. En voor je kinderen natuurlijk!
Ik zou voor de Negerin gaan, dat maakt het spannend!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooiste
ik vind het wel een goed idee
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooiste
ik vind het wel een goed idee
0-1, ik ga er ff voor zitten. Die Uruguayanen gaan nog wel ff flink schoppen denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Wtf dit Argentinië - Urugay is meer rugby
Mwa, daar heb ik dan weer niet zoveel mee...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou voor de Negerin gaan, dat maakt het spannend!
Die op een oesterzwam lijkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, daar heb ik dan weer niet zoveel mee...
Ik zat aan die hele grote te denken, die zijn ook wel bijzonder
Ja, mn eigen is dan ook weer zoietsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Celebrate your own beauty.
After purchasing send me a convo describing your Vagina: the shape of your inner and outer labia, colors, how much or how little your inner labia extend out from your outer labia, how well hidden your clitoris is, is it heavily hooded or can you see it fairly easily?
For those who are not afraid to show off their Vagina and want a perfect portrait of their Vagina, send 2-3 pictures along with the description.
I will then send you a convo with a picture of all of the chains I currently have in stock attached so you can pick the one you like.
Never made with a mold. The pendant on this necklace will measure about 2" x 1". Each pendant is coated with a protective glaze.
If you have any questions convo me. <3
~Vulva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |