Dat ook, maar dat is niet mn belangrijkste overweging, ik vind het gewoon echt lekkerquote:
Ow, we gaan trouwens in Deventer uit eten, niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer eens naar de Effenaar. Kun je altijd lekker eten
O ja, jij ging die kant opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow, we gaan trouwens in Deventer uit eten, niet in Eindhoven.
Sorry, ik ga zo naar de les!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Laat me niet alleen met mijn project opdracht!!11!
Makes me feel better!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ga zo naar de les!
Maar treur niet, ik was net ook in de steek gelaten
Daar ben ik dan! Wat zijn je andere 2 wensen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zijn er 's middags geen bazen in de SC?
Ik wens een oneindig aantal wensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar ben ik dan! Wat zijn je andere 2 wensen?
Basisschool scholieren die jailbaits posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:40 schreef Adolecens het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat dit topic vol met pubers en andersoortig jong gespuis zit, overdag is er geen bal te doen en zit iedereen op school!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:40 schreef Adolecens het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat dit topic vol met pubers en andersoortig jong gespuis zit, overdag is er geen bal te doen en zit iedereen op school!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |